لیست ایده های بهترین کادو برای عمو

زمان مطالعه: 7 دقیقه

اگر شما هم جز افرادی هستید که وقتی برای تولد عمویتان دعوت می شوید ناخودآگاه با خودتان فکر می کنید که کادو برای عمو می تواند شامل چه چیزهایی باشد و در حقیقت کمی سردرگم می شوید، اگر تا بحال برای عموی خود هدیه ای نخریده اید یا خیلی به علائق او آشنایی ندارید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

در این مقاله تلاش داریم تا با معرفی بهترین کادو برای عمو و ارائه لیست خرید برای کادوی تولد عمو، یک راهنمای جامع برای شما تهیه ببینیم تا با صرف کمترین زمان و هزینه، بهترین کادوی تبریک تولد به عمو را تهیه ببینید و یک شب ویژه را برای خودتان و ایشان بسازید.

درواقع چیزی که عیان است این است که بسیاری از ما از علایق عموی خود چندان اطلاعی نداریم، اغلب ما حتی شاید به اتاق شخصی عمویمان نرفته باشیم و یا در جریان علایق و نیازهای او نباشیم. برای همین در روز تولد شاید بیشترین کسی که سردرگم می شود ما باشیم و از لحظه تماس دعوت به تولد، با پیامک و تماس های متعدد و سوال پرسیدن از افراد خانواده مثل مادربزرگ، پدربزرگ، عمه و حتی پدرمان، به دنبال این باشیم تا بتوانیم یک سرنخ خوب برای خرید کادو تولد برای عمو خود پیدا نماییم.

اما اکسیتو در کنار شماست تا با ارائه بهترین پیشنهادات خرید کادو برای عمو، سرنخ های جذابی را به شما بدهد و نیاز شما به مشورت های گاهی به گاهی را به مراتب کمتر و کمتر نماید. در این مقاله به علاقه مندی های عموهای جوان و همچنین عموهای مسن تر می پردازیم و با بررسی کادوهای ارزان قیمت و گرانقیمت، بهترین مسیر را برای خرید کادو به عمو برایتان رقم خواهیم زد.

بیشتر بخوانید: کادو برای آقایان

برای کادو تولد عمو چه چیزهایی بخریم؟

اگر عموی شما در دسته عموهای جوان، مجرد و عموهایی است که هنوز در خانه پدری زندگی می کنند، و اگر شما نیز جز افرادی باشید که با عموهای خود چندان اختلاف سنی ای ندارید، شاید از خوش شانس ترین دسته باشید. چرا که انتخاب کادو آنچنان که برای بقیه سخت و وقت گیر خواهد بود برای شما نخواهد بود. اما بهترین کادو برای عموی جوان چیست؟ چطور می توانیم بهترین کادو تولد برای عمو جوان را تهیه نماییم و از کجا می توان این هدایا را تهیه کرد؟

موبایل کادوی لاکچری برای عموهای عاشق تکنولوژی

اگر از آن دسته افرادی هستید که به کم قانع نیستید و دوست دارید بهترین کادو تولد به عمو را شما به ایشان هدیه دهید و هزینه کردن هم برایتان مشکلی ندارد، موبایل یکی از لاکچری ترین کادوهای تبریک تولد است که هدیه ای ویژه برای عموهای جوان و عاشق تکنولوژی نیز محسوب می شود.

اصولا این افراد پس از یک سال از گوشی های خود خسته می شوند و البته که گوشی ها نیز نهایتا تا دو سال کیفیت خود را حفظ می کنند و پس از آن نیاز به تعویض دارند که چه بهتر که شما این هدیه باارزش روز تولد به عمو خود را بدهید.

خرید لباس برای کادو به عموهای عاشق مد و خوش پوشی

یکی از هدایای جذاب برای عموها، خرید لباس است که بسته به نوع استایلشان، شامل انواع شلوارها، پیراهن ها، تیشرت، لباس های راحتی و همچنین هودی و سویشرت ها می باشد.

اگر عموی شما استایلی اسپرت دارد بهتر است برای کادو به عمو از هودی ها، شلوارهای بگ، شلوارهای مام فیت یا مام استایل، تیشرت های اسپرت و یا سویی شرت ها کمک بگیرید.

خرید لباس برای مردان در بهترین حالت از 100 تومن شروع می شود به بالا و اگر دوست دارید یک هدیه با قیمت مناسب به عموی خود بدهید، می توانید از میان لباس ها، لباس هایی با قیمت مناسب را انتخاب نمایید.

خرید انواع اکسسوری های مردانه برای کادو به عموهای به روز

اکسسوری ها از جمله وسایلی هستند که مردان امروزی بسیار به آنها توجه نشان می دهند و در استایل های خود به کار می برند. از جمله اکسسوری هایی که امروزه توجه بیشتری به آنها شده است، انواع دستبندهای چرم مردانه یا گردنبدهاست که به صورت دست سازدر بازار عرضه می شوند.

این اکسسوری ها به صورت چرم، ورشو، مس، نقره، از جنس انواع سنگ های قیمتی و ارزان قیمت و حتی طلا و سایر فلزات دیگر وجود دارند که برخی از آنها در سلامتی نیز تاثیرگزار هستند و برخی دیگر تنها جنبه تزئینی دارند.

اکسسوری های پرطرفدار در میان مردان اصولا دستبند است که نوع مسی، چرم و برخی از آنهایی که از انواع نخ و پارچه های سوزن دوزی شده در آنها استفاده شده است به مراتب برای آنها جذاب تر است.

اگر به دنبال یک کادوی ویژه برای عموهای جوان، به روز و با استایل های مینیمال، هنری و بوهمیان هستید، گوشواره های پرسی که به صورت تک هم استفاده می شوند یک کادوی کوچک اما زیبا برای آنهاست که جنس سنگی آن هیچ گونه حساسیت پوستی برای پوست های حساس را هم به بار نخواهد آورد.

کیف کادویی به عموهای قانون مدار و مراقب

اگر عموی شما جز افرادی است که سعی می کند هر کدام از وسایلش را در جای مناسب بگذارد و اتفاقا سر به هوا و بی نظم نیست، شاید خرید کیف از جمله کادوهای کاربردی برای تولد عمویتان باشد.

البته کیف های مردانه شامل کیف کمری، کوله، کیف پول و کیف های چرم است که بیشتر برای استفاده درمحیط کار کاربرد دارند. البته کیف لب تاپ، کیف دوربین و انواع کیف های دیگری نیز وجود دارند که با توجه به نیاز آنها و وسایلی که به مراتب با خود به اینور و آنور می برند، مورد نیاز هستند و خرید آنها به عنوان کادوی تبریک تولد به عمو، از ایده های خلاقانه و کاربردی است.

عینک کاربردی ترین کادوی تولد به عموهای خوش استایل و…

علاوه بر عینک های آفتابی که مراقب سلامتی افراد در زیر نور آفتاب هستند، خرید فرم عینک طبی برای عموهایی که اصطلاحا عینکی هستند، یک ایده خرید کادو جذاب خواهد بود. شاید بهتر باشد برای خرید انوع عینک در ابتدا به خوبی به فرم صورت او آگاهی داشته باشید و یا با فروشنده نسبت به کادویی بودن خریدتان و امکان تعویض صحبت کنید تا در صورت نیاز بتوانید براحتی ریسک پذیرترین کادو برای عمو را تعویض نمایید.

این کادوی فوق العاده در جذاب کردن استایل آقایان بسیار مهم است و در حقیقت یک کادوی ایده آل نیز برای مراقبت از سلامتی آنها نیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: هدیه برای دایی

ساعت یک کادوی پیشنهادی جذاب برای کادو به عمو

ساعت ها در استایل های مردانه جایگاه ویژه ای دارند و اگرچه به عنوان یک اکسسوری از آنها یاد می شود اما به دلیل ویژه بودن آنها نسبت به سایر اکسسوریهای مردانه، آنها اصولا در دسته بندی جداگانه ای در پیشنهاد کادو برای عمو قرار می گیرند.

بسته به نوع استایل فرد، ساعتها از ساعت های فلزی، ساعت هایی با بند چرم و ساعت های هوشمند، متفاوت هستند و شما می توانید با توجه به سبک پوشش عموی خود، بهترین انتخاب را برایشان داشته باشید.

اصولا افرادی که علاقه مند به استایل های رسمی هستند، از ساعت های فلزی استفاده می کنند که همین ساعتها خود در رنگ ها و جنس های مختلف، از طلایی گرفته تا نقره ای، از استیل گرفته تا فلزی با بند چرم، همه و همه دایره انتخاب شما را وسیع تر می نمایند.

اما ساعت های هوشمند برای افراد با سبک پوششی اسپرت و افرادی که علاقه مند به انجام فعالیت های ورزشی هستند بهترین کادو تولد هستند.

پس بهترین کادو برای عموی علاقه مند به ورزش یا فعالیت های ورزشی، خرید ساعت های هوشمندی است که کاربردهایی اعم از نشان دادن فعالیت قلب و … را دارند و همینطور وسیله ای هستند برای اطلاع از سلامتی انها در حین انجام انواع فعالیت ها از جمله فعالیت های سنگینی که در طی روز انجام می دهند.

ابزار موسیقی برای کادو به عموهای علاقه مند به موسیقی

اگر عموی شما علاقه مند به یادگیری یک ساز به خصوص است، شاید بد نباشد که به آلات موسیقی مورد علاقه او به عنوان کادو تولد به عموی خود، فکر کنید و این هدیه خاص را به او کادو بدهید. این کادو بدون شک از ویژه ترین کادوهای تبریک تولد او خواهد بود و شاید زمینه ای برای او فراهم نماید تا به کل مسیر زندگی اش تغییر کرده و مسبب این تغییر مثبت شما باشید.

عطر و ادکلن کادو به عموهایی که به خوشبویی خود بسیار اهمیت می دهند

اگر به عطر و ادکلن علاقه مند باشید قطعا می دانید که عطرها ماندگاری بیشتری نسبت به ادکلن ها دارند اما این موضوع هیچ ربطی به میزان علاقه افراد به عطرها نسبت به ادکلن ها ندارد و چیزی که می تواند برای همه دارای اهمیت باشد، تنها ماندگاری آنها است که البته وقتی بحث قیمت می شود، بیشتر افراد ترجیح می دهند تا با قیمتی مناسب تر، ادکلن هایی با کیفیت بالاتر را نسبت به عطرهای گرانقیمت خریداری نمایند.

در خرید عطر و ادکلن برای کادو، بهتر است به علاقه طرف اشراف کامل داشته باشید. برخی از افراد از بوهای تند یا تلخ و برخی دیگر از بوهای شیرین در انتخاب عطرهای خود، استفاده می نمایند. بادی اسپلش ها که ترکیبی از عطر، آب و الکل هستند و همچنین سایر اسپری های مردانه نیز انتخاب های خوبی برای کادوی ارزان قیمت به عموها هستند. در حقیقت ارزان بودن یا گران بودن کادو دارای اهمیت نیست و چیزی که دارای اهمیت است، این است که شما در مهم ترین روز زندگیشان به یاد آنها بوده اید و با هر مقداری که توانسته اید هزینه کنید، بهترین هدیه تولد برای عموی خود را تهیه دیده اید. از جمله پیشنهادات اکسیتو برای شما، پک هدیه ادکلن دانهیل قهوه ای است، هدیه ای جذاب که با محصولات کاربردی که دارد افراد را ذوق زده می‌کند.

هدفون و هندزفری های بلوتوثی… بهترین کادو برای عموهای عاشق گوش دادن به موسیقی

برای کادوی تولد به عمو، شاید بد نباشد که به خرید هدفون و هندزفری بلوتوثی هم فکر کنید. اگر عموی شما علاقه مند به یادگیری زبان یا گوش دادن به ترانه  باشد، این گزینه از گزینه های فوق العاده خرید کادو برای عمویتان خواهد بود.

هندزفری بلوتوثی وسیله ای خوب و کاربردی در حین رانندگی است به خصوص برای آقایانی است که بیشتر وقت خود را در حین رانندگی و یا مسیر رفت و برگشت از مدرسه یا محل کار طی می کنند.

ماگ یک هدیه خلاقانه برای کادو به عموهایی که عاشق نوشیدن نسکافه و قهوه هستند

تقریبا همه افراد به داشتن یک ماگ زیبا روی خوش نشان می دهند. ماگ های با طرح های پسرانه نیز از کادوهای جذاب به عمو هستند که اگر عموی شما عاشق کارهای هنری یا عکاسی است، بهتر است برای خرید کادی تولد به او، ماگ های طرح لنز هدیه دهید.

ماگ ها لیوان هایی بزرگ از جنس سفال، سرامیک، چوب و حتی فلزها هستند که حجم بزرگی از نوشیدنی را در خود جای می دهند و یک هدیه مناسب برای افرادی است که علاقه زیادی به سایر نوشیدنی ها ازجمه نسکافه، کاپو چینو و نوشیدنی های گرم دارند.

ماگ هیتردار که از انواع جدید ماگ ها هستند، دارای یک هیتر کوچک هستند که می تواند نوشیدنی گرم شما را برای ساعت های طولانی تر گرم نماید و شاید قشنگ ترین کادو به عمو این نوع از ماگ ها باشد.

بهترین کادوی تولد به عموهایی که شاید از لحاظ سنی، سن بالاتری داشته باشند و همینطور زندگی شغلی و شخصی متفاوتی نسبت به عموهای مجرد یا غیرمستقل دارند، کادوهایی است که کمی جنبه ارتباطی با کارشان را داشته باشد. در واقع این گروه از عموها، از افرادی هستند که احتمالا بسیاری از وسایل را دارند و نیازی به کادوهای چندان لاکچری و گرانقیمت ندارند و چیزی که برای آنها دارای اهمیت است تنها یادآوری روز تولد و این است که شما به یادشان باشید.

اگر عموی شما کارمند بخش اداری است…

بهترین کادو برای عموهای شاغل، شاید خرید یک دست کت و شلوار باشد که در  محیط کار به مراتب مورد استفاده قرار می گیرد. کت و شلوار برای افرادی که در بانک، مدرسه، دانشگاه، بخش اداری شرکت های دولتی و خصوصی و سایر کسب و کارهای رسمی مشغول به کار هستند یک کادوی کاربردی برای تولد محسوب می شود. البته که بهتر است برای خرید کت و شلوار حتما سایز ایشان را داشته باشید یا با فروشنده جهت تعویض احتمالی صحبت کنید.

اگر عموی شما عاشق سفر و طبیعت گردی است…

اگر عموی شما در این دسته قرار دارد، بهترین کادو تولد به عمو می تواند وسایلی مانند تجهیزات کوه نوردی، چادر مسافرتی، کیسه خواب، کوله پشتی مسافرتی، ست وسایل کبابی، دوربین عکاسی، سه پایه دوربین، کیف دوربین و سایر مواردی باشد که در حین سفر به کار او می آید.

اگر عموی شما متاهل است و تقریبا همه چیز دارد…

بهترین کادو برای این افراد، خرید وسایلی است که بیشتر جنبه یادگاری دارد. به طور مثال پک هدیه ایستر شاید یکی از پک هایی باشد که این نیاز را برطرف نماید. این پک شامل یک ماگ، مجسمه طرح ایستر، کاپوچینو و یک باکس کادویی حرفه ایست که در فروشگاه آنلاین اکسیتو، جهت کادو به عموها تهیه دیده شده است.

علاوه بر این پک، سایر پک ها شامل قاب عکس، کتاب، ست خوشبوکننده های بدن، خودنویس و… هستند که این خود شما هستید که می توانید انتخاب کنید که کدام کادوها در جعبه کادویی شما قرار بگیرد یا بالعکس.

فندک کادویی ویژه برای عموهای علاقه مند به وسایل خاص

اصولا آقایان از فندک و یا جاسیگاری ها روی خوش نشان می دهند و شاید این کادو علاوه بر اینکه جز وسایل خاص برای آقایان است، یک وسیله کاربردی و همچنین تزیینی مردانه نیز برای آنها هم باشد.

فندک های اتمی با طراحیای خاص، فندک های بنزینی و سایر فندک های فانتزی در کنار یک جعبه سیگار یا جعبه کبریک از فانتزی های مردانه است که کادویی خلاقانه برای عموها محسوب می شود.

ست لوازم بهداشتی و مراقبت پوست برای آقایانی که دوست دارند همیشه شیک بنظر بیایند

ست لوازم مراقبت از پوست مردانه مانند، کرم های ضد چروک، کرم ضد آفتاب، بلک ماسک ها، افترشیو، ماسک های جوان کننده و بسیاری از لوازم دیگر، همگی از ویژه ترین کادوهای تولد برای عمو محسوب می شوند.

در حقیقت شما می توانید با خرید یک یا دو تا از این محصولات، در کنار وسایلی مانند جعبه قهوه یا لوازم فانتزی مردانه، می توانید بهترین هدیه تولد به عمو را به ایشان هدیه دهید.

ست لوازم برقی برای هدیه تولد به عموهای فوق العاده لاکچری و خاص…

اگر دوست دارید یک هدیه جذاب به عموی خود هدیه بدهید، شاید ست لوازم برقی یا حتی خرید یک یا دو قلم از لوازم برقی آرایشی مردانه، بهترین گزینه خرید کادو به عمو برای شما باشد.

لوازمی مانند سشوار، اتومو، ریش تراش، موزر، موزن از جمله وسایلی هستند که بسیار به کار آقایان می آید.

دسته تیغ های گرانقیمت نیز از جمله هدایای لاکچری برای کادوی تبریک تولد به عمو می باشد که یک هدیه خلاقانه و فوق زیبا برایشان محسوب می شود.

ساعت مچی برای عموهایی که برایتان بی نهایت باارزش هستند…

از جمله وسایل با ارزشی که می توان به عنوان کادو به عمو خریداری نمود، ساعت های مچی مردانه است که جز اکسسوری های فوق جذاب مردانه محسوب می شوند ویک هدیه با ارزش، خاص و زیبا برای عمو محسوب می شود. البته که این گزینه برای خرید کادو برای عموها در هر سنی مناسب است و برای همین ما در دسته خرید کادو برای هر دو گروه عموها آنها را قرار دادیم.

کتاب هدیه ای معنوی به عموهایی که علاقه مند به مطالعه هستند است…

در واقع هیچ چیز نمی تواند با ارزش تر از خرید کتاب برای کادو تولد به عموها باشد. اما گاهی برخی از عموها چندان علاقه ای به مطالعه ندارند که در این صورت می توانید یا هدیه ای دیگر را جایگزین کنید یا با خرید کتاب های شاهنامه، فرهنگ نامه ی دهخدا و یا کتاب حافظ که از کتاب های مورد علاقه هر ایرانی است یک کتاب همه پسند برای عمو خود را خریداری نمایید.

اما اگر عموی شما علاقه مند به کتاب خوانی است کار چندان سختی ندارید و تنها کافی است که مطمئن شوید که چه کتاب هایی را ندارد تا مستقیم به کتاب فروشی رفته و کتاب مورد علاقه او را انتخاب نمایید.

با نگاهی به کتاب های ایشان خواهید فهمید که علاقه مند به چه ژانری از کتاب ها هستند و در همان بخش کتاب خریداری نمایید. البته اکسیتو در این بخش نیز شما را تنها نگذاشته است و با معرفی چند کتاب پرفروش، شما را درانتخاب کتاب برای کادو به عمو، کمک خواهد نمود.

از جمله کتاب هایی که می توانید برای  کادو به عمو خریداری کنید کتاب هایی مانند، کتاب سمفونی مردگان از عباس معروفی، اثر مرکب از دارن هاردی، کتاب ثروتمندترین مرد بابل از جورج کلاسون، کتاب هنر رفتار با زنان از آرتور شوپنهاور، کتاب فلسفه ملاس از لارس اسوندسن و خرده عادت ها از جیمز کلییر و … است.

قمقمه کادویی ویژه برای عموهایی که از کادوهای خاص و متفاوت خوششان می آید…

ست قمقمه با چهار شات یا لیوان، یا ست قمقمه هایی که حاوی یک پیپ و فیلتر پیپ هستند، هدیه ای کاملا استثنایی برای کادو به عموهایی است که به وسایل شیک و جذاب مردانه علاقه مند هستند. این هدیه از خاص ترین کادوهای مردانه برای عموها است که مطمئنا داشتن آن می تواند برای هر فردی هیجان انگیز باشد.

پک هدیه برای کادو به عمو شاید از بهترین ایده های کادو برای عموها باشد. چرا که این پک ها شامل سه تا چهار وسیله مورد نیاز برای آقایان هستند که قطعا بنا به تجربه، بیشتر از سایر موارد برای آنها قابل استفاده یا کاربردی هستند.

خرید کادو تولد برای عمو

خرید برای کادوی تولد به عمو، شاید یک فرآیند گیج کننده باشد اما با کمی تحقیق و مطالعه می توانید این فرایند نه چندان آسان را به فرایندی آسان و ساده تبدیل نمایید و هر ساله به قدری برای این مناسبت آمادگی داشته باشید که به دیگران برای خرید کادو به عمویتان نیز مشاوره بدهید.

خرید و بازارگردی برای آقایان چندان کار جذابی نیست و برای خانم ها هم وقتی خرید سخت و خسته کننده می شود که ندانند دقیقا برای خرید چه چیزی آمده اند و یا وسیله مورد نظر خود را باید از کجا تهیه کنند برای همین منظور شاید بد نباشد که خاطرنشان کنیم که اکسیتو برای راهنمایی خرید و مشاوره های مرتبط با خرید کادو برای عمو، در خدمت شماست تا راحت ترین خرید را با کمترین قیمت برای شما عزیزان تهیه ببیند.

اکسیتو همچنین با معرفی جدیدترین کادوهای مناسبتی و پک های کادویی برای آقایان و خانم ها در پیج اینستاگرام خود، یک راهنمای تمام عیار خرید کادو را برایتان تهیه دیده است تا برای تک تک اعضای خانواد بزرگ خود، خریدی آسان، ارزان و کاربردی را رقم بزند.

برای آشنایی بیشتر با محصولات ما، می  توانید ما را در اینستاگرام به آدرس @oxcyto_gift یا شماره تماس 021091093109 دنبال نمایید و از مشاوره خرید رایگان ما در حوزه خرید کادو و انواع کادوهای ارزانقمیت و گرانقیمت برای عزیزانتان و حتی خرید کادوهای خاص به بسکتبالیست ها، خرید کادوهای خاص به بچه ها و حتی کادو برای حیوانات خانگی، بهره کافی ببرید.

برای خرید هدیه عمو باید به چه نکاتی توجه کرد؟

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید هدیه برای عمو باید مورد توجه قرار داد، در وهله اول سلیقه و علاقه مند های او است. در مرحله دوم نیز باید به سن و سال او توجه شود، تا هدیه خریداری شده برای او قابل استفاده باشد.

چگونه بهترین کادو را برای خرید پیدا کنم؟

اگر به دنبال خرید هدیه ای خاص و جذاب برای عموی خود هستید، می‌توانید از طریق مراجعه به سایت اکسیتو و یا تماس با شماره 02191093109، مناسب ترین هدیه ها را مشاهده و خریداری کنید.

بهترین کادو برای عمو چیست؟

بهترین هدیه برای عموی شما می‌تواند یک پک هدیه ماندگار و خاص باشد که به نوعی یادگاری نیز محسوب شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *