ولکام پک؛ روشی برای خوش آمدگویی به کارمندان

ولکام پک سازمانی زمان مطالعه: 5 دقیقه

از آن جایی که استقبال کردن از گذشته عضوی از فرهنگ ایرانیان بوده و هست، به تازگی بسیاری از شرکت ها و سازمان ها نیز پس از جذب نیرو و کارمندان جدید؛ هدایای متفاوتی را تحت عنوان ولکام پک تهیه کرده و به آن ها اهدا می‌کنند.

پکیج هایی که با داشتن ویژگی های مختلف، می‌توانند علاقه کارمندان به فعالیتشان را افزایش دهند و در نهایت راندمان کار را بالا ببرند. اما بالا رفتن راندمان کار، تنها فایده اهدای این پکیج ها نیست؛ بلکه تهیه آن ها فواید بسیار دیگری مانند: ارتباط بهتر کارفرما و کارمند و یا ارتباط و حس بهتر فرد با محیط کار را به دنبال دارد.

بنابراین اگر به دنبال کسب اطلاعات بیش تر در رابطه با پک خوش آمد گویی هستید، با مطالعه ادامه این مقاله می‌توانید به خواسته خود برسید.

چطور هدیه ولکام پک مناسبی را برای سازمان خود تدارک ببینیم؟

یکی از اصلی ترین پرسش هایی که اغلب سازمان ها را درگیر می‌کند، این است که چگونه می‌توانند یک پکیج مناسب و کاربردی را برای کارکنان خود تهیه کنند. در پاسخ به این پرسش می‌توان بیان داشت که برای تهیه یک پک خوش آمد گویی مناسب، در وهله اول باید برخی نکات را مورد توجه قرار داد.

توجه به حیطه فعالیت و نیاز کارمند اولین نکته ای است که می‌تواند پکیج هدیه شما را کارآمد کند. زیرا شما با در نظر گرفتن شغل می‌توانید محصولاتی را که مورد استفاده فرد است خریداری کنید و با کمک گرفتن از آن ها یک ولکام پک اختصاصی تهیه کنید، که در عین حال هم کاربردی است و هم مخاطب شما را خوشحال می‌کند.

نکته دوم که برای داشتن یک ولکام پک مناسب می‌توانید به آن مراجعه کنید، فرهنگ سازی از طریق پک ها است. شما می‌توانید فرهنگ شرکت و سازمان خود را درون هدیه ای که به کارمند جدیدتان می‌دهید نهادینه کنید، در این صورت است که می‌توانید در همان بدو ورود محیط کار را با یک روش جذاب به فرد معرفی کنید.

برای مثال اگر محیط فعالیت شما دوستانه است این امکان برای شما وجود دارد که در هنگام انتخاب بسته بندی پک خوش آمد گویی از اقلامی که نشان دهنده شوخی هستند استفاده کنید. یا حتی برخی موارد و قوانین محیط را در قالب هدیه به آن ها یادآوری کنید و سبب آشنایی بهتر فرد با فضا شوید.

نکته دیگری که در تهیه ولکام پک موثر می‌باشد، انتخاب محصولات و اقلام است. محصولاتی که باید علاوه بر کاربردی بودن به گونه ای انتخاب شوند که محدود به جنسیت خاصی نباشند و در نهایت برای هر فردی قابلیت استفاده داشته باشند.

همچنین برای این که یک ولکام پک ارزان و کاربردی تهیه کنید، علاوه بر رعایت نکات گفته شده؛ می‌توانید از کارمندان و کارکنان قبلی خود نیز برای تهیه این پکیج ها نظر بگیرید و در نهایت نیز پس از اهدا بازخورد کارمندان جدید را پیگیری کنید.

چگونه یک ولکام پک ارزان تهیه کنیم؟

برای این که یک ولکام پک اختصاصی و یا پک خوش آمد گویی با قیمت مناسب خریداری کنید، می‌توانید به فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کنید. فروشگاه هایی که متناسب با بودجه و سلیقه شما پک را بسته‌ بندی می‌کنند. از جمله فروشگاه های اینترنتی که می‌تواند شما را در خرید یک ولکام پک ارزان یاری کند، اکسیتو است؛ فروشگاهی که متناسب با نیاز و خواست شما پکیج هایی با مناسب ترین بسته بندی را تهیه و اهدا می‌کند.

اقلامی با قیمت به صرفه برای تهیه ولکام پک ارزان:

با انتخاب برخی از موارد می‌توان یک بسته خوش آمد گویی ارزان و شیک را تهیه کرد و موجب خوشحالی و ارتباط بهتر با کارکنان شد. این محصولات عبارتند از :

  • کتاب: هدایایی که موجب بالا رفتن اطلاعات فرد می‌شوند و به نوعی آگاه کننده می‌باشند. محصولاتی که می‌توانند متناسب با شغل فرد انتخاب شوند و موجب موفقیت آن ها در حیطه کارشان شوند.
کتاب باید با هم حرف بزنیم و کتاب باید به هم گوش بدهیم ولکام پک گفت و شنو
  • بازی های فکری: با قرار دادن این بازی ها نیز می‌توانید علاوه بر سرگرم کردن کارمند خود هوش و حافظه او را تقویت کنید و یکنواختی و کسلی را از او دور کنید.
بازی معماهای فنری پک هدیه برنامه نویس پسر
  • پلنر: شما می‌توانید با قرار دادن این المان پر طرفدار درون ولکام پک خود، برنامه ریزی را به کارکنان خود آموزش دهید و آن هارا از بهم ریختگی و فراموشی های کاری نجات دهید.
پلنر پک هدیه سروین
  • خوراکی: از دیگر مواردی که به شما در تهیه یک ولکام پک اختصاصی کمک می‌کند، می‌توان به خوراکی و تنقلات سالمی اشاره کرد. خوراکی هایی مانند: قهوه، شکلات و … که می‌توانند انرژی افراد را افزایش دهند و خستگی آن ها را از بین ببرند.
خوشمزه جات قهوه و شکلات پک ویریا
  • لوازم الکترونیک: از جذاب ترین محصولاتی که می‌توانند درون  پک خوش آمد گویی قرار بگیرند و کاربردی نیز باشند، باید به وسایل الکترونیک مانند: ایرپاد، پاوربانک و یا فلش مموری ها اشاره کرد؛ محصولاتی که می‌توانند در محل کار و منزل کاربرد داشته باشند.
ایرپاد qcy پک هدیه مناسبتی هیاهو ولکام پک

چگونه یک ولکام پک اختصاصی تهیه کنیم؟

بسیاری از سازمان ها که قصد خرید بسته خوش آمد گویی برای کارکنان خود را دارند، قصد دارند هدایایی را تهیه کنند که متناسب با خواست و سلیقه خودشان بسته بندی می‌شوند و به نوعی اختصاصی هستند.

از آن جایی که سازمان ها قسمت های مختلفی دارند و همه کارکنان در یک سطح نیستند، دیگر تقاضای خریداران این است که ولکام پک اختصاصی جداگانه ای برای هر‌ یک از قسمت ها خریداری کنند.

اکسیتو یکی از فروشگاه های اینترنتی است که علاوه بر داشتن بسته های خوش آمد گویی بسیار، به شما این امکان را می‌دهد تا ولکام پک اختصاصی خود را در گرید های مختلف و با محصولات متفاوت انتخاب و تهیه کنید.

ولکام پک هاست ایران از جمله پکیج هایی است که مطابق خواست سازمان، در دو رده مدیریتی و کارشناسی توسط اکسیتو تهیه شده است.

در تهیه ولکام پک اختصاصی برای رده های بالا می‌توانید از لوازمی مانند: تبلت و یا دکور های زیبا و با قیمت بالا استفاده کنید که به نوعی خاص تر هستند. اما در رده های پایین نیز می‌توان به سراغ محصولاتی مانند: قهوه، خودکار، پلنر، ماگ ها و دیگر موارد رفت. اما نکته ای که در تمام پکیج ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار محبوب است، شخصی سازی محصولات درون پک است.

این شخصی سازی ها اغلب با استفاده از لیزر، انواع چاپ ها و پلاک ها صورت می‌گیرد و نشانه ای از سازمان و شرکت اهدا کننده است. بنابراین اگر قصد خرید ولکام پک ارزان اختصاصی برای رده های مختلف سازمان خود را دارید و می‌خواهید در کنار شیکی و کارآمدی، هر یک از بسته ها خاص بودن خود را داشته باشند کافی است از طریق سایت اکسیتو و شماره موجود در آن با مشاوران فروش ارتباط بگیرید و پس از مشورت مناسب ترین پکیج را خریداری کنید.

مهم ترین ویژگی یک ولکام پک مناسب چیست؟

همان گونه که قبل تر نیز گفتیم، یکی از مهم ترین ویژگی هایی که می‌تواند پک خوش آمد گویی را کاربردی و جذاب کند؛ انتخاب محصولاتی است که هر کدام از آن ها به نوبه خود با شغل فرد مطابق داشته باشند.

با توجه به این مورد می‌توان بیان داشت که امکان تهیه بسته خوش آمد گویی برای مشاغل مختلف وجود دارد.

به طور مثال اگر کارکنان شما بیش از حد با رایانه و سیستم در ارتباط هستند، می‌توانید ولکام پکی را خریداری کنید که محصولاتی مانند بالشت چشم و بالشت ساعد و … دارند؛ محصولاتی که موجب رفع خستگی می‌شوند و به نوعی یاری دهنده آن ها در طول روز هستند.

برخی ولکام پک های اکسیتو:

پک هدیه خانومی: از جمله ولکام پک هایی که اکسیتو آن را آماده کرده، این پک هدیه است که محصولات کاربردی دارد و محدود به جنسیت خاصی نیست، یعنی هم برای خانم ها و هم آقایان قابل استفاده است.

پک هدیه سازمانی خانومی ولکام پک سازمانی
پک هدیه خوش آمدگویی خانومی

پک هدیه مپنا: ولکام پک جذابی که با توجه به بودجه و سلیقه مشتری قابل شخصی سازی است. این پک یکی از محبوب ترین کتاب ها را دارد که مناسب برای سازمان ها است و موجب تقویت حافظه افراد می‌شود. ولکام پک مپنا همچنین یک کارت هدیه خوش آمدگویی نیز دارد که برای تبریک به کارمند جدید مناسب است.

پک هدیه سازمانی مپنا
باکس پک هدیه شرکتی مپنا

پک هدیه خفن: این پک هدیه خوش آمدگویی یک عدد پلنر دارد که می‌تواند به برنامه ریزی و انجام بهتر فعالیت های سازمان کمک کند. پک هدیه خفنی که علاوه بر خوراکی محصول ماندگاری نیز دارد که می‌تواند تداعی کننده برند شما در ذهن فرد باشد.

پک هدیه خوشامدگویی خفن
جعبه پک هدیه خوشامدگویی خفن با قابلیت شخصی سازی

سخن نهایی:

اگر قصد خرید پک هدیه خوش آمد گویی برای کارکنان جدید مجموعه خود را دارید، می‌توانید به فروشگاه های معتبر اینترنتی مانند اکسیتو مراجعه کنید؛ فروشگاه هایی که امکان تهیه یک ولکام پک اختصاصی را به شما می‌دهند و آن را مطابق با خواست شما بسته بندی می‌کنند. همکاران ما در اکسیتو تلاش می‌کنند تا بهترین پک را به شما معرفی کنند، بنابراین در صورت نیاز به سایت oxyto.com  مراجعه کنید و با مشاهده محصولات، مناسب ترین آن را انتخاب کنید و پس از تماس با مشاوران فروش خرید خود را نهایی کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *