ایده هدیه برای روز کارگر

ایده هدیه برای روز کارگر زمان مطالعه: 4 دقیقه

در راستای آشنایی با هدیه روز کارگر اگر بخواهیم افراد مشغول در همه مشاغل را به طور کلی دسته بندی کنیم، به کارفرما و کارگر می‌رسیم. کارفرما فردی است که صاحب شغل است، کارگر نیز کسی است که فعالیت مشخصی را انجام می‌دهد و در مقابل انجام آن مزد معینی را دریافت می‌کند.

کارگر ها که تقریبا نیمی از افراد جامعه هستند، با توجه به تلاش و پشتکاری که دارند موجب پیشرفت جوامع می‌شوند؛ این قشر از جمله زحمت کش ترین افراد اند و در مشاغل مختلف فعالیت می‌کنند. با توجه به تاثیر گذار بودن این افراد یک روز مشخص در تقویم به نام آن ها ثبت شده و روز جهانی کارگر نام گرفته است.

به همین دلیل با نزدیک شدن به این روز بسیاری از کارفرما ها به دنبال خرید هدیه روز کارگر هستند. بنابراین اگر شما نیز قصد تهیه کادو برای کارگر را دارید می‌توانید با مطالعه این مقاله با انواع هدیه سازمانی آشنا شوید و از سردرگمی نجات پیدا کنید.

روز کارگر چه زمانی است؟

روز کارگر از زمانی در میان افراد رایج شد که در 1 می سال 1886 کارگران آمریکایی برای ساعات زیاد کاری دست به اعتراض و اعتصاب زدند و کارگاه و کارخانه های بسیاری تعطیل شد. پس از گذشت 4 روز بمبی در میان اعترضات کارگران منفجر شد و بسیاری کشته شدند. از آن تایم به بعد این روز که در تقویم ایران 12 اردیبهشت است، روز جهانی کارگر نام گرفت؛ که بسیاری از سازمان ها آن را جشن می‌گیرند و به کارگران خود هدیه می‌دهند.

مزایای هدیه روز کارگر:

همان گونه که قبل تر گفته شد، کارگران یا همان منابع انسانی یکی از مهم ترین عضو های یک سازمان هستند و برای این که مشاغل پیشرفت و ارتقا پیدا کنند؛ زحمات بسیاری می‌کشند. کارفرما ها نیز برای این که این روز را به پرسنل خود تبریک بگوییند و از آن ها قدردانی و تشکر کنند، هدایایی را تهیه و تقدیم می‌کنند.
اهدای کادو برای کارگر می‌تواند عزت نفس آن ها را بیش تر کند و باعث می‌شود فعالیت افراد نیز افزایش پیدا کند و بازدهی بالا برود. از دیگر مزیت های هدیه روز کارگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • علاقه کارگران به انجام کار ها افزایش پیدا می‌کند و خوشحال تر می‌شوند.
  • با هدیه دادن زحمات کارگران دیده می‌شود و از آن ها تقدیر می‌شود، به همین دلیل خوشحال می‌شوند و عملکرد بهتری خواهند داشت.
  • وفاداری آن ها نسبت به محیط کار و کارفرما افزایش پیدا می‌کند.
  • صمیمیت میان کارگر و کارفرما بیش تر می‌شود.
  • حمایت و پشتیبانی از پرسنل

چه هدیه ای برای کارگران مناسب است؟

در خرید کادو مناسبتی برای کارگر باید به برخی نکات توجه داشته باشید تا بتوانید یک هدیه کاربردی و مناسب را خریداری کنید. این نکات عبارتند از:

  • توجه به جنسیت کارگران یکی از اساسی ترین نکاتی است که باید در خرید هدیه روز کارگر به آن دقت کنید.
  • کاربردی و قابل استفاده بودن دیگر نکته مهمی است که نباید آن را از یاد ببرید، باید کادویی خریداری کنید که مورد استفاده قرار بگیرد.
  • از هدیه های تبلیغاتی و شخصی سازی شده استفاده کنید، چرا که نشان دهنده هویت سازمان شما است.
  • به شخصیت کارگران توجه کنید.
  • بودجه تان را مشخص کنید و طبق آن هدیه انتخاب و تهیه کنید.
  • کادویی را خریداری کنید که به شغل شما مرتبط باشد.

هدیه روز کارگر را از کجا تهیه کنیم؟

برای این که هدایایی را برای این روز تهیه کنید، یکی از روش ها خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه ها است. این روش دردسر بسیاری دارد و تایم طولانی شما را درگیر می‌کند. اما مناسب ترین روش که امروزه مورد توجه همه قرار گرفته، خرید از فروشگاه های معتبر اینترنتی است.

از جمله این فروشگاه ها می‌توان به اکسیتو اشاره کرد، فروشگاهی که می‌توانید پک های آن را روی سایت مشاهده کنید و با آن تماس بگیرید. در پی تماس شما همکاران فروش ما پاسخگوی شما خواهند بود و با توجه به بودجه و درخواست شما مناسب ترین هدایا را به شما معرفی می‌کنند.

پس از انتخاب شما می‌توانید نمونه ای امانی از پک مورد نظرتان را دریافت کنید و با مشاهده، قسمت هایی از آن را تغییر بدهید و هدیه تان را نهایی کنید.

پیشنهاد هدیه روز کارگر

مینی اسپیکر:

از آن جایی که گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تمام افراد است و از این طریق می‌توانند انرژی خود را تخلیه کنند، مینی اسپیکر می‌تواند بهترین گزینه به عنوان کادو برای کارگر باشد. هدیه ای که افراد می‌توانند در حین انجام کارشان با تلفن به آن وصل شوند و موزیک مورد علاقه شان را پلی کنند.

اسپیکر جی بی ال رنگبندی هدیه عاطر

ماگ تبلیغاتی:

ماگ از دیگر هدایای مناسب برای روز کارگر است، چرا که همه افراد در طول روز و حتی در تایم کاری خود از نوشیدنی استفاده می‌کنند تا بتوانند انرژی بیش تری کسب کنند. به همین دلیل ماگی که بتواند با نام و برند سازمان شما شخصی سازی شده باشد می‌تواند گزینه ای مناسب برای هدیه روز کارگر باشد.

ماگ با قابلیت طرح دلخواه پک سازمانی ولکام

محصولات مراقبت پوستی:

دیگر پیشنهاد اکسیتو برای شما خرید محصولات بهداشتی و مراقبت پوستی است، چرا که کارگران در طول روز با آلودگی های مختلف در ارتباط هستند و برای این که بتوانند از پوست خود محافظت کنند؛ این محصولات بهترین گزینه اند.

سررسید:

برای این که افراد بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را یادداشت کنند و از فراموش شدن آن ها جلوگیری کنند؛ می‌توانند از سررسید استفاده کنند. سررسید از دیگر هدیه های مناسب برای روز کارگر است، که می‌توان با استفاده از آن برنامه ریزی های روزانه انجام داد.

سررسید رهی نو با قابلیت شخصی سازی

پک هدیه مناسب روز کارگر اکسیتو:

ماگ با جعبه ویژه:

هدیه ای کاربردی و شخصی سازی شده که می‌تواند نیاز های روزمره فرد را برطرف کند و نشان دهنده سازمان شما باشد.

ماگ با طرح یلدا و جعبه

پک هدیه گفت و شنو:

این پک هدیه با توجه به داشتن پاوربانک و اسپیکر بلوتوثی می‌تواند گزینه مناسبی به عنوان کادو برای کارگر باشد و در زمانی هایی که دسترسی به پریز امکان پذیر نیست به کمک فرد بیاید.

پک هدیه سازمانی گفت و شنو

هدیه عطرآگین:

محصول دیگری که مناسب کادو برای کارگر می‌باشد، ادکلن و محصولات بهداشتی است؛ که می‌تواند افراد را آراسته تر کند.

پک هدیه سازمانی عطرآگین

سخن نهایی

برای این که بتوانید مناسب ترین هدیه را برای روز کارگر انتخاب کنید و پرسنل خود را خوشحال کنید، می‌توانید با اکسیتو در ارتباط باشید. با نکات گفته شده در این مقاله می‌توانید مناسب ترین هدایا را با توجه به سلیقه و کاربردی بودن انتخاب و تهیه کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *