چرا داشتن پک هدیه نمایشگاهی اختصاصی برای برند ما بهتر است؟

پک هدیه نمایشگاهی اختصاصی سازمانی با لوگو زمان مطالعه: 5 دقیقه

جذب مشتریان و یا برای ارتباط بهتر با همکاران و کسب و کارهای زنجیره تامین به وسیله اهدا یک هدیه در نمایشگاه ها، یک ارتباط موثر را پایه گذاری می کند که البته در این راستا برای آنکه از هزینه صورت گرفته بهترین دستاورد برای سازمان ایجاد شود سازمانها در انتخاب بهترین هدیه در بودجه موردنظرشان وسواس خاصی به خرج می دهند اما در انتها هرچه هدیه گرانتر و خاص تر باشد باز هم شاید به راحتی فراموش شود به همین علت است که تهیه پک هدیه نمایشگاهی اختصاصی بهترین راهکار برای اثر بخشی بیشتر بر روی مخاطب است.

اهدای پک هدیه نمایشگاهی اختصاصی علاوه بر این که می‌تواند افراد را به سمت محصولات شما جذب کند و بازاریابی مناسبی باشد، می‌تواند غرفه شما را نسبت به همکارانتان شلوغ تر و برندتان را ترویج کند. این هدایا می‌توانند متفاوت باشند و متناسب با بودجه شما تهیه شوند، به گونه ای که بتوانند مشتریان بسیاری را برای شما جذب کنند. این مطالب تنها قسمتی از معرفی هدیه نمایشگاهی بود، بنابراین اگر قصد آشنایی بیش تر با این گونه هدایا را دارید؛ بهتر است از مطالعه ادامه این مقاله غافل نشوید.

مزایای پک هدیه نمایشگاهی اختصاصی

از آن جایی که برگزاری نمایشگاه ها یکی از بهترین روش ها برای شناخته شدن برند های مختلف و پیدا کردن مشتریان بسیار است، هر فردی که نکات را رعایت کند و هدایایی را به افراد اهدا کند؛ می‌تواند در این نمایشگاه موثر تر واقع شود و نفع بیش تری ببرد. مزیت های اهدای این هدایا عبارتند از:

  • ثبت نام و برند در ذهن مشتریان: با توجه به این که هدیه دادن می‌تواند افراد را خوشحال و شما را در ذهن آن ها ماندگار کند، می‌توان بیان داشت با اهدای هدیه نمایشگاهی نیز می‌توانید در ذهن مشتری باقی بمانید و او نیز شما را به دیگر افراد معرفی کند. البته باید این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که باید برند و نام تجاری خود را روی محصولات و یا بسته بندی این هدایا حک کنید تا بتوانید در ذهن مخاطب بمانید.
  • جذب افراد و رسیدن سریع به اهداف: از دیگر ویژگی های پک هدیه نمایشگاهی می‌توان به این نکته اشاره کرد که مشتریان بسیاری به سمت غرفه شما جذب می‌شوند و فروش شما بیش تر می‌شود. همچنین با این روش می‌توانید مشتریان قدیمی و ثابت خود را نیز راضی نگه دارید و آن ها را به خرید مجدد ترغیب کنید.
  • ایجاد حس و خاطره خوب در ذهن مشتری و افراد: شما با اهدای یک هدیه نمایشگاهی خاص که به صورت رایگان نیز به افراد می‌دهید می‌توانید یک خاطره خوب از نمایشگاه در ذهن مخاطب خود باقی بگذارید و حس خوبی را نیز به او بدهید.

چگونه یک هدیه نمایشگاهی خاص تهیه کنیم؟

 برای این که بتوانید یک پکیج مناسب تهیه کنید، نیاز به هزینه های گزاف و بسیار ندارید؛ زیرا می‌توانید با رعایت برخی نکات و متناسب با بودجه ای که دارید یک هدیه به یاد ماندنی را آماده کنید. در وهله اول برای آماده سازی یک پک کاربردی و جذاب باید بدانید که بودجه مورد نظرتان چقدر است. زیرا با مشخص کردن میزان پولی که در اختیار دارید می‌توانید در همان ابتدا به سراغ محصولاتی بروید که به میزان بودجه تان نزدیک است.

در قدم بعدی باید هدف خود از دادن  هدیه نمایشگاهی را مشخص کرده و مطابق با هدفی که دارید پکیج تان را آماده کنید. برای مثال اگر قصد و هدف شما از اهدای این پک ها جذب مشتری و ترویج برندتان است باید محصولات برندینگ شده را درون پک هدیه تان قرار دهید.

برای این که به اهداف خود برسید، همچنین نیاز است که مخاطبان خود را شناسایی کنید و با توجه به موضوع کسب و کارتان هدایا را تهیه کنید، در این صورت موفق تر خواهید بود و در مدت زمان کم تری به اهداف خود می‌رسید.

شاید این پرسش مطرح شود که منظور از شناسایی مخاطب چیست؟ منظور این است که شما باید ببینید گروه هدف شما بزرگسالان، کودکان و یا نوجوانان هستند، تا بتوانید مناسب ترین خدمات را به آن ها بدهید و هدیه تان را نیز مطابق با آن انتخاب کنید.

مهم ترین نکاتی که باید در خرید پک هدیه نمایشگاهی اختصاصی مدنظر قرار دهید:

  1. هدیه انتخابی شما باید به گونه ای مفید و کاربردی باشد، در این صورت مخاطب شما با هر بار استفاده از هدیه می‌تواند به یاد شما بیوفتد. همچنین ممکن است زمانی که فرد در حال استفاده از هدیه است، فرد دیگری نیز آن را مشاهده کند، با برند شما آشنا و تبدیل به یک مشتری شود. پس سعی کنید از محصولاتی که کاربردی هستند درون پکیج تان استفاده کنید.
  2. کیفیت هدیه: مورد دیگری که می‌تواند یک هدیه نمایشگاهی خاص را به وجود بیاورد، کیفیت محصولات است. باید سعی کنید هدیه خود را به گونه ای تهیه کنید که کیفیت مناسبی داشته باشد، چرا که مخاطب با دیدن بی کیفیتی ممکن است تصور کند شما در کارتان نیز کم می ‌گذارید و نسبت به آن بی توجه هستید.
  3. شخصی سازی محصولات هدیه نیز از دیگر گزینه هایی است که می‌تواند به شما در راه رسیدن هدفتان کمک کند. افراد زمانی که یک هدیه شخصی سازی شده با نام خودشان تحویل بگیرند بسیار خوشحال می‌شود. بنابراین در صورتی که امکانش را داشتید حداقل برای مشتریان ثابت خود شخصی سازی را انجام بدهید.
  4. انتخاب هدیه نمایشگاهی خلاقانه نیز می‌تواند شما را یاری کند و هدیه ای متفاوت برای مخاطب شما باشد.
  5. بسته بندی شیک و ظاهر زیبا از موارد دیگری است که تاثیر گذاری بسیاری بر مخاطبان دارد. در صورتی که بسته بندی هدیه نمایشگاهی شما زیبا و منظم باشد، مشتری نیز به نظم و عملکرد منظم سازمان شما پی می‌برد و در این صورت تبدیل به مشتری ثابت شما می‌شود.
  6. پکیجینگ به صورت اختصاصی با توجه به صنعتی که سازمان در آن مشغول است و یا پکیجینگ با قرار دادن المانهایی از صنعت و یا محصولات برند می تواند در اثر گذاری هدیه تاثیر گذار باشد اکسیتو این آمادگی را دارد تا برای ایجاد یک هدیه نمایشگاهی اختصاصی با سازمانها همکاری لازم را داشته باشد.
پک هدیه سازمانی مدل بیشه
پک هدیه سازمانی مدل بیشه

انواع پک هدیه نمایشگاهی

اگر قصد خرید هدیه نمایشگاهی اختصاصی دارید اما نمی‌دانید چه مواردی مناسب تر هستند، می‌توانید با مطالعه موارد زیر تصمیم خود برای خرید را بگیرید.

  • سالنامه و سررسید: یکی مناسب ترین محصولاتی که می‌تواند هم کاربردی باشد و هم برند شما در ذهن مخاطب زنده نگه دارد، سالنامه ای است که مربوط به سال جدید است. محصولی که به لوگو شما مزین می‌شود و تا مدت ها نزد مشتری قابل استفاده است.
  • پک هدیه بهداشتی: با اهدای پک های بهداشتی و مراقبتی به مخاطبان خود می‌توانید به آن ها بفهمانید که سلامتشان برای شما مهم است، در این صورت است که از به خطر افتادن سلامتی آن ها جلوگیری می‌کنید. هدایای بهداشتی عبارتند از: ماسک، الکل ضدعفونی کننده، ماسک صورت و …
  • ست مدیریتی: برای این که یتوانید برندتان را خاص تر کنید،‌ بهتر است مشتریان خود را جدا کنید و برای هر کدام از آن ها هدایایی را تهیه کنید‌. شما می‌توانید برای مشتریان ویژه خود یک هدیه نمایشگاهی خاص تهیه کنید و با این روش میزان اهمیتش را به او نشان دهید. ست مدیریتی از جمله هدایایی است که برای مخاطبان خاص نمایشگاه شما مناسب است. این ست می‌تواند شامل خودکار های ساده و شیکی باشد که شخصی سازی نیز شده اند و در کنار آن ها سررسید و دفتر یادداشت هایی نیز قرار بگیرد.
  • هدایای خلاقانه: در میان تمام این موارد از اهدای یک هدیه نمایشگاهی خلاقانه غافل نشوید. پکیجی که محصولات موجود در آن خاص هستند و می‌توانند حس خوبی را به مشتری القا کنند، هدایای دست ساز و جذابی که محبوبیت بسیاری نیز نزد افراد دارند.
  • محصولات مصرفی: مورد دیگری که می‌تواند پک هدیه نمایشگاهی شما را کامل تر کند، محصولات مصرفی مانند: ماگ، تراول ماگ و یا فلاسک های برندینگ شده می‌باشد که روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و شما را در ذهن مخاطب تداعی می‌کنند.
  • هدیه دیجیتال: از آن جایی که اغلب مخاطبان افرادی هستند که با سیستم نیز سر و کار دارند، یک هدیه نمایشگاهی خاص برای آن ها می‌تواند شامل فلش و پاوربانکی باشد که با لوگوی شما شخصی سازی شده است.

انواع پک های هدیه نمایشگاهی اکسیتو

اکسیتو از جمله فروشگاه های اینترنتی است که به صورت غیرحضوری انواع هدایای نمایشگاهی اختصاصی را به صورت اختصاصی برای سازمانها آماده می‌کند. اما اگر به دنبال خرید پکهای نمایشگاهی ارزان و به صرفه هستید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پک هدیه نازلی: این پک علاوه بر این که کاربردی است و می‌تواند در طول روز مورد استفاده مخاطب قرار بگیرد، ماندگار نیز می‌باشد و با چندین بار مصرف از بین نمی‌رود؛ به همین دلیل می‌تواند هدیه مناسبی برای یادآوری برند شما باشد.

پک هدیه سازمانی نازلی
پک هدیه سازمانی نازلی بدون فوم با دمنوش و فرنچ پرس

پک هدیه نیلا: اگر قصد دارید یک هدیه نمایشگاهی تهیه کنید که در زمره محصولات بهداشتی و مصرفی باشد، این پک به شما کمک بسیاری می‌کند. پکیجی که با داشتن شمع معطر و خوش بو کننده هوا و یک یویو چوبی هم فصای کار شما را دلنشین و معطر می‌کند و هم موجب سرگرمی می‌شود.

پک هدیه نیلا 1402
هدیه شمع و یویو نیلا

ماگ با جعبه ویژه نیز از دیگر محصولات اکسیتو است که می‌تواند از طریق شخصی سازی شدن نام و برند شما را به افراد معرفی کند. هدیه ای که در زمره هدیه نمایشگاهی خلاقانه است و نیاز به هزینه بسیاری ندارد.

سخن نهایی

با رعایت نکات گفته شده در این مقاله می‌توانید مناسب ترین پک هدیه نمایشگاهی را خریداری و از فرصت استفاده کنید تا مشتریان بسیاری پیدا کنید. برای خرید این هدایا به سایت  ioxyto.com مراجعه کنید و پس از دریافت مشاوره و صحبت با کارشناسان فروش ما هدیه ای را که متناسب با دچخواستتان می‌باشد خریداری کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *