58 ایده بهترین کادو برای دایی ها

زمان مطالعه: 9 دقیقه

یکی از جذاب ترین روابط خانوادگی، رابطه خواهرزده و دایی است که افرادی کمی هستند که از داشتن دایی، مخصوصا دایی کوچک تر از خودشان یا دایی ای که هم سن و سال خودشان است، لذت نبرند. برای همین تاریخ تولد دایی و خرید کادو برای دایی، از جمله اتفاق های مثبت سالانه است که بسیاری برای این روز لحظه شماری می کنند.

اما خرید کادو برای دایی همیشه هم آسان نیست. باید ارتباط نزدیکی داشته باشید تا بدانید که او دقیقا به چه چیزی نیاز دارد یا به تازگی به کدام وسیله توجه و علاقه نشان داده است. برای همین شاید پاسخ به این سوال که بهترین کادو برای دایی چیست یا برای کادوی تولد برای دایی باید چه چیزهایی بخریم نیاز به کمی تفکر داشته باشد.

اینکه دایی ها نیز قطعا هیچ فرقی با سایر مردان ندارند، شکی در آن نیست اما چیزی که در این مقاله و نسبت به خرید کادو برای دایی مهم است این است که، اصولا خرید کادو برای پدر با خرید کادو برای پسر یا خرید کادو برای دایی با خرید کادو برای دوست پسر بسیار متفاوت است و با توجه به نزدیکی ارتباط یا رسمی بودن ارتباط میان شما، خرید کادو نیز کمی متفاوت تر از خرید برای سایرین است.

ما در این مقاله لیستی از بهترین کادوها برای دایی را برای شما گردآوری کرده ایم تا شما با توجه به علایق و نیازهایتان بهترین انتخاب در هدیه تولد برای دایی خود را داشته باشید. اما قبل از آن بهتر است یادآور شویم که گاهی بهترین کادو برای هر فردی می تواند یادآوری این باشد که او را دوست داریم و او بخشی از مهم ترین اعضای زندگی ما را تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: هدیه مردانه

هدایایی برای دایی ها که ارزش معنوی دارند

در حقیقت چیزی که مشخص است این است که آدم ها امروزه بیش از هدایای مالی و گرانقیمت به وجود همدیگر درغم و شادی ها نیاز دارند و دوست دارند آدم های مهم زندگیشان را درهر لحظه که اراده کنند در کنار خود احساس نمایند.

  • برای تبریک تولد به دایی نامه بنویسید…

شاید وقتش باشد که یاد بگیریم اگرچه گاهی پول کافی برای خرید بهترین کادو برای تولد دایی نداریم اما می توانیم با نوشتن یک نامه یا یک متن تبریک در اینستاگرام و بیان احساس واقعیمان از وجود آنها، بهترین هدیه را به او بدهیم.

  • از هنر آشپزی خود برای تبریک تولد به دایی خود کمک بگیرید…

اگر زیاد دست به قلم خوبی ندارید، می توانید از هنر آشپزی خود کمک بگیرید. پختن یک کیک یا شیرینی خانگی، دعوت دایی تان به یک شام خانوادگی، درس کردن دسر تولد دایی، میوه آرایی تولد، همه و همه هنر آشپزی شما را به رخ می کشانند و می توانند به آنها یادآور شوند که چقدر برایشان مهم هستید.

  • از هنری که دارید برای کادوی تبریک تولد به دایی خود استفاده کنید…

همه ما یک هنر ذاتی در خودمان داریم. برخی از ما خوب نقاشی می کنیم و برخی دیگر خط خوبی داریم. گاهی در کارهای خلاقانه خوب عمل می کنیم، مانند درست کردن یک کاردستی تبریک تولد یا استفاده از هنرهایی مانند: گلدوزی، بافتنی، خیاطی، درست کردن اکسسوریهای مردانه، ساختن شمع یا سایر کارهای دیگر.از هنر خود کمک بگیریم و یک کادو خلاقانه برای دایی خودمان تهیه ببینیم. ارزش کادوهایی که هنر دست شماست، به مراتب برای افرادی که به هنر علاقه دارند، زیباتر و عزیز تر است.

  • اگر هنر عکاسی دارید…

اگر در عکاسی مهارت خوبی دارید، می توانید عکاسی شب تولد دایی را خودتان انجام دهید یا به او پیشنهاد بدهید که ادیت فیلم و عکس های شب تولد را به عنوان کادو تولد برای او تدوین خواهید کرد. این کارهایی به اصطلاح کوچک ارزش بسیاری برای اطرافیان دارد و مطمئن باشید که می توانید یکی از بهترین کادوهای تبریک تولد به دایی را خود شما تهیه ببینید. هدیه ای با ارزش که از هنر دست شما و ایده و خوش فکری شما به وجود آمده است و قطعا جز کادوهایی است که ارزش مادی و معنوی بسیاری دارد.

برای هدیه به دایی، چه کادویی بخریم؟

همیشه خاص بودن کادو برای تولد دایی از دید شما، نمی تواند برای بقیه نیز صدق کند. در این دنیا هزاران نیاز و علاقه متفاوت وجود دارد که همین تنوع و تفاوت هاست که دنیا را به جایی جذاب تر تبدیل کرده است. برای همین منظور ما تلاش داریم تا با ایده برای کادو تولد دایی از کم هزینه تا تا زیاد، یک طیف انتخاباتی وسیع تری را پیش روی شما قرار دهیم تا شما با توجه به علاقه، نیاز و همچنین بودجه ای که می خواهید صرف خرید برای کادو تولد به دایی کنید، یک انتخاب ایده آل برای خودتان و دایی تان را رقم بزنید.

  • ساعت با ارزش ترین کادو به دایی

امروزه ساعت ها در رنج قیمتی متفاوت از ساعت های ارزان قیمت گرفته تا گرانقیمت و لاکچری، در بازار وجود دارند تا این شما باشید که تصمیم بگیرید که می توانید با چه بودجه ای چه ساعتی را برای کادوی تولد به داییتان خریداری نمایید.

ساعت های هوشمند یکی از بهترین گزینه های خرید کادو برای دایی های جوان است. این ساعت ها علاوه بر نشان دادن ساعت، قابلیت های جذاب دیگری نیز دارند که علاوه بر قابلیت نصب سیم کارت و رم و اتصال به پیام ها و تماس ها، قابلیت های دیگری اعم از سنجش تندرستی و سلامت افراد را مانند ضربان قلب و جی پی اس را به همراه دارد. البته که این ساعت های هوشمند گاهی در قابلیت های پیشرفته تری نیز مانند ثبت سفارش غذا، ضبط صدا و متصل شدن به بیش از 20 برنامه مهم و کاربردی گوشی های همراه را نیز با خود دارند.

ساعت های هوشمند یکی از با ارزش ترین و جدیدترین گجت های الکترونیکی برای کادو تولد به دایی است که به سرعت جای خود را در میان جوانان جا کرد و از با ارزشترین کادو برای دایی ها و سایر آقایان نیز محسوب می شوند.

البته که ساعت های هوشمند با کیفیت از رنج قیمتی 1میلیون تومان شروع می شود که اگر قصد دارید یک هدیه جذاب و هیجان انگیز به دایی خود بدهید، می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

سعی کنید ساعت ها اعم از ساعت هایی با بند چرم، با بند فلزی و حتی ساعت های هوشمند مچی را از فروشگاه های اینترنتی و یا حضوری مطمئن خرید کنید و قبل از ارسال هزینه از آنها بخواهید که به شما مهلت تست بدهند یا زمان تحویل درب منزل فراموش نکنید که حتما ساعت ها را تست نمایید.

فانتزی ترین هدایای کادو تولد به دایی

هیچوقت فکر نکنید که هدایا فانتزی تنها مختص به دختر خانم ها هستند. آقایان نیز مانند خانم ها به وسایل فانتزی علاقه زیادی دارند اما خب هدایا برای آقایان بالطبع متفاوت تر است نسبت به خانم ها. از جمله کادوهای فانتزی برای کادو به دایی ها، خرید وسایلی اعم از:

  • فندک های اتمی یا بنزینی
  • خرید ماگ های مردانه
  • جا سیگاری های فلزی
  • ست قمقمه های فلزی مردانه
  • اکسسوری های مردانه از جمله گردنبد، انگشتر، گوشواره و…
  • چراغ خواب یا چراغ مطالعه
  • و هزاران مورد دیگر است که در گزینه های دیگر به انها خواهیم پرداخت.
  • لباس بهترین هدیه به دایی های خوش پوش…

اگر دایی شما زیاد به استایل و تیپ خود اهمیت می دهد و همیشه از لباس های جدید استقبال می کند، لباس یکی از بهترین هدیه های تولد به دایی شما خواهد بود. لباس ها شامل انواع تیشرت، پیراهن های مردانه، شلوارهای کلاسیک، شلوارهای بگ، مام فیت و …هستند .

بسته به نوع استایل، اگر دایی شما اهل استایل های رسمی است و یا شغل او می طلبد که لباسهای رسمی بپوشد، خرید کت شلوار به عنوان کادوی تولد به دایی از بهترین گزینه های موجود است.

اما دایی های جوان بیشتر از لباس های رسمی از لباس های راحتی و مینیمال استقبال می کنند و ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای خرید کادو به دایی های متولد پاییز و زمستان، خرید هودی، سویی شرت و انواع بافت های مردانه را از دست ندهید و یک کادوی متفاوت برای دایی خود تهیه نمایید. به شما قول می دهیم که او کاملا سوپرایز و هیجان زده خواهد شد.

  • ست کیف پول و … برای دایی های قانون مدار و منظم

برخی از آقایان زیاد به نظم اهمیت نمی دهند و شاید خرید کیف پول یا جا کارتی چندان به کار آنها نیاید. اما برخی از دایی ها به مراتب بیش از سایر دایی های دیگر به منظم بودن وسایل و مراقبت از پول، کارت های اعتباری و… اهمیت می دهند و هر وسیله ای جای ویژه خود را در کیف او خواهد داشت. به همین دلیل خرید ست کیف پول و کمربند و گاهی خرید کیف پول به تنهایی می تواند یکی از با ارزش ترین کادوهای تبریک تولد به دایی جان ها باشد.

این هدیه ربطی به سن ندارد و می تواند برای تمامی دایی ها از دایی های جوان و کم سن وسال گرفته تا دایی های مسن، یک هدیه جذاب تولد محسوب شود.

  • عینک طبی یا آفتابی هدیه ویژه برای دایی ها

اگر دایی شما از عینک طبی استفاده می کند، بهتر است با خرید یک قاب عینک جدید او را در شب تولدش سوپرایز کنید. این هدیه یک هدیه خلاقانه برای او محسوب خواهد شد و درحقیقت می تواند کادویی هیجان انگیز برای آنها باشد.

اما عینک آفتابی یا عینک های دودی مردانه، یک کادو کاربردی جذاب برای تمامی آقایان محسوب می شود و البته کادوی ارزشند برای دایی شما نیز محسوب خواهد شد. عینک ها اگرچه از هدایای ریسک پذیر مردانه هستند اما با کمی تحقیق و دقت می توانند از خاطره انگیزترین کادوها برای دایی ها محسوب شوند.

اما این دقت به آشنایی شما به انواع فرم های صورت بر می گردد. اگر اطلاعات دقیقی از انواع فرم های صورت و عینک هایی که به آنها می آیند داشته باشید، قطعا می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در غیر اینصورت به شما پیشنهاد می کنیم که با فروشنده نسبت به تعویض احتمالی هدیه تولد، صحبت کنید.

  • دسته های بازی بلوتوثی برای کامپیوتر و گوشی…

از جمله هدایای هیجان انگیز برای دایی های پرشور و هیجان، خرید دسته های بازی است که در رنج قیمتی متفاوت در بازار وجود دارند. این دسته ها از 50 هزار تومان شروع می شوند و در شکل های متفاوت با کاربردهای متفاوت و همچنین کیفیت بالاتر، قیمت های بالاتری به خود می گیرند.

دسته های بلوتوثی بازی های کامپیوتری برای کادو به دایی یک وسیله سرگرمی برای آنها محسوب می شود و می توانند در دورهمی های دوستانه و شب نشینی های خانوادگی از آن استفاده نمایند و شما نیز در شادی آنها شریک باشید.

  • کتاب یک کادوی خیال انگیز برای کادوی شب تولد به دایی

کتاب ها همیشه بهترین کادو برای تولد به عزیزان هستند. این کادو یک هدیه باارزش تولد به دایی است که می تواند او را برای ساعت ها غرق در خواندن خود کند و اطلاعات بسیاری را نیز برای او به همراه داشته باشد.

کتاب برای افرادی که عاشق کتاب هستند یک کادوی ویژه است. پس اگر دایی شما عاشق کتاب و کتاب خوانی است، بدون هیچگونه شکی به اولین فروشگاه اینترنتی پیام سفارش دهید یا به صورت حضوری به اولین کتاب فروشی مراجعه کنید و یک کتاب ایده آل در ژانری که او بیشتر دوست دارد تهیه نمایید.

برای خرید کتاب به عنوان کادو به دایی، می توانید از فروشنده های کتاب کمک بگیرید و تنها کافی است نام سه کتاب اخیری را که دایی شما خوانده است بگویید تا بتوانند آنها شما را به خوبی در خرید کتاب راهنمایی نمایند.

اما پیشنهاد اکستیو برای خرید کتاب به عنوان کادو به دایی، کتاب سمفونی مردگان اثر عباس معروفی، کتاب خرمگس اثر اتل لیلیام وینیچ، کتاب دایی جان ناپلئون اثر ایرج پزشک زاد، کتاب هنر رفتار با زنان اثر آرتور شوپنهاور، خرده عادت ها اثر جیمز کلییر، کتاب زندگی شجاعانه اثر برنه براون، کتاب محکم بایست اثر سوند برینکمن و بسیاری از کتاب های دیگر که در حوزه روانشناسی، رمان و شعر از کتاب های برجسته در سراسر جهان هستند و در صورت لزوم می توانید از مشاوران خرید ما در این حوزه اطلاعات به روز و جدیدی کسب نمایید.

اگر به دنبال خرید پرفروش ترین کتاب ها در سال 2021 هستید می توانید کتاب تختخوابت را مرتب کن از ژنرال ویلیام اچ مک ریون و یا کتاب خودت را به فنا نده از گری جان بیشاپ را تهیه کنید که هر دو از پرفروش ترین کتاب سال هستند.

  • لوازم بهداشتی_آرایشی مردانه برای هدیه تولد به دایی

رسیدگی به پوست و مو، از جمله نیازهای هر فردی است که متاسفانه بسیاری از آقایان به این موضوع اهمیت چندانی نمی دهند و همینکه ماهانه به اصلاح سر و صورت خود برسند فکر می کنند که رسیدگی خوبی انجام داده اند. اما فراموش نکنیم که گاهی برخی از هدایا برای یکسری افراد کاربردی و گاهی برای سری دیگر افراد ترغیب کننده است. به طور مثال خرید لوازم بهداشتی پوست و مو برای مردان، مثل کرم ضد آفتاب متناسب با نوع پوست، کرم های آبرسان، ضد چروک و کرم های جوان کننده و … همگی می توانند از بهترین کادوهای تبریک تولد برای دایی شما باشند.

البته که علاوه بر رسیدگی به پوست، رسیدگی به مو نیز اهمیت ویژه ای دارد و برای همین منظور شاید خرید ماسک موهای مناسب، شامپوهای ضد ریزش، کراتینه ها و روغن های ارگان و تقویت کننده مو، یک هدیه با ارزش برای هدیه تولد به دایی باشد.

در واقع شما می توانید با هدیه یک پک کامل بهداشتی مردانه به دایی، پرکاربردترین کادو برای دایی خودتان را تهیه ببینید. به طور مثال خرید پک هدیه هیدرودرم به آقایان که علاوه بر اینکه تمامی محصولات رسیدگی به پوست و مو را شامل می شود، محصولات یک برند همه پسند در زمینه پوست و مو هستند. پک هدیه آقایان نیوا یکی از مناسب ترین پک های اکسیتویی برای تولد دایی است.

  • لوازم برقی_آرایشی یا لوازم شخصی برای کادو به دایی های عاشق مد و رسیدگی های روزانه

این دسته از لوازم کادویی مردانه شامل، انواع ریش تراش های مردانه، مو زن، موزر، ماشین اصلاح صورت و مو مردانه، سشوار، برس حرارتی مردانه، برس پاکسازی صورت و بسیاری از لوازم دیگر هستند که همگی از وسایل کاربردی شخصی مردانه هستند که می توانند از ویژه ترین کادوها برای کادو برای دایی های خوش پوش باشد.

البته که دستگاه میکرودرم، دستگاه لیزر موهای زائد، خط زن و اتو مو نیز از جمله وسایل کاربردی رسیدی به پوست و موی آقایان است که قطعا برای هر مردی هدیه گرفتن هر کدام ازآنها می تواند کاملا هیجان انگیز باشد.

  • عطر و ادکلن برای افرادی که خوش بو بودن رو دوست دارند…

در حقیقت چیزی که از واضحات هست این است که عطر و ادکلن همیشه یکی از ویژه ترین هدایا برای آقایان محسوب می شده اند و این موضوع می تواند به شما کمک کند که برای خرید کادو تولد برای دایی اعم از جوان یا مسن، یک انتخاب راحت داشته باشید.

عطر و ادکلن ها در رنج قیمتی متفاوت وجود دارند و از دسته هدایایی هستند که با هر مقدار هزینه ای که بخواهید برای خرید کادو تولد بکنید، می توانید یکی از بهترین های آنها را بخرید. البته فراموش نکنید که عطرها به دلیل ماندگاری بیشتر و همچنین غلظت بیشتری که نسبت به ادکلن ها دارند از محبوبیت بیشتری برخورداند اما ادکلن ها نیز به دلیل اینکه با قیمت مناسب تری وجود دارند، فروش بیشتری نسبت به عطرها دارند.

پیشنهاد اکسیتو برای خرید عطر یا ادکلن، خرید عطر اسمارت است که یک هدیه با قیمت مناسب برای کادو به دایی ها محسوب می شود. این عطر مناسب فص های خنک است و بوی خنک و تند دارد و از محبوب ترین عطرهای مردانه ارزان قیمت است.

پیشنهاد دوم ما خرید عطر مردانه تام فورد است که عطری تلخ و مناسب با فصول سرد است. این عطر یکی از محبوبترین عطرهای مردانه است که متقاضیان زیادی نیز در میان مردان دارد.

  • لوازم اصلاح مردانه هدیه ای ویژه برای دایی هایی که صورتشان را اصلاح می کنند…

اگر شما هم جز دسته ای هستید که دقیقا نمی دانید که یک پک لوازم اصلاح صورت شامل چه چیزهایی است؟ بهتر است این بخش را با دقت بخوانید تا کادویی تمام و کمال برای دایی تهیه ببینید.

اولین چیزی که در این پک ها به چشم می آید برس یا براش است که برخی از آنها از موی طبیعی حیواناتی مانند گورکن یا گراز وحشی تهیه شده اند و برخی دیگر از موی مصنوعی. اگر دایی شما جز افرادی است که به محیط زیست و حقوق حیوانات اهمیت می دهد، ما به شما پیشنهاد می دهیم که اصلا فکر خرید براش هایی با موی طبیعی حیوانات را نکنید و سعی کنید که با نخریدن این وسایل، قدمی کوچک در بهبود سیستم لوازم آرایشی و بهداشتی بردارید و حامی حیوانات باشید.

دومین چیزی که باید در این پک خریداری کرده باشید، تیغ و دسته تیغ است که از جذابیت های خرید پک اصلاح مردانه هستند و طراحی های ویژه آن باعث شده اند که خود به تنهایی هم یک هدیه زیبا برای کادو برای دایی باشند. البته استفاده از این وسیله مهارت خاصی را می طلبد اما اگر دایی شما همیشه با صورت شیو کرده در مهمانی ها حاضر می شود مطمئن باشید کارکرد استفاده از این وسیله را قطعا می داند.

سومین چیز خرید افترشیو است که ما به شما پیشنهاد می کنیم این وسیله را نخرید یا اگر خریدید به میزان الکل به کار رفته در این محصول به شدت دقت کنید چرا که افترشیوهایی که حاوی الکل زیاد هستند به شدت مضر هستند.

پایه برس از ترکیبات جالب این پک است و در حقیقت زیبایی بی اندازه ای به پک هدیه برای کادو به دایی می بخشد و خرید شما را حرفه ای تر به چشم می آورد.

ماشین اصلاح یا تریمر نیز از تجهیزات مرتبط با پک اصلاح صورت است اما اگر می خواهید که خریدی معقول تر داشته باشید می توانید خرید این محصول را به دایی تان محول کنید و به خرید سایر وسایل با یک کیف و کاسه مخصوص کف ریش بسنده کنید.

  • هدفون، هدست و هندزفری های بلوتوثی…

خرید هر یک از این وسایل در نوع خود بسیار هیجان انگیز است. چرا که امروزه با تنوع بسیار زیاد و رنگ بندی و طراحی های ویژه در این گزینه روبرو هستیم. اگر می خواهید بدانید که تفاوت هدفون و هدست در چیست، بهتر است بدانید که هدست ها یک نوع هدفون پیشرفته تر هستند که علاوه بر داشتن دو گوشی برای شنیدن انواع موسیقی یا فایل های زبانی و …، میکروفونی نیز برای ارسال صدا دارند و در حقیقت برجستگی آن نسبت به هدفون در این است که یک ارتباط دو طرفه برای مخاطب ایجاد می نماید.

اما این باعث نمی شود که کارایی هدفون یا هندزفری ها به چشم نیایند. چیزی که در انتخاب خرید این محصولات برای خرید هدیه تولد به دایی لازم است، نوع نیاز و البته مقدار هزینه ای است که شما می خواهید انجام دهید.

  • ست ورزشی مردانه برای دایی های ورزشکار یا علاقه مند به ورزش

اگر دایی شما به باشگاه بدنسازی می رود یا آخر هفته های خود را در استخر یا باشگاه های بولینگ یا باشگاه های ورزشی مرتبط با ورزش خاصی می گذراند یا اگر دایی شما علاقه به پیاده روی یا کوه نوردی دارد، در هر صورت فرقی نمی کند، خرید یک ست ورزشی زیبا برای کادو تولد برای دایی، از جمله هدایای زیبای تولد برای آنهاست که بسیار کاربردی و کارآمد نیز هست.

ست ورزشی برای کسی که علاقه به پیاده روی دارد یا صبح زود می دود می تواند کمی متفاوت تر با افرادی باشد که وقت خود را با ورزش هایی مانند بیسبال، تنیس، والیبال یا… می گذرانند. اما چیزی که می تواند برای همه آنها یکسان باشد، خرید ست سویی شرت و شلوار ورزشی مردانه است که تقریبا برای همه آقایان در هر رشته ورزشی کارایی دارد.

البته لباس ورزشی مردانه شامل ست هودی و گرم کن، سویی شرت و شلوار، رکابی و شلوارک ورزشی، مایوهای مردانه و … هستند که هر کدام کارایی خاصی جهت فصل یا ورزش خاصی دارد.

  • لوازم ورزشی کادویی هدفمند برای کادو برای دایی…

از جمله وسایلی که آقایان را به شدت هیجان زده می کند، لوازم ورزشی مرتبط با ورزش حرفه ای هست که انجام می دهند. لوازم ورزشی بسته به نوع ورزش و نیاز فرد، شامل:

  • دمبل
  • مت یا زیرانداز یوگا
  • تخته شنا
  • عینک شنا و بینی گیر
  • لوازم پینگ پنگ
  • اسکیت برد
  • طناب ورزشی
  • بارفیکس
  • اسکوتر و اسکوتر برقی

در این میان حلقه های لاغری، کش ورزشی، دارت، اسکیت برد و اسکیت نیز همگی از لوازم ورزشی هیجان انگیز برای کادو برای دایی ها هستند. در کل فراموش نکنید بسته به نوع ورزشی تخصصی افراد، می توانید وارد وسایل تخصصی تر ورزشی برای مردان شوید و یک هدیه متناسب، برای آنها را خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید: خرید کادو ورزشی

  • دوربین عکاسی فوری و لوازم تخصصی عکاسی برای کادو به دایی هایی که عاشق عکس گرفتن هستند…

این دوربین ها بیشتر جنبه سرگرمی دارند و افرادی که علاقه مند به عکاسی هستند و به صورت حرفه ای عکاسی می کنند، دوربین های حرفه ای تری را برای کار و شغل خود نیاز دارند. اگر به دنبال خرید کادوی لاکچری برای دایی خودتان هستید، می توانید به خرید دنبال دوربین عکاسی یا لوازم جانبی عکاسی مانند سه پایه عکاسی، لنز دوربین، رینگ لایت باشید.

البته فراموش نکنید رینگ لایت و سه پایه برای دایی هایی که در زمینه فروش اینستاگرام و حرفه ی ادمین اینستاگرام نیز فعالیت می کنند، یک هدیه کاربردی و جذاب است که بسیار هیجان انگیز نیز خواهد بود.

  • ست کلاه و شال گردن برای دایی هایی که متولدین زمستان هستند…

اگر دایی شما متولد پاییز یا زمستان است، شاید بد نباشد یک هدیه فصلی به او بدهید. هدیه فصلی برای آقایان متولد فصل های سرد، شامل ست کلاه و شالگردن، دست کش چرم یا بافتنی، هدبند و هودی و سویشرت است که به نظر کادو خاص برای دایی محسوب می شوند.
نمی شود گفت که کلاه و شالگردن یک کادوی خاص ارزانقیمت برای دایی است اما خب نسبت به سایر موارد گفته شده، از قیمت مناسب تری برخوردار است و البته که یک هدیه کاربردی نیز محسوب می شود.

اگر بخواهید کلاه و شالگردن به سلیقه دایی تان را انتخاب کنید و هنر بافتنی نیز دارید، شاید به صرفه ترین و کم هزینه ترین کادو برای دایی شما، بافتن ست کلاه و شالگردن باشد. البته استقبال از هدایایی که هنر دست باشد به مراتب بیشتر است و ارزش معنوی بیشتری برای دایی شما نیز خواهد داشت.

هدبند نیز برای افرادی که از وسایل نقلیه ای مانند دوچرخه یا موتور استفاده می کنند یک وسیله بسیار مناسب برای کادو تولد است و در حقیقت کارایی آن برای جلوگیری از سینوزیت برای مواجهه پیشانی با باد مستقیم بسیار ایده آل است.

  • کلاه کاسکت برای کادوی به دایی هایی که موتور دارند…

اگر دایی شما برای انجام کارهایش از موتور به عنوان وسیله نقلیه استفاده می کند، قطعا داشتن یک کلاه کاسکت ضامن سلامتی برای او خواهد بود. با این کادوی خاص تولد برای دایی خود، وسیله ای برای حفاظت او نیز تهیه کرده اید.

این گزینه جز گزینه های کاربردی هدیه برای دایی است و البته که اگر دوست دارید هدیه ای فانتزی تر به او هدیه دهید، می توانید از گزینه های بالا مخصوصا بخش اکسسوری های مردانه استفاده کنید.

خرید هدیه تولد برای دایی

در پایان امیدواریم که این لیست کادو برای دایی برای شما مثمرثمر بوده باشد و بتوانید ایده آل ترین کادو برای دایی خود را تهیه نمایید و خاطرات خوشی را برای خودتان و ایشان رقم بزنید.
البته که این لیست به صورت مداوم به روز می گردد و برای شما پیشنهادهای بهتر و به روزتری را در متن مقاله پیش رویتان خواهیم گذاشت.

اکسیتو فروشگاه اینترنتی کادو برای خانم ها و آقایان است و در نهایت در زمینه فروش کادو به صورت حضوری و انلاین و همچنین مشاوره خرید کادو و اطلاع از کادوهای به روز و خاص به صورت روزانه فعالیت دارد.

در صورتی که زمان مناسب برای بازارگردی های روتین جهت خرید کادو تولد برای دایی خود را ندارید یا ایده ای برای خرید کادو ندارید، ما در کنار شما هستیم تا با کمترین هزینه و صرف وقت بهترین پیشنهاد خرید کادو برای دایی را برای شما ارائه دهیم.

خانه دوم ما در اینستاگرام به آدرس @oxcyto_gift

شماره تلفن ما ۰۲۱۹۱۰۹۳۱۰۹

منتظر حضور شما هستیم و پیوستنتان به خانواده بزرگ فروشگاه اکسیتو هستیم.

چه هدیه ای می‌تواند دایی ها را خوشحال کند؟

هدیه خریدن به طور کلی و صرف نظر از این که چه کادویی است، می‌تواند دایی ها را خوشحال کند. همین که بفهمند خواهر زاده عزیزشان به یادشان بوده، موجب خوشحالی و ذوق آن ها می‌شود.

بهترین نکات برای خرید هدیه برای دایی چیست؟

مهم ترین نکته ای که برای خرید کادو دایی باید مدنظر داشته باشید، این است که هدیه را به گونه ای خریداری کنید که مناسب و قابل استفاده برای او باشد.

کادوی مورد نظر خود را از کجا تهیه کنیم؟

اگر به دنبال خرید هدیه ای جذاب و خاص برای دایی خود هستید، از ارتباط با همکاران ما در اکسیتو غافل نشوید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *