ایده هدیه برای جشن پایان سال مدارس

پک هدیه جشن پایان سال مدارس زمان مطالعه: 4 دقیقه

یکی از جشن هایی که اغلب مدارس با نزدیک شدن به پایان سال به فکر برگزاری آن هستند، جشن پایان سال مدارس است. این جشن با کمک اولیا و کادر مدرسه برای تمام دانش آموزان تدارک دیده می‌شود، تا بتوانند با داشتن خاطره ای خوش مدرسه خود را ترک کنند و به تعطیلات تابستانی بروند.

از جمله تدارکاتی که مدیر مدرسه برای برگزاری این جشن باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد، انتخاب و خرید هدیه دانش آموزی است. هدیه ای که بتواند علاوه بر ماندگار بودن، برای دانش آموزان جذاب باشد، توجه آن ها را جلب کند و به نوعی تداعی کننده خاطراتشان باشد.

اهمیت هدیه دادن به دانش آموزان در جشن پایان سال مدارس چیست؟

همه ما انسان ها با هدیه گرفتن از دیگران خوشحال می‌شویم، احساس رضایت می‌کنیم و از طرفی شخص هدیه دهنده را به راحتی فراموش نمی‌کنیم. بنابراین یکی از اهداف هدیه دادن در جشن پایان سال مدارس این است که دانش آموزان بتوانند خاطرات خوبی را از مدرسه و معلمان خود به خاطر داشته باشند.

این روش نوعی انگیزه برای دانش آموزان نیز محسوب می‌شود، بنابراین تشویق دانش آموزان به درس خواندن؛ از دیگر اهمیت های هدیه دادن در پایان سال است.

دیگر مناسبت ها برای هدیه به دانش آموزان:

اما علاوه بر جشن پایان سال مدارس، با فرا رسیدن برخی مناسبت های دیگر؛ جشن ها و هدایایی برای دانش آموزان در نظر گرفته می‌شود. این مناسبت ها عبارتند از:

  • روز دانش آموز ( 13 آبان ): یکی از اصلی ترین مناسبت ها که تمام مدارس آن را جشن می‌گیرند، روز 13 آبان است که در تقویم به دانش آموزان اختصاص داده شده است. در این روز دانش آموزان با همکاری معاون و مدیر به تزئیین مدرسه می‌پردازند و برنامه هایی مانند نمایش و سرود اجرا می‌کنند. کادر مدرسه نیز هدایایی را که برای دانش آموزان جذاب است تهیه و به آن ها تقدیم می‌کند.
  • تقدیر از دانش آموزان نمونه و تیز هوش: در برخی مواقع نیز مدارس برای معرفی دانش آموزان نمونه خود و تشکر از آن ها، به سراغ خرید هدایا و تقدیر نامه ها می‌روند و از این روش آن ها را به مطالعه بیش تر ترغیب می‌کنند.
  • روز بازگشایی مدارس: از آن جایی که در اولین روز مهر ماه مدارس بازگشایی می‌شوند و بچه ها می‌توانند با دوستان و معلمان خود ملاقات دوباره داشته باشند و از این قضیه خوشحال شوند، برخی مدارس خوشحالی این روز را با هدیه دادن به دانش آموزان برای آن ها چند برابر می‌کنند. این جشن به نوعی متضاد برای جشن پایان سال مدارس محسوب می‌شود و برای اول سال و شروعی دوباره است.

ایده خرید هدیه برای دانش آموزان در جشن پایان سال مدارس:

اکنون که با اهمیت هدیه برای دانش آموزان و مناسبت های متفاوت آشنا شده ایم، بهتر است به معرفی هدایای مناسب برای آن ها بپردازیم، تا در تهیه آن ها دچار مشکل نشوید و به راحتی انتخاب کنید.

ست هدیه لوازم تحریر

با توجه به این که لوازم تحریر از اصلی ترین مواردی است که یک دانش آموز در مدرسه به آن احتیاج دارد، یکی از هدیه های مناسب برای جشن پایان سال مدارس نیز به حساب می‌آید. این ست هدیه می‌تواند شامل: دفتر، خودکار، مداد، مدادرنگی، پاک کن و تراش باشد. البته که در خرید این ست هدیه باید به چند نکته نیز توجه کنید:

  1. پک لوازم تحریر را به گونه ای انتخاب کنید که با سن دانش آموزان هماهنگی داشته باشد.
  2. در انتخاب طرح به جنسیت دانش آموزان دقت کنید.
  3. هدیه انتخابی را به گونه ای خریداری کنید که مطابق اغلب سلیقه ها باشد و برای آن ها جذابیت داشته باشد.
لوازم التحریر صورتی

دفتر برنامه ریزی یا پلنر

از آن جایی که مهم ترین ویژگی برای دانش آموزان داشتن برنامه ریزی است، پلنر یا دفتر های برنامه ریزی نیز هدایایی مناسب برای جشن پایان سال دانش آموزان محسوب می‌شوند. این دفتر ها به دانش آموزان کمک می‌کنند تا بتوانند تکالیف و دروس خود را دسته بندی کنند و در زمان معینی به انجام آن ها بپردازند.

هدیه پلنر خودکار رنگی اتود

ماگ با چاپ عکس دانش آموزان

گزینه دیگری که می‌تواند در دسته هدیه برای دانش آموزان قرار بگیرد و آن ها را خوشحال کند، ماگ یا نیم ماگی است که با عکس یا نام خودشان طراحی شده است و علاوه بر ماندگار بودن کاربرد بسیاری نیز دارد.

ماگ با قابلیت چاپ طرح دلخواه پک هدیه کودکانه رنگین کمان

ست بهداشتی و مراقبتی

از دیگر هدایایی که می‌توان برای جشن پایان سال مدارس در نظر گرفت، خرید ست بهداشتی و مراقبتی است. پکی که شامل ماسک صورت، ست مانیکور، لوسیون بدن، صابون دستی ساز و یا حتی اسپری ضد تعریق است و علاوه بر این که برای دانش آموز ها جذاب است؛ رعایت بهداشت را به آن ها آموزش می‌دهد.

ماسک صورت لوندر

هدیه جشن پایان سال مدارس را از کجا بخریم؟

برای خرید هدیه مناسب دانش آموزان، علاوه بر مراجعه به بازار و خرید حضوری می‌توان به سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی نیز مراجعه کرد. از جمله فروشگاه های اینترنتی معتبر که تنوع بالایی دارد و برای خرید مناسب است، اکسیتو است.

اکسیتو علاوه بر این که به شما قابلیت شخصی سازی محصولات را می‌دهد، این امکان را می‌دهد که با مشاوران فروش ارتباط بگیرید و مطابق بودجه ای که دارید محصولات مطابق سلیقه تان را انتخاب کنید و در نهایت به صورت پک شده تحویل بگیرید.

از آن جایی که یکی از تاثیر گذارترین گزینه ها در خرید هدیه برای دانش آموزان نوع بسته بندی و ظاهر است، باید به بسته بندی هدایا نیز توجه بسیاری شود. اکسیتو از جمله فروشگاه هایی که پک با بسته بندی شیک و جذاب برای دانش آموزان تهیه می‌کند.

انواع هدایای دانش آموزی جشن پایان سال مدارس؛ اکسیتو:

پک هدیه مدارس مدل رنگین کمان

اصلی ترین محصول این پک هدیه ماگی است که با عکس دسته جمعی دانش آموزان تهیه شده و مقداری خوراکی نیز در کنار آن قرار گرفته شده،هدیه ای که ماندگار و خوش طعم است.

پک هدیه مدارس مدل رنگین کمان
هدیه برای دانش آموزان پک رنگین کمان

پک هدیه رفقای باحال

این پک کاربردی و جذاب محصول ماندگاری مانند قمقمه دارد که دانش آموزان در مدرسه نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. هدیه ای که با وجود داشتن عروسک خاص دوزلی و خوراکی هایی مانند: شکلات، لواشک و آجیل دوست داشتنی و محبوب تر شده است.

پک هدیه رفقای باحال
باکس هدیه رفقای باحال

پک هدیه لوازم تحریر جانان

ست هدیه فانتزی و کاربردی که برای جشن پایان سال مدارس مناسب است و دانش آموزان را خوشحال می‌کند، پک جانان است.

پک هدیه ست لوازم التحریر

سخن نهایی

اگر در مناسبت های مختلف به دنبال خرید هدیه برای دانش آموزان هستید که ماندگار و جذاب باشد، می‌توانید با رعایت برخی نکات که گفته شد؛ به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید و هدایای مدنظرتان را خریداری کنید. البته از مشاوره با کارشناسان فروش آن ها غافل نشوید، چرا که ممکن است پس از مشاوره هدایای مناسب تری را برای تهیه انتخاب کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *