کادو تا 50 هزار تومان چی میتونم بخرم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

خرید کادو تا 50 هزار تومان جزء کارهای بسیار سخت می باشد و ما در این مقاله با دادن پیشنهادات بسیار درست به شما کمک می کنیم که بهترین گزینه را انتخاب کنید و آن را تهیه کنید.  تمام این کالاها و پیشنهادات معرفی شده در این مقاله، در فروشگاه های مختلف و یا سایت های فروش موجود می باشند و به راحتی قابل دسترس هستند و به دلیل داشتن بسته بندی های جذاب و شکیل، گزینه ی مناسبی برای هدیه می باشد.

بودجه ی در نظر گرفته شده

اولین قدم برای خرید هدیه و کادو انتخاب میزان بودجه و هزینه ی در نظر گرفته شده می باشد و البته که با توجه به نرخ وسایلی که در  فروشگاه ها وجود دارد و نرخ تورم، خرید یک هدیه با میزان 50 هزار تومان کار بسیار سختی می باشد و ما به شما فهرستی از بهترین وسایل با این میزان رنج قیمت را پیشنهاد می کنیم.

خرید هدیه ی ارزان قیمت و مناسب

خرید هدیه ی ارزان قیمت و مناسب

خرید هدیه ی ارزان قیمت با توجه به نرخ گرانی و تورم، یکی از سخت ترین کارها می باشد و با کمی گشتن و صرف وقت می توانید یک هدیه ی کوچکی تهیه کنید و به فرد مورد نظر خود بدهید.

با توجه به این میزان بودجه برای تهیه ی کادو با توجه به سلیقه و علاقه ی شخص مورد نظر کار بسیار بسیار سختی می باشد.

برد گیم و بازی فکری

برد گیم و بازی های فکری، یکی از گزینه های بسیار مناسب می باشد و برای بچه ها و نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد و می توانند با همسالان خود بازی کنند و ساعاتی را در کنار همدیگر خوش بگذرانند.

ولی با توجه به قیمت ها، پیدا کردن یک بازی فکری با قیمت 50 هزار تومان مقداری سخت می باشد و باید کمی وقت بگذارید تا بتوانید با این میزان بودجه یک بازی فکری تهیه کنید و به عزیزان خود هدیه دهید.

هدیه تا 50 هزار

عطر های و اسپری

مسلما با توجه به قیمت ها، خرید عطر با این میزان بودجه میسر نمی باشد، زیرا عطرها معمولا جزء هدایای بسیار لاکچری و گران قیمت می باشند و شما می توانید به جای آن ها یک اسپری خوشبو کننده و یا اینکه یک عطر بسیار کوچک جیبی با توجه به میزان بودجه تهیه کنید و کادو بدهید.پس با توجه به این ایده دیگر نگران قیمت عطرهای لاکچری نباشید.

کادو تا 50 هزار

شمع ها و عود ها

شمع و عودهای متنوع برای طرفداران یوگا و مدیتیشن، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند آن ها بسیار خوشحال کند و مورد استفاده ی آن ها قرار گیرد. همچنین با پیشرفت صنعت شمع سازی و پیدایش شمع های متنوعی که در بازار وجوددارد و ارائه شده اند، می توانید یک نمونه ی زیبا از آن را تهیه کنید و به عزیزان خود هدیه دهید.

هدیه ارزان 50 تومانی

شکلات ها هدیه هایی خاص

شکلات های متنوعی که امروزه به وسیله ی کارخانه های متنوع ارائه شده اند گزینه ی بسیار مناسبی برای هدیه می باشند، ولی با توجه به گرانی قیمت ها انتخاب یک شکلات که برای هدیه مناسب باشد مقداری سخت است و باید کمی وقت صرف کنید تا بتوانید یک نمونه از آن را تهیه کنید.

البته باید به این گزینه توجه داشته باشید که ارزش مادی هدیه ی شما اهمیتی ندارد و مهم عشق، علاقه و احترامی است که به شخص مورد و عزیزان خود می دهید و یاد و خاطره ای ماندگار را برای وی رقم می زنید.

کادو ارزان تا پنجاه هزار

صرف کمی وقت برای خرید هدایای ارزان قیمت

معمولا خرید هدیه ای مناسب و زیبا با این مقدار صرف هزینه، گرانی و تورم، سخت می باشد و شاید عده ای تصور کنند که اصلا نمی توانند با این میزان بودجه یک هدیه تهیه کنند ولی با صرف کمی وقت، بازار گردی، وب سایت گردی و … می توانید محصولات متنوعی را انتخاب کنید و عزیزان خود را خوشحال کنید و حس خوب را ایجاد کنید و ایجاد یک حس خوب و ماندگار برای عزیزان بسیار مهم می باشد و عزیزان شما از اینکه برایتان مهم هستند بیشتر لذت می برند.

زیورآلات، هدیه ای ارزان

هدیه شیک ولی ارزان

زیورآلات جزء هدایای بسیار پر طرفدار برای خانم های خاص پسند می باشد و البته که زیورآلات طلا و نقره دارای قیمت بالایی می باشند، انتخاب بدلی آن برای این گزینه بسیار مناسب می باشد.

البته که در این زمینه، طرح های سنتی و مدرن بسیاری در بازار وجود دارد و با در نظر گرفتن سلیقه عزیزانتان می توانید انتخاب کنید و به آن ها هدیه دهید.

انواع زیورآلات ارزان

در این قسمت از مقاله ما به شما چند پیشنهاد برای خرید زیورآلات ارزان قیمت پیشنهاد می کنیم و می توانید یک نمونه از آن را انتخاب و تهیه کنید و به عزیز خود هدیه دهید.

  • گردنبند های چوبی و یا مرواریدی
  • گوشواره های مد روز که در انواع مختلف کوتاه، بلند، مگنتی، میخی و سنجاق دار در بازار ارائه شده اند
  • دستبند های چرمی
  • پابند های استیل و رنگ ثابت
  • انگشترهای طرح سنتی و رزین کاری شده
  • ساعت مچی نیز یکی از هدیه های فانتزی برای اکثر دختران به حساب می آید
  • ساعت گردنبندی و اگر در طرف دیگر آن عکسی از عزیزتان را قرار دهید

وسایل دکوری و تزئینی و اکسسوری ها

کادو تا 50 هزار تومان

اکسسوری ها معمولا هدایای مناسبی هستند و می توانید با قیمت مورد نظر آن ها را تهیه کنید  هدیه دهید. در ذیل چند نم.نه از این موارد را به شما پیشنهاد می دهیم:

  • قاب گوشی با طرح های خاص و زیبا
  • ساعت رو میزی با در نظر گرفتن تم رنگی فضای اتاق فرد
  • تابلو های هنری خطاطی یا نقاشی

گل، هدیه ای ارزان برای افراد با احساس

هدیه ولن تا 50 تومن

گل یک هدیه ی بسیار احساسی و ویژه می باشد و برای افراد با احساس گزینه ی بسیار مناسبی می باشد، ولی حتما باید نوع گل و رنگ هایی که انتخاب می کنید را در نظر بگیرید زیرا هر رنگی مفهوم خاص خود را به مخاطب بیان می کند و در صورتی که از این موضوع بی اطلاع باشید، ممکن است هدیه ی شما باعث سو تفاهم های ناخواسته ای شود.

معنی تعداد شاخه گل

در نظر داشته باشید که معمولا برای دسته گل ها تعداد فرد استفاده می شود و دارای مفهوم خاصی هستند:

  • یک شاخه به معنی توجه است
  • سه شاخه به معنی مورد احترام بودن فرد می باشد
  • پنج شاخه به معنی  علاقه، محبت و عشق می باشد

مفهوم رنگ گل ها

رنگ گل ها هم نشان دهنده مفهوم خاص می باشد و برای این هدیه باید به این نکات توجه داشته باشید:

  • رز قرمز به معنی عشق و علاقه می باشد
  • رز زرد به معنی شادی می باشد
  • رز سفید به معنی عشق پاک، روحانی و مقدس می باشد
  • رز صورتی به معنی تحسین و تشویق شایستگی های فردی می باشد

به طور کلی در این مقاله سعی کردیم تا به شما پیشنهادهای بسیار عالی بدهیم تا بتوانید با توجه به این میزان بودجه هدیه ی مناسب را تهیه کنید وبه عزیزان خود بدهید و آن ها خوشحال کنید.

آیا کادو تا 50 هزار تومان می‌توان خرید؟

شاید تا به حال به خرید هدیه فکر کرده باشید و اما به دلیل داشتن بودجه کم منصرف شده باشید. اما باید گفت امروزه برخی هدایای مقرون به صرفه و جذاب وجود دارند که می‎‌توانند مخاطب شما را خوشحال کنند.

بهترین کادو تا 50 هزار تومان چیست؟

یکی از بهترین هدایایی که قیمت پایینی دارد و می‌تواند هر فرد را با هر سلیقه ای خوشحال کند، شاخه گل است. هدیه ای احساسی که ظاهر زیبا و جذابی دارد و هر فردی را مدهوش می‌کند.

انواع کادو تا 50 هزار تومان چیست؟

از جمله هدایایی که تا 50 هزار تومان قابل خرید است، می‌توان به اکسسوری، گل، شمع و یا بازی های فکری اشاره کرد، که علاوه بر مقرون به صرفه بودن کاربردی هم هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *