10 ایده هدیه عید نوروز برای دانش آموزان

زمان مطالعه: 5 دقیقه

عید نوروز یکی از خاطره سازترین مناسبت  های ملی است. دانش آموزان از چند روز قبل حال و هوای عید را حس می کنند و در نهایت منتظر عیدی های خود از طرف خانواده، مدرسه و… هستند. خرید هدیه برای عید نوروز برای دانش آموزان، یکی از مهم ترین کارهایی است که خانواده ها انجام می دهند.

درحقیقت هدیه عید نوروز برای دانش آموزان، حکم یک اتفاق هیجان انگیز را دارد که می تواند تا چند ماه جز هیجان انگیزترین بحث های آنها با دوستانشان باشد. البته که برای خرید عید برای دانش آموزان نیازی به خرید کادوهای گرانقیمت نیست. گاهی یک هدیه کوچک می تواند تاثیر زیادتری نسبت به هدیه های گرانقیمت و کلیشه ای داشته باشد.

بهترین هدیه عید نوروز برای دانش آموزان چه چیزهایی است؟

بهترین هدیه عید نوروز برای دانش آموزان

هدیه دادن در لحظه سال تحویل یکی از رسم و رسومات قدیمی ما ایرانیان است. البته که هدایای عید دهه شصتی ها همیشه اسکناس های خشکی بود که بزرگسالان از لای قران یا کتاب حافظ در می آوردند و به آنها می دادند. اما این روزها هدیه عید نوروز برای بچه ها رنگ و بویی متفاوت تر پیدا کرده است.

برخی از خانواده ها ترجیح می دهند برای کادو عید نوروز برای دانش آموزان از وسایل کاربردی و مورد نیاز آنها استفاده کنند و برخی دیگر کادوهای فانتزی برای هدیه عید به دانش آموزان را انتخاب می کنند. در نهایت چیزی که مهم است، پاسداشت از این جشن ملی باستانی است و اینکه بتوانیم مانند گذشتگانمان، این رسم و رسومات را به بهترین شکل به آیندگان منتقل نماییم.

بیشتر بخوانید: خرید هدیه دانش آموزی

اگر بخواهیم به تاریخچه هدیه عید نوروز بپردازیم، عیدی دادن یک رسم و رسوم تازه نیست که سابقه آن به صد یا حتی پانصد سال برسد. درواقع عیدی دادن یکی از رسم و رسوماتی است که از گذشته های دور در میان ایرانیان باب بوده است. کودکان به همراه والدین خود به دیدن بزرگسالان می رفتند؛ اصطلاحا عید دیدنی می کردند. پدربزرگ ها یا مادربزرگ ها شاهنامه خوانی می کردند، همه فامیل در منزل یکی از بزرگسالان جمع می شدند و در نهایت این بزرگان فامیل بودن که به بچه ها عیدی و یا تخم مرغ های رنگی عید که با نقش و نقوش های مختلف تزیین شده بود، می دادند.

اما در سال های اخیر اغلب خانواده ها ترجیح می دهند که بجای پول از هدایای هیجان انگیز برای کودکان استفاده نمایند. برخی اعتقاد دارند که کتاب می تواند بهترین عیدی به دانش آموزان باشد و برخی دیگر با خرید اسباب بازی برای خرید عیدی موافق هستند.

اما ما در این مقاله به شما لیستی از بهترین کادوهایی که برای دانش آموزان مناسب است را ارائه می دهیم تا با هر طرز فکر و سلیقه ای که هستید، بتوانید بهترین کادو عید را برای دانش آموزان خریداری نمایید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

10 هدیه جذاب برای عیدی به دانش آموزان

در ادامه به معرفی 10 هدیه جذاب برای عیدی دادن به دانش آموزان میپردازیم:

کتاب یار مهربان

هدیه نوروزی مدارس

از پرطرفدارترین کادوهای عید نوروز بجای اسکناس و کارت های هدیه عید، کتاب ها در ژانرها و موضوعات مختلف هستند. کتاب ها نیز مثل سایر چیزهایی که در این دنیای مدرن وجود دارند، با طرح و شکل های مختلف و کارایی بیشتر، به یکی از وسایل سرگرم کننده خوب برای دانش آموزان تبدیل شده اند.

انواع ماگ های فانتزی و زیبا

کادوی عید نوروز عروس

برخی از ماگ ها این قابلیت را دارند تا با چاپ طرح سفارشی شما، یک هدیه خاص برای مخاطب هایتان باشند. البته که این ماگ ها نیز به وسیله کیو آر کد نیز خاص تر و زیباتر می شوند. هدیه ای که پیام شما را تا همیشه بر بدنه خود حک کرده است، تا به یکی از ماندگارترین کادوهای عید برای دانش آموزانتان تبدیل شود.

در این میان نیز ماگ های فانتزی جذاب تری نیز هستند که برخی از آنها سرامیکی و با طرح و رنگ های مختلف و برخی دیگر دست ساز و چوبی هستند. یک هدیه زیبا که می تواند همراه همیشگی دانش آموزان شما از طرف شما به آنها باشد.

اسباب بازی

ست هدیه نوروز

اگر بتوانید در انتخاب اسباب بازی هوشمندانه عمل کنید، در واقع علاوه بر یک وسیله سرگرم کننده یک هدیه برای افزایش خلاقیت در بچه ها، یادگیری و بهبود مهارت های فردی و اجتماعی آنها برای آنها تهیه دیده اید.

اسباب بازی های فکری گروهی برای رده های سنی مختلف، از جمله بهترین کادوهای عید به دانش آموزان هستند. هدیه هایی که کودکان و نوجوانان را از دنیای مجازی به دنیای واقعی دعوت می کند و حسابی کانون خانوادگی شما را گرم می نماید.

هدیای خلاقانه

خرید ست هدیه نوروزی

هدایای خلاقانه برای عید نوروز به کودکان می تواند شامل بسیاری از وسایلی باشد که به وفور می بینیم اما شاید اصلا به ذهنمان خطور نکند که شاید بتوانند هیجان انگیزترین کادو برای کودکان باشند.

به طور مثال گلدان و ابزار باغبانی یکی از همین هدایا هستند که کودکان را با طبیعت آشتی می دهد و حس مسئولیت پذیر را در آنها رشد می دهد. این هدیه می تواند شامل یک بیلچه، گلدان، بذرکاشتنی یا بمب کاشتنی و یک آبپاش کوچک فانتزی باشد. هدیه ای ارزان قیمت اما زیبا که کوکان را به آرامش داشتن و احساس خوب دعوت می کنند.

اکسسوری های کودکانه

هدیه جشن نوروز

به جرات باید گفت که اکسسوری های کودکانه یکی از بهترین کادوهای عید برای بچه ها هستند. این اکسسوری ها به خصوص برای دختران یک عیدی خاطره انگیز است. اکسسوری از عینک آفتابی، تا زیورآلات و حتی تا ساعت مچی و گیره سر را شامل می شود.

پک های خوراکی

پک های خوراکی برای هدیه عید نوروز به دانش آموزان، یک هدیه هیجان انگیز هستند. این پک ها می توانند با انواع خوارکی های خوشمزه و فانتزی مانند شکلاتهای خاص، کوکی های فانتزی و عروسکی و حتی لواشک ها و ترشیجات پر شده باشد.

البته که برای پک خوراکی عید به دانش آموزان می توانید از آجیل ها و تنقلات سالم مثل آجیل سلامت نیز استفاده نمایید. این بستگی به شما دارد که ترجیح می دهید کدام نوع خوراکی ها را برای عیدی انتخاب نمایید.

لوازم ورزشی

کادویی عید نوروز

این لوازم می تواند شامل لباس ورزشی تا ملزومات ورزشی مورد علاقه کودکانتان اعم از توپ فوتبال، لباس شنا و … باشد. درحقیقت با این هدیه به کودکانتان مسیر سلامت را به خوبی نشان می دهید. اگر کودک شما هنوز ورزش خاصی را انتخاب نکرده است، سعی کنید این هدیه را با توجه به به میل و علاقه او انتخاب نمایید نه چیزی که خودتان دوست دارید.

هدایای دست ساز مناسب کادو عید مدارس به دانش آموزان

از دیگر هدیه هایی که می تواند یک کودک یا نوجوان را حسابی سوپرایز نماید، اسباب بازی یا وسایل دست ساز هستند. این وسایل می توانند شامل گل سرهای رنگی، بوک مارک های دست ساز، کارت پستال های تبریک عید، اکسسوری ها و بسیاری از چیزهایی باشند که به نظر ما ساده اما برای کودکان بسیار فوق العاده هستند.

پلنرهای رنگی به همراه لوازم تحریر

کادویی نوروز کودکانه

یکی دیگر از شگفت انگیزترین هدایایی که می توانید به عنوان عیدی به دانش آموزان هدیه بدهید، پلنر یا لوازم تحریر است. این هدیه بخصوص برای کادو عید به دانش آموزان دبیرستانی بسیار کارامد است. هدیه ای که می تواند زمینه ساز اتفاقات خوب در زندگی دانش آموزان باشد و در نهایت به آنها اصول برنامه ریزی برای رسیدن به یک زندگی راحت تر را آموزش بدهند.

اگر به دنبال خرید هدیه عید نوروز برای دانش آموزان هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت اکسیتو پک هایی مانند: لوازم التحریر ایموجی شنگول و یا پک هدیه لوازم التحریر فضانورد را مشاهده و در نهایت خریداری کنید.

کیف هدفون یا هندزفری فانتزی

هدیه نوروزی ارزان

این هدیه بخصوص برای عیدی به دانش اموزان دختر بسیار ایده جالبی است. دختران از هر هدیه ای که به طریقی کارآمد و در عین حال فانتزی یا عروسکی باشد، استقبال می کنند. این هدیه نیز جز عیدی های مقرون به صرفه برای دانش آموزان است.

کلام آخر

آینه، جاکلیدی، پیکسل، برس های فانتزی و … را نیز می توان در دسته اکسسوری های عید برای کادو به دانش آموزان قرار داد. همچنین از بوکمارک ها نیز به همراه کتاب می توانید برای عیدی عید نوروز به دانش آموزان استفاده نمایید.

مدارس بهترین مکان برای آشنایی کودکان و نوجوانان با جشن های ملی و آداب و رسوم هستند و یک هدیه کوچک می تواند تاثیرگذار در این روند باشد. پشنهاد ما به شما این است که این روز را حتی با هدیه های کوچک دست ساز مانند کاردستی های عید برای دانش آموزان جشن بگیرید تا خاطره این روزها در کنار شما برای آنها همیشگی باشد.

برای خرید کادو عید نوروز برای دانش آموزان، می توانید از تیم مشاوره اکسیتو کمک بگیرید. اکسیتو فروشگاه اینترنتی هدیه و کادو برای کودکان است که علاوه بر پک های هدیه برای دانش آموزان، مشاوره های لازمه در زمینه خرید یا ساخت هدایای دست ساز را به شما عزیزان نیز می دهد.

البته که با خرید غیرحضوری از فروشگاه هدیه اکسیتو، می توانید مسیر راحت تری را انتخاب کرده و همه مراحل خرید کادو از انتخاب، بسته بندی، تزیین و ارسال را به تیم اکسیتو بسپارید. با اکسیتو تجربه ای متفاوت از خرید کادو عید را داشته باشید.

راه های ارتباطی با فروشگاه غیرحضوری کادو و هدیه اکسیتو

  • ارتباط از طریق اینستاگرام اکسیتو به آدرس @oxyto-gift
  • ارتباط از طریق سایت www.ioxyto.com
  • تماس با شماره تلفن 02191093109

بهترین هدیه عید نوروز برای دانش آموزان چیست؟

یکی از بهترین هدایا برای عید نوروز دانش آموزان، پک هایی است که درون آن علاوه بر داشتن خوراکی های خوشمزه، کتاب یا بازی نیز وجود دارد و می‌تواند ان ها را سرگرم کند.

چرا هدیه دادن به دانش آموزان اهمیت دارد؟

همه ما افراد با گرفتن هدیه علاوه بر حس خوب، حس تشویق شدن را نیز می‌گیریم. هدیه به دانش آموزان هم همینطور است و می‌تواند نوعی تشویق باشد و نشان دهنده رضایت ما نسبت به آن ها باشد و در نهایت تلاش آن ها را بیش تر کند.

نکته مهم هنگام خرید هدیه عید نوروز برای دانش آموزان چیست؟

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید به آن دقت کنید، جنسیت و سن دانش آموز است. با دانستن این دو مورد می‌توانید هدیه ای کاربردی و جذاب برای او خریداری کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *