لیست 27 ایده کادو برای عمه

زمان مطالعه: 9 دقیقه

عمه ها همیشه یک نماد عشق ورزی به برادر زاده هایشان هستند. افرادی که بی منت عشق می دهند و همیشه جز اولین افراد زندگی هستند که با هر رشد و پیشرفت ما، خوشحال می شوند و دل توی دلشان نیست تا خوشبختی و موفقیت های ما را ببینند.

نباید فراموش کنیم که جامعه امروز جامعه ای متفاوت با دیدگاه های متفاوت است. ارتباطات به شکل عجیبی تغییر کرده اند و دیگر کلیشه های مرتبط با خواهرشوهر، مادرشوهر، عمه و سایر بستگان به کلی فراموش شده اند. مادران امروزی تلاش دارند تا فرزندانی آگاه تر و با افکار مثبت پرورش دهند و از آنچه که خود زجر می کشیدن، فرزندانشان را دور نمایند. همین باعث شده است که ارتباط عمه با مادر به شکلی دیگر طراحی شود و کمتر کسی را ببینید که از اختلافاتی بدین شکل گلایه داشته باشد.

به همین صورت شاید وقتش باشد که ما نیز به روش مادران آگاه خود زندگی کنیم و از کلیشه ها خودمان را دور نگه داریم و عشق و دوست داشتن را به جامعه هر چند کوچک مان که خانواده یمان هستند، تزریق نماییم.

نمی دانم شما با این جمله چقدر موافقید اما کادو دادن به همان اندازه کادو گرفتن حسی دوست داشتنی را در ما شکل می دهد که خرید کادو برای عمه نیز از این امر مستثنی نیست و اگر به دنبال این هستید که بهترین کادو برای عمه ها چیست؟ چه چیزهایی برای تبریک تولد عمه مناسب هستند و آیا کادو برای عمه با کادو برای سایر عزیزان فرق دارد، این مقاله را تا پایان دنبال نمایید.

10 هدیه ویژه کادو تولد برای عمه

قبل از آنکه درباره بهترین کادو تولد برای عمه، یا کادویی به مناسبت بچه دار شدن عمه یا امثال آن را به شما معرفی کنیم بهتر است بدانید که هیچ کس نمی تواند معیار خاص بودن یک کادو یا هدیه ویژه را برای همه مشخص نماید. چرا که کادوی خاص برای عمه شما، نمی تواند برای سایر عمه ها نیز خاص باشد و این خاص بودن به فاکتورهایی مانند، نیاز هدیه گیرنده، علایق، سن، سرگرمی ها و دلخوشی ها نیز مرتبط هستند و به همین جهت ما در این مقاله به معرفی بهترین کادو به عمه برای تمامی سنین می پردازیم تا به شما با توجه به فاکتورهای بالا، صرفا ایده خرید بدهیم و بتوانیم روند کند و سردر گم کننده خرید کادو را برایتان کاهش دهیم.

  • پک بهداشتی رسیدگی به پوست و مو برای خانم های بلندپرواز

فرقی نمی کند درصدد خرید کادو به عمه جوان خود هستید، یا عمه کم سن و سال یا گاهی میان سال، در حقیقت اگر عمه شما به سر و وضع خود بسیار اهمیت می دهند، خرید بهداشتی، می تواند بهترین کادوی تولد به او باشد.

اگر عمه شما چندان به سلامتی پوست و موی خود اهمیت نمی دهد، می توانید با خرید یک پک بهداشتی به مناسبت کادوی تبریک تولد، او را به رسیدگی به پوست و مویش ترغیب کنید و تلاش نمایید تا با بهترین هدیه، شگفتی ای در زندگی او ایجاد نمایید.

این وسایل شامل انواع کرم های جوانسازی، ضد چروک، کرم های شب و روز، آبرسان و مرطول کننده، تونرهای پاک کننده، فوم شستشو، اسکراب های لایه بردار، سرم پوست، کرم دور چشم، سرم مو و انواع محصولات رسیدگی به پوست و مو هستند.

بیشتر بخوانید: هدیه برای خانم ها

  • کتاب ها عجیب ترین کادو برای عمه های خیال پرداز

اگر عمه شما اهل مطالعه است یا اهل خیال پردازی و شعر و شاعری است، کتاب ها می توانند بهترین کادوی تولد برای او باشند. این افراد دوست دارند ساعت غرق در قصه ها شوند یا  با کتاب های روانشناسی خودشان و بقیه را در چهارچوب اتاقشان تحلیل نمایند یا از تاریخ و فلسفه و ادبیات بیشتر از بقیه بدانند و اگر عمه شما جز این دست از افراد هستند کتاب های زیر یکی از 10 کتاب های ایده آل برای عمه ها خواهند بود:

  1. رمان عقل و احساس از جین آستین
  2. رمان جای خالی سلوچ از محمود دولت آبادی
  3. کتاب خرده عادت ها از جیمز کلییر
  4. کتاب چگونه بخوریم، بجنبیم، بخوابیم از تام راث
  5. کتاب شدن از میشل اوباما
  6. کتاب اپل و رین اثر سارا کروسان
  7. کتاب عبور از دیوار ها، خاطرات مارینا آبرامویچ
  8. کتاب فلسفه ملال از لارس اسوندس
  9. کتاب مجموعه اشعار فروغ فرخزد
  10. کتاب مجموعه اشعار نیما یوشیج
  11. کتاب وقتی نیچه گریست از اروین یالوم
  • پک آرایشی ویژه تولد عمه های محبوب و جذاب

اولویت خانم ها همیشه هزینه کردن برای زیباییشان هست و شاید کمتر فردی را بیابید که با گرفتن یک پک هدیه آرایشی، به وجد نیاید و هیجان زده نشود. به همین جهت بهترین کادو برای عمه هایی که به زیبایشان اهمیت بسیاری می دهند، خرید یک یا چند نوع لوازم آرایشی است.

البته نباید فراموش کرد که این هدیه جز هدایای ریسک پذیر است چرا که باید کاملا نوع پوست او را بشناسید و از لوازم آرایشی برند یا نسبتا خوب جهت کادو به عمه استفاده کنید.

برای زیباتر کردن هدیه تان، بهتر است که از یک یا دو نوع لوازم آرایش، در کنار شاخه های گل، جعبه شکلات فانتزی و یک باکس کادویی جذاب استفاده نمایید و کادویتان را خاص تر نمایید.

  • ساعت هدیه ای جذاب برای عمه های لاکچری

اگر دوست دارید که یک هدیه گرانقیمت برای عمه خود تهیه کنید، گزینه ساعت را فراموش نکنید. ساعت ها با انواع بندهای چرم، نقره، طلا و فلزهای گرانقیمت و ارزان قیمت، در دسته کادوهایی قرار دارند که دست شما را برای مقدار هزینه مدنظرتان باز خواهند گذاشت.

در خرید ساعت هایی با قیمت مناسب، باید اطمینان حاصل کنید که کادو گیرنده به فلز خاصی حساسیت نداشته باشد چرا که در این صورت از ارزش هدیه شما کاسته می شود و او نمی تواند از کادوی زیبای شما به آن شکل که دوست دارد استفاده نماید.

البته برای خرید ساعت برای کادو به عمه، باید به سن عمه خود توجه داشته باشید. اگر عمه شما کم سن و سال است و علاقه به ساعت های اسپرت داشته باشد، بهتر است که از ساعت هایی با بندهای چرم استفاده نمایید و اگر عمه شما سن بالاتری دارد، به درشتی و کوچکی عقربه ها و اعداد و سبکی خود ساعت توجه داشته باشید.

  • ماگ کادو برای عمه های رمانتیک

از جمله کادوهای خلاقانه برای عمه ها، خرید ماگ است که اصولا برای خرید کادوی تولد به دوست یا افراد کم سن و سال بکار برده می شود. اما توجه داشته باشید گاهی دادن کادوهای خلاقانه و خاص به اعضای خانواده، به آنها احساس جوان بودن و سرزندگی می دهد. این لیوان های بزرگ سفالی، هدیه ای ویژه برای تمامی خانم ها محسوب می شوند که دوست دارند عصرهایشان را با یک فنجان قهوه یا چای به همراه یک کتاب، به عصرهای آرام و به دور از هیاهوی های زندگی تبدیل نمایند و چه چیزی بهتر که این هدیه را شما به آنها هدیه دهید و هر بار نوشیدن چای یا قهوه یادآور شما و هدیه رمانتیکتان به آنها باشد.

ماگ ها در انواع چوبی، سرامیکی، سفالی، شیشه ای و فلزی طراحی شده اند تا با طراحی های متنوع، هدیه ای خاص را برای تمامی سنین بوجود بیاورند و از جمله کادوهای رمانتیک برای عمه ها باشند.

  • گجت ها هدیه ی لاکچری برای عمه های لاکچری

اگر به دنبال یک هدیه گرانقیمت برای عمه خود هستید، اگر به دنبال بروزترین کادو تولد برای عمه ها هستید و دوست دارید که خاص ترین هدیه را شما به عمه یتان بدهید، شاید بد نباشد که در دنیای دیجیتال به دنبال کادو باشید.

دنیای دیجیتال دیگر تنها به موبایل و لب تاپ ختم نمی شود و انواع گجت ها از گجت های سرگرم کننده تا گجت های کاربردی باعث شده اند تا دنیای متفاوت برای کادو به علاقه مندان به گجت ها را رقم بزنند. اما بهترین کادو برای علاقه مندان به دنیای فناوری چیست؟

  1. مچ بندهای هوشمند

برخی از این ساعت ها قابلیت نصب سیم کارت و کارت حافظه را دارند و می توانید با آنها ضبط صدا را هم انجام دهید. برخی قابلیت ورزشی نیز دارند و برای افرادی که ورزش های هوازی، پیاده روی و سایر ورزش ها را می کنند کارساز هستند و برخی دیگر قابلیت ردیابی دارند و بیشتر برای کودکان استفاده می شوند و شما میتوانید همزمان به صورت آفلاین و آنلاین از محل کودک خود اطلاع داشته و با او به مکالمه و گفتگو بپردازید و از جمله قابلیت های مشترک آنها متصل شدن به بلوتوث است. اما اگر بخواهیم به مچ بندهای هوشمند با قابلیت های بالاتر برای کادو برای عمه خود فکر کنیم، ساعت هوشمند با قابلیت فیلم برداری و عکس گرفتن است که یک نوع کامل از ساعت های هوشمند دیجیتال هستند.

  1. هندزفری بلوتوثی

عمر باطری هندزفری های بلوتوثی اصولا 12 ساعت است و بهترین مدل آن برای کادو به عمه ها، خرید هندزفری های بلوتوثی عایق در برابر رطوبت و عرق است.

در حقیقت این هدیه ارزشمند، یک همراه منحصر به فرد برای عزیزان شماست که برخی از آنها بی سیم هستند و پس از شارژ تا 12 ساعت می توانید از آنها استفاده نمایید.

  1. عینک های هوشمند

از جمله قابلیت های عینک های هوشمند، قابلیت نصب حافظه بر روی آنها و گوش دادن موسیقی با آنها است. در حقیقت این عینک ها یک هدیه باارزش و گرانقیمت برای عمه های خاص و علاقه مند به موسیقی هستند که علاوه بر حفظ سلامتی چشم آنها، می توانند با گوش  دادن به موسیقی مورد علاقه شان، یک تابستان گرم اما دلپذیر را تجربه نمایند.

  1. هدفون بی سیم

از جمله گجت های باارزش برای کادو به خانم ها، خرید هدفون بی سیم است که باطری آن پشت گردن قرار می گیرد و شما می توانید تا 7 ساعت به صورت مدام موسیقی مورد علاقه تان را گوش دهید یا برای یادگیری زبان از آن استفاده نمایید.

  1. اسپیکر بلوتوثی

این اسپیکرها به صورت با سیم و بی سیم در بازار هستند و قابل حمل در سفر و طبیعت گردی هستند و هدیه ای کاملا با ارزش برای عمه های علاقه مند به سفر خواهند بود. کارت حافظه بر روی آنها نصب می شود و در برخی موارد قابلیت نورپردازی هم دارند که در جای خود بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

  1. دوربین فیلم برداری ورزشی

قابل نصب بر روی سر و کلاه هست و تنها قابلیت فیلم برداری کردن در حین ورزش کردن را دارد و شما می توانید وقت دویدن، صخره نوردی و سایر ورزشها با این دوربین ها به صورت حرفه ای از مراحل کارتان فیلم برداری نمایید.

در حقیقت دوربین های فیلم برداری ورزشی از لاکچری ترین کادوهای تولد به عمه های عاشق تکنولوژی است.

  1. دوربین چاپ سریع

از ویژگی این دوربین ها فوکوس به صورت خودکار، چاپ سریع و قابلیت لرزشگری آن است که یک هدیه فوق کاربردی برای خانم های عاشق عکاسی و عمه های خوش ذوق خواهند بود.

  • عطر و ادکلن برای عمه های خوش بو و خوش استایل

برخی از خانم ها بیش از سایر خانم های دیگر به خوش بویی بدن و لباس خود اهمیت می دهند و اگر خوش شانس باشند و به خاطر سردردهای میگرنی و حساسیت های پوستی به عطر و ادکلن حساسیت نداشته باشند، در حقیقت کادو خاص برای آنها، خرید عطر و ادکلن است.

عطرها به دلیل ماندگاری بیشتر نسبت به ادکلن ها، در میان خانم ها از محبوبیت بیشتری برخوردارند و البته که گاهی به مراتب گران تر از ادکلن ها هستند. اما اگر دوست دارید عطر را به عنوان کادو برای عمه خود هدیه دهید و قیمت آن برایتان مهم است، عطراسمارت بلک افغان یکی از مناسب ترین عطرهای بانوان است که به دلیل بوی گرم و تلخ و ماندگاری زیاد، در میان خانم ها طرفداران زیادی دارد. پیشنهاد اکسیتو به عنوان کادو برای عمه شما، پک هدیه ادکلن لالیک لامور است که با مراجعه به سایت اکسیتو آن را مشاهده خواهید کرد.

اسمارت ها در اندازه های کوچک و بزرگ و با انواع اسانس ها و با طبع های متفاوت، انتخاب وسیعی را برای شما رقم می زنند تا با کمترین قیمت بهترین عطر را برای کادو تولد عمه خود خریداری نمایید.

  • عینک آفتابی برای عمه های خوش تیپ و به روز

از جمله هدایای خاص برای خانم ها، خرید عینک است که البته کمی خرید آن برای خریدار کادو ریسک به همراه دارد. در حقیقت اگر شما به فرم صورت فرد متولد آشنا نباشید، یا با فاکتورهای مهم در خرید عینک آفتابی آشنایی نداشته باشید، کمی پروسه خرید آن برایتان دردسر می آفریند.

اما نگران نباشید اکسیتو برای این منظور یک توضیح کلی درباره فرم صورت و ارتباطش با خرید عینک برای شما تهیه دیده است که با کمی دقت می توانید ایده آل ترین کادو برای عمه را خریداری نمایید.

در ابتدا باید بدانید که ما 7 نوع فرم صورت داریم و برای شناخت نوع فرم صورت هر فرد، کافی است روبروی آینه بایستید و با یک ماژیک یا مداد آرایشی چیزی را که از فرم صورتتان می بینید روی آینه بکشید.

انواع فرم صورت شامل فرم بیضی، مستطیل، الماسی، گرد، مثلث، قلبی و شکل مربع است که به شکلی مختصر درباره بهترین نوع عینک برای هر کدام از این فرم های صورت در ذیل صحبت خواهیم کرد.

  1. عینک خلبانی

اگر می خواهید بی دردسرترین فرم عینک را برای کادوی تولد عمه خود خریداری کنید، عینک خلبانی است. این عینک به تمامی فرم های صورت می آید و برای همین نیازی به شناخت فرم صورت طرف مقابلتان ندارید.

  1. عینک روزمره

عینک های روزمره، به تمامی فرم های صورت بجز فرم صورت گرد، مثلث و الماسی می آیند.

  1. عینک پروانه ای

عینک پروانه ای برای صورت های الماسی، مستطیلی شکل و مثلث مناسب نیستند و تنها تفاوتشان با عینک های روزمره در این است که این عینک ها به فرم صورت گرد می آیند اما عینک های روزمره نه.

  1. عینک گربه ای

این عینک به سه فرم صورت الماسی، مربع و مستطیل می آید و سایر افراد با فرم صورت متفاوت بهتر است که از این نوع عینک استفاده نکنند.

  1. عینک های مربع

این نوع عینک ها به فرم صورت های گرد، قلبی شکل و بیضی شکل می آیند و نمی توانند عینک ایده آلی برای کادو تولد برای عمه هایی با فرم صورت مثلثی، مستطیلی، مربعی و الماسی شکل باشند.

  1. عینک مستطیل

این نوع عینک به صورت های بیضی شکل، قلبی و مثلثی و همینطور گرد می آیند و بهترین انتخاب برای این فرم صورت ها هستند.

  1. عینک چند ضلعی

اگر به دنبال بهترین عینک برای فرم صورت  های بیضی، مثلثی، قلبی و مستطیلی هستید، عینک های چند ضلعی خاص ترین کادوی تولد برای این گروه از خانم ها هستند.

  1. عینک گرد

عینک گرد برعکس عینکهای کلاب مستر، به صورت های دایره، مثلث و بیضی شکل نمی آیند و این عینک ها برای افرادی با فرم صورت مربع، مستطیل، الماسی و قلبی به وفور می آیند.

  1. عینک بیضی

عینک های بیضی شکل به فرم صورت های مستطیلی، مثلثی و الماسی می آیند و می توانند یک اکسسوری جذاب در استایل عمه شما باشند.

  • اکسسوری های دست ساز برای عمه های هنرمند و خلاق

اگر عمه شما در دسته عمه های هنرمند، مثل نقاش، موزیسین، مجسمه ساز، عکاس یا … هستند، پیشنهاد اکسیتو برای شما خرید اکسسوری برای کادو تولد عمه است. این اکسسوری ها شامل اکسسوری های چرم، سوزن دوزی شده و تلفیقی از هنر مدرن و سنتی ایران است که محبوبیت بسزایی در میان خانم ها کسب نموده اند.

البته اگر عمه شما جز افرادی است که مدافع حفاظت از حقوق حیوانات است، فراموش نکنید که اکسسوری های چرم اثر سو برای آنها خواهد داشت و شامل بدترین کادوی تولد برای او خواهد بود.

  • لوازم دکوراتیو برای عمه های عاشق دکوراسیون منزل

از جمله هدایای جذاب برای عمه های فانتزی، خرید لوازم دکوراتیو است که در دیزاین اتاق یا خانه شان بسیار حائز اهمیت خواهند بود. اما چیزی که مهم است انتخاب این کادو متناسب با چیدمان منزل و اتاق آنهاست و بالطبع برای خانه هایی با دکوراسیون سنتی، برخی از لوازم مینیمال و ساده جذاب واقع نخواهند شد. پس برای انتخاب خرید این کادو برای عمه، حتما به سلیقه، نیاز و چیدمان منزل او دقت کنید. اما بیایید در این بخش اسامی چندتا از بهترین لوازم دکوراتیو برای کادو تولد برای عمه را بیان کنیم تا انتخاب بیشتری برای خرید کادوی خاص تولد به شما بدهیم.

  1. آباژور

آباژورها در دو نوع کلاسیک و مینیمال هدایای ویژه ای برای کادو تولد عمه هستند. اگر عمه شما تازه نامزد کرده است، می توانید به عنوان کادوی تولد یک آباژور زیبا به او هدیه دهید. در حقیقت این هدیه یک هدیه باارزش برای او خواهد بود که به درصدد خرید جهیزیه است.

جالب است بدانید که یک رسم جالب که شهروندهای اراکی دارند خرید بخشی از جهیزیه عروس، توسط خانواده درجه یک عروس است که به این سنت سرجهازی می گویند. درواقع هر کدام از آنها بخشی از جهیزیه را متقبل می شوند که بیشتر به لوازم دکوراتیو عروس از جمله مجسمه  ها، آباژورها و سایر موارد تزیینی هستند.

  1. استند گل

استند گل از نوع رومیزی و ایستاده یک هدیه جذاب برای تمامی عمه ها محسوب می شوند. فرقی نمی کند مجرد باشند یا متاهل، جوان باشند یا مسن، درواقع این هدیه یک هدیه ویژه برای تمامی خانم هایی است که به گل و گلدان علاقه مند هستند.

  1. آینه های دکوراتیو

از جمله لوازمی که این روزها در میان وسایل منزل، ترند شده اند، آینه های دکوراتیو در انواع مختلف هستند که تزیین بخشی از خانه های امروزی را به خود اختصاص داده اند. آینه های دکوراتیو در لیست خرید کادو برای عمه هستند و می توان گفت یک هدیه خلاقانه برای عمه های متاهل و عاشق وسایل منزل هستند.

  1. گل و گلدان

اگر درصدد یک هدیه ماندگار برای عمه خود هستید، گل رز جاودان یا گل های آپارتمانی ای مانند سانسوریا، برگ انجیری، شفلرا و بنجامین از گزینه ها ی خوب کادو تولد برای عمه هستند.

اما فراموش نکنید یک باکس زیبا که شامل گل های رز باشند نیز، کادوی رمانتیک برای عمه های رمانتیک محسوب می شوند که می توانید با یک کارت پستال به زیبایی معنوی آن به مراتب بیافزایید.

  1. جاعودی، جاشمعی، اسانس سوز

خوش بو بودن خانه در فضای آرامش دهنده آن به مراتب تاثیر دارد. حضور عودها، شمع های معطر، اسانس سوزها و … برای افرادی که علاقه مند به ورزش یوگا هستند و یا به مدیتیشن در طول روز اهمیت ویژه ای می دهند، از الزامات خانه است.

اگر می خواهید به این فرد بهترین کادو را بدهید، حتما این گزینه را فراموش نکنید و یادتان باشد که در هر آرامشی که به ایشان می دهد، شما را برایشان یادآوری خواهد کرد.

  1. قاب عکس و…

مگر می شود یک خانه را بدون قاب عکس تصور کرد و مگر می شود فراموش کرد که هر خانه ای برای تنوع نیاز به تغییر وسایلی از این جمله دارد؟! اگر دوست دارید هدیه ای زیبا برای عمه خود هستید و هنوز در میان گزینه های بالا به تصمیم قطعی نرسیده اید، فراموش نکنید قاب عکس های دیجیتال، تابلوهای مدرن نقاشی، تابلو فرش ها و … همگی می  توانند خالق تنوع در منزل عمه شما باشند.

  1. ساعت دیواری یا ساعت رومیزی

وقتی از ساعت های رومیزی صحبت می کنیم، ناخودآگاه یادمان به ساعت های زن دار قدیمی ای میفتد که برای همه ما یادآور بیدار شدن های 6 صبحی مدرسه است اما فراموش نکنید ساعت های زنگ دار و رومیزی، امروز بسیار تغییر کرده اند و به دلیل تنوع و زیبایی برای بسیاری از خانم ها، حضورشان به عنوان جزیی از دکوراسیون منزل الزامی است. این ساعت های زیبا در طرح های چوبی، فلزی و حتی شیشه ای کادویی خلاقانه برای عمه های شما هستند.

علاوه بر ساعت رومیزی ساعت های دیواری هم از جمله هدایای زیبایی هستند که برای کادو به عمه ها می توانند منحصربه فرد باشند.

  • لباس برای عمه های عاشق مد و استایل

برای خرید لباس، به استایل طرف مقابلتان نگاه کنید. پس از اینکه برای شما استایل او مشخص شد، بهتر است نیازها یا علایق او را بسنجید و در نهایت مطابق با سلیقه او بهترین کادو تولد را خریداری نمایید.

استایل کلاسیک، مینیمال و کژوال از جمله استایل های محبوب بانوان ایرانی هستند. البته که استایل بوهو نیز این روزها طرفداران ویژه خود را در میان ایرانیان پیدا کرده است و اگر عمه شما جز این دسته از خانم ها هست، بهتر است با کمی تحقیق و آشنایی با این سبک، یک لباس ایده آل برای کادوی تولد او را تهیه ببینید.

خرید لباس به عنوان کادو برای عمه، یک هدیه جذاب، خاص و مناسب و کاملا کاربردی برای او خواهد بود چرا که همه خانم ها درهر سن و هر موقعیتی به هدیه ای که شامل لباس باشد دست رد به سینه شما نخواهند زد.

اگر عمه شما جز دسته ای از خانم هاست که همه چیز دارد و هیچ هدیه ای به ذهنتان نمی رسد که به آن نیاز داشته باشد، این گزینه کاربردی ترین کادوی تولد برای عمه شماست.

  • قمقمه و فلاسک برای عمه های رمانتیک

از جمله فانتزی های هر زنی داشتن یک قمقمه یا فلاسک شخصی است که می تواند همراهی ایده آل در محیط کار، خرید و یا حتی مسافرت باشد. شاید وقتش باشد که به عنوان یک هدیه فانتزی برای عمه، به این گزینه اشاره ای داشته باشیم و یکی از زیباترین فلاسک ها یا قمقمه ها را برای کادوی تولد خاص به او هدیه دهیم.

  • کیف برای عمه های منحصر به فرد

کیف ها انواع مختلف دارند و بسته به استایل یا نیاز فرد، طراحی های متفاوتی دارند. به طور مثال نمی توانید برای کسی که سن بالایی دارد یک کوله پشتی هدیه دهید یا برای یک خانم جوان با اسایل اسپرت یا ورزشی یک کیف دستی کاملا کلاسیک هدیه دهید.

برای خرید کیف برای کادوی تولد عمه، اولین نکته ای که باید بدان توجه کنید سن و پس از آن استایل او خواهد بود. بهترین کادو برای عمه، کاربردی ترین کادو برای او خواهد بود.

  • کفش برای عمه های خوش تیپ عاشق کفش

در صورتی که سایز پای او را نمی دانید برای خرید کفش به عنوان کادو برای عمه، بهتر است از خرید این گزینه منصرف شوید یا اگر اصرار به خرید این گزینه دارید یا مطمئنید که با این گزینه خوشحال می شود، با فروشنده درباره احتمال تعویض صحبت کنید.

چرا که کفش ها نیز از جمله هدایای ریسک پذیری هستند که شاید براحتی با سایر لباس های افراد ست نشوند یا نیاز باشد که برای خرید این کادو با فرد مورد نظرتان به خرید بروید.

کفش ها شامل کفش های چرم، کفش های کلاسیک، نیم بوت ها، بوت ها، کفش های پیاده روی و… هستند که هر کدام از این گزینه ها اگر به خوبی انتخاب شوند، از جمله کادوی ایده آل برای سایر عمه ها خواهند بود.

  • اسباب بازی و بازی های فکری، لوازم فانتزی و…برای عمه های کوچلو

برخی از ما عمه های کوچک تر از خودمان داریم که اتفاقا خیلی هم خواستنی و عزیز دردانه هستند. برای کادو تولد به عمه کوچلوها، بهتر است برای خرید کادوی تولد در دسته اسباب بازی ها و وسایل سرگرم کننده به دنبال کادوی جذاب برای آنها باشیم. این اسباب بازی ها می توانند شامل انواع عروسک ها، اسکوتر برقی، اسکیت برد و سایر وسایل دیگر باشند. البته لوازالتحریر و وسایل فانتزی نیز میتواند برای همه دختران جوان، کادوی خاص باشد. انواع دفترهای فانتزی، خودکار، مداد و اتودهای فانتزی، پاک کن و مدادتراش های فانتزی، دفترچه یادداشت و حتی لوازم رنگ آمیزی و نقاشی، همگی از ایده آل های کادو برای دختران هستند.

بهترین کادو برای عمه خانم چیه؟

در نهایت چیزی که بیشتر از کادوهای مادی برای افراد اهمیت دارد، به یاد ماندن تاریخ تولد یا مناسبت هایی است که برایشان مهم است. اگر جز افرادی هستید که شرایط مالی خوبی ندارید اما دوست دارید که برای تولد عمه یتان یک هدیه در خور آماده نمایید، ما به شما پیشنهاد می کنیم این شب با ارزش را برای خودتان زهر مار نکنید و سعی کنید با هنرها و خلاقیت هایی که دارید یک یادگاری زیبا برای او تهیه کنید.

هنر گاهی نوشتن یک نامه یا نوشتن یک دلنوشته، کشیدن یک نقاشی یا نوشتن یک جمله یا یک بیت شعر مورد علاقه او با خط  نستعلیق و یا ساختن یک کاردستی تولد است. برخی از ایده های کادوی تولد نیاز به پول بسیاری دارند و شاید برای همه ما مقدور نباشد که آنها را تهیه نماییم اما قطعا می توانیم یک جمله زیبا با خط خوش را با خط خودمان یا فردی که هنر خوشنویسی دارد را نوشته به عزیزترین فرد زندگیمان تقدیم نماییم.

حتی می توانید یک کیک خانگی برای او درست کنید و او را به یک شام دو نفره یا خانوادگی دعوت نمایید و تلاشتان را برای خاص کردن تولد عمه انجام دهید. چیزی که این روزها را خاطره انگیز می کند بودن در کنار همدیگر و قدر دانستن روزهای در کنار هم بودن است.

خرید کادو برای عمه ها

البته که ما اکسیتویی ها در کنار شما هستیم تا علاوه بر لیست خرید برای تولد عمه، یک راهنمای خرید کادو به صورت حضوری و غیرحضوری برای شما عزیزان باشیم و در صورتی که در صدد این هستید که یک پک ویژه از هدایای خاص را در کنار هم تهیه کنید، با شکیل ترین بسته بندی و با کیفیت ترین محصولات، فرایند خرید کادوی تولد برای عمه را برایتان آسان نموده و شما را از شر ساعت ها بازارگردی و دغدغه خرید کادو، رها کنیم.

خدمات ارائه شده توسط اکسیتو، مشاوره خرید، آماده سازی و بسته بندی پک هدایا با سلیقه و نظر شما، فروش آنلاین و حضوری خرید کادوهای مناسبتی و همچنین آماده سازی هدیه های سازمانی و ارائه کادوی خاص برای هدیه به حیوانات خانگی نیزمی باشد.

اگر به دنبال تازه ترین خبرها در زمینه به روزترین هدیه ها، یادآوری تاریخ های ویژه مانند آبانگان، اسپندارمزگان، ولنتاین، روز جهانی زن و بسیاری از مناسبت های دیگر هستید، ما را در اینستاگرام به آدرس OXYTO_GIFT@ یا شماره 021091093109 دنبال نمایید.

بهترین هدیه برای عمه چیست؟

برای این که بتوانید بهترین هدیه را برای عمه خود بگیرید، باید به سلیقه عمه خودتان نگاه کنید و ببینید که به چه چیز هایی علاقه دارد. به طور کلی بهترین کادو برای عمه، هدیه ای است که مورد علاقه او باشد تا بتواند از آن استفاده کند.

چگونه هدیه ای مناسب برای عمه‌ی خود تهیه کنیم؟

اگر به دنبال خرید هدیه ای برای عمه تان هستید، اما نمی‌دانید چه کادویی مناسب است، بهتر است با سایت های مختلفی مانند اکسیتو که کارشناس هم دارند و مشاوره می‌دهند صحبت کنید.

آیا خرید کادو برای عمه فقط به صورت حضوری امکان پذیر است؟

خرید هدیه برای عمه علاوه بر این که به صورت غیر حضوری است، به صورت حضوری نیز قابل انجام است، منتهی این خرید باید از فروشگاه های معتبر انجام شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *