لیست کادو برای دختر دایی (ارزان و لاکچری)

زمان مطالعه: 5 دقیقه

شاید برایتان جالب باشد که ما برای این مقاله این اسم را انتخاب کرده ایم اما واقعیت این است که هدیه خریدن همیشه برای دوست، همسر و پدر و مادر نیست. در برخی موارد شاهد این موضوع هستیم که اغلب افراد برای خرید کادو یا خرید سوغاتی برای سایر اعضای فامیل دچار سردرگمی می شوند. همین موضوع باعث شده است تا ما این بار کادو دختر دایی را برای نوشتن مقاله و کمک به خرید هدیه به دختر دایی انتخاب نماییم.

این مقاله کوتاه به بررسی خرید کادو تولد برای دختر دایی و همچنین مناسبت هایی مانند خرید هدیه نوروزی برای دختر دایی و همچنین دختر عمو، دختر عمه و سایر دختران بستگان می پردازد. پس با ما همراه شوید.

کادو برای دختر دایی

خرید کادو برای فامیل به خصوص در مناسبت هایی مانند عید نوروز و همچنین روز تولد نمود پیدا می کند. افراد به دنبال هدیه هایی هستند که کمی متفاوت تر بوده و بتوانند با بودجه ای که دارند بهترین هدیه را برای عزیزانشان بخرند.

گاهی سرچ کردن در میان انواع کادوهای دخترانه کاری فرسایشی می شود و اگر بخواهید برای هدیه عید به دختر دایی یا کادو تولد به آنها هدیه خاص خریداری نمایید، نیاز به مجموعه ای جداگانه از بهترین هدیه هایی است که بتوانید برای دختران فامیل خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید: هدیه برای دختر

کادوهای گرانقیمت برای کادو به دختر دایی

اغلب افراد دوست دارند تا بهترین کادو ازدواج برای دختر دایی یا سایر بستگانشان را خریداری کنند و همیشه خرید هدیه تنها به مناسبت هایی مانند تولد و روز عید برنمی گردد. برای همین منظور شاید دوست داشته باشید با انواع کادوهای گرانقیمت دخترانه برای هدیه ازدواج و عقد آشنا شده یا یکی از لاکچری ترین هدیه های تولد برای دختر دایی تان را خریداری نمایید. ما در این بخش به انواع کادوهای گرانقیمت برای هدیه به دختر دایی می پردازیم و شما می توانید بسته به مناسبت پیش رو، بهترین آن را انتخاب نمایید.

  • خرید سکه و طلا

اولین چیزی که همه ما برای خرید کادو عقد و یا عروسی به دختر دایی فکر می کنیم، خرید سکه و طلا است. اما قیمت طلا به شکلی است که شاید همه ما نتوانیم آن را تهیه کنیم و هدیه بدهیم. نگران این موضوع نباشید. طلا با عیار پایین از هر هدیه ای برای کادو عروسی بهتر است.

حتی سکه پارسیان می تواند بهترین انتخاب برای کادو عقد و عروسی باشد. این هدیه شاید امروز نسبت به قیمتی که دارد به چشم نیاید اما بالاخره چیزی است که می تواند به عنوان یک پس انداز کوچک هدیه جذابی برای تازه عروس باشد.

دستبند چرم با پلاک طلا نیز یک هدیه خاص دخترانه برای کادو به دختر دایی است. این هدیه فانتزی یک یادگاری جذاب دخترانه است.

  • صنایع دستی

از هدیه های ماندگار، اصیل و گرانقیمتی که می توانید برای هدیه به دختر عمو یا کادو لاکچری برای دختر دایی خریداری کنید، صنایع دستی هستند. یک هدیه فوق زیبا که می توانید به عنوان هدیه چشم روشنی، هدیه عقد، هدیه خانه نو و … برای دختر دایی خود خریداری نمایید.

این هدیه می تواند شامل انواع ظروف نقره کوب، میناکاری و مس باشد که هر کدام از آنها قصه هنر ایرانی را به خوبی روایت می کنند.

  • لوازم خانگی

شاید برای کادو تولد خرید لوازم خانگی چندان کار جذاب و هیجان انگیزی نباشد اما لوازم خانگی می تواند یک هدیه زیبا به عنوان کادو به دختر دایی برای عروسی باشد. این گزینه شامل هر وسیله ای می شود که به طریقی در کارهای منزل و زندگی روزمره مورد نیاز است.

  • تابلو فرش

تابلو فرش نیز یک هدیه لاکچری برای کادو به تازه عروس ها است. هدیه ای که زینت بخش منازل می شود و می تواند به عنوان کادو عروسی به دختر دایی یا سایر بستگان هدیه جذاب و ماندگاری باشد.

اگر مخاطب شما به هدیه های گرانقیمت و هنری علاقه دارد، تابلو فرش می تواند هدیه خاطره انگیزی برای کادو دادن باشد.

هدیه تولد به دختر خاله و دختر دایی

گاهی وقت ها روابط به قدری صمیمانه و دوستانه است که ما منتظر مناسبت ها می شویم تا بتوانیم عشق و علاقه مان را به عزیزانمان نشان بدهیم. خرید هدیه به دختر عمه و دختر عمو و یا هدیه تولد به دختر خاله، همه میزان مهر و محبت و صمیمیت بین شما را نشان می دهد.

در این بخش به معرفی هدیه های دخترانه برای کادو به دختر دایی و سایر دختران بستگان می پردازیم تا زمان خرید کادو تولد، بتوانید یکی از خاص ترین و زیباترین هدیه های دخترانه را خریداری کرده و هدیه بدهید.

  • ماگ، قمقمه و…

اگر مخاطب شما عاشق وسایل فانتزی است، می توانید برای هدیه تولد به او یک ماگ یا تراول ماگ زیبا خریداری کنید. این هدیه می تواند به عنوان سوغاتی برای دختر دایی و سایر بستگان هم هدیه جذابی باشد. تنوع قمقمه و ماگ ها به قدری است که این هدیه را یک هدیه خاص برای تمامی سنین تبدیل کرده است.

یکی از زیباترین ماگ ها، ماگ آینه ای است. این ماگ با زیر لیوانی طرح دار ارائه می شود و می توانید با شخصی سازی کردن و چاپ طرح دلخواه مخاطبتان، هدیه را به هدیه خاص تبدیل نمایید.

  • ساعت های فانتزی دخترانه

ساعت های دخترانه در نوع خود بسیار جذاب هستند. ساعتهای هوشمند دخترانه یک هدیه هیجان انگیز برای هدیه به دختر دایی هستند اما اگر دوست دارید یک هدیه ارزان قیمت تر تهیه کنید، می توانید از ساعت های فانتزی ارزان قیمت دخترانه استفاده نمایید. این ساعت ها در طرح و رنگ های مختلف موجود هستند و برخی از آنها با قاب ها و بندهای رنگی 12 عددی، هدیه ویژه برای کادو دادن به دختران است.

  • لوازم تحریر فانتزی

از جذاب ترین هدیه هایی که به دختران می توانید هدیه بدهید، لوازم تحریرهای فانتزی هستند. این هدیه مناسب برای دختران در هر سنی هستند و قیمت مناسب آنها باعث شده است تا این هدیه را به یک هدیه ایده آل برای کادو تولد دخترانه، سوغاتی و هدیه عید نوروز و همچنین کادو روز دختر و سایر مناسبت ها تبدیل کند.

لوازم تحریر فانتزی شامل دفتر خاطرات فانتزی، مداد نوکی فانتزی، جامدادی فانتزی و هر وسیله ای است که در نوشتن به کار می آید. این هدیه می تواند هدیه زیبا برای دختران نوجوان باشد و یک کادو فانتزی برای دختر دایی و سایر بستگان باشد. پیشنهاد ما برای شما پک هدیه لوازم التحریر جانان، خیال و دیگر پک های لوازم التحریر موجود در سایت اکسیتو است.

  • قاب عکس فانتزی و سه بعدی

یکی از هدیه های دخترانه جذاب برای کادو دادن، قاب عکس ها هستند. از جدیدترین قاب های دخترانه می توان به قاب عکس های سه بعدی اشاره کرد. این قاب عکس های جذاب قابلیت شخصی سازی دارند و یک هدیه خاطره انگیز برای شما و مخاطبتان خواهند بود.

اگر دوست دارید تا به مناسبت تولد یا هدیه عروسی به دختر دایی کادو جذابی بدهید، می توانید یکی از عکس های دو نفره او و همسرش را انتخاب کرده و با یک قاب عکس فانتزی عاشقانه، او را حسابی سوپرایز نمایید.

  • لوازم الکترونیکی

لوازم الکترونیکی به خصوص لوازم جانبی موبایل و تبلت، هدیه های شگفت انگیزی برای دختران هستند. این هدیه را می توانید به عنوان هدیه تولد به دختر عمه خریداری کنید. لوازم الکترونیک پرطرفدار شامل هدست، هدفون، پاوربانک، دوربین چاپ عکس فوری، پرینتر رنگی کوچک و … می شود و همه این هدیه ها، هدیه ماندگار برای عزیزان شما خواهند بود.

  • لوازم دکوری

لوازم دکوری فانتزی بهترین هدیه برای دختران هستند. برخی از پرطرفدارترین هدیه های چوبی شامل ساعت چوبی رومیزی، جاعودی چوبی، مجسمه های چوبی، شلف چوبی، قاب چوبی و… هستند. برخی از آنها قابلیت شخصی سازی دارند و شما می توانید با حک اسم یا یک متن زیبا، این هدیه را دلپذیرتر نمایید.

  • ساعت مچی چوبی دخترانه

اگر به دنبال یک هدیه خاص دخترانه هستید، بهتر است که با یک ساعت مچی جذاب دخترانه، حسابی مخاطبتان را سوپرایز نمایید. ساعت های پرطرفدار دخترانه شامل ساعت هوشمند دخترانه، ساعت مچی چوبی و ساعت های رنگی دخترانه هستند.

این هدیه یک هدیه مناسب برای کادو تولد دختران است و می تواند یک یادگاری زیبا از طرف شما به دختر داییتان باشد.

  • اکسسوری های زیبای دخترانه

از گذشته تا امروز، اکسسوری ها و زیورآلات در زندگی دختران و زنان معنای واقعی دارند. اگر می خواهید هدیه لاکچری دخترانه برای دختر دایی خریداری نمایید، می توانید از زیور آلات طلا یا نقره استفاده کنید اما پیشنهاد ما به شما استفاده از اکسسوری های دست ساز و هنرمندانه است.

این اکسسوری ها جایگاه ویژه ای برای دختران دارند و در دنیای دخترانه زیبایی و شگفتی بسیاری بخشیده اند. برخی از آنها سفارشی هستند و این امکان را به شما می دهند تا هدیه را باب میل مخاطبتان طراحی کرده و سفارش بدهید.

  • کیف دخترانه

انواع کیف دخترانه شامل کیف پول، کوله پشتی و کیف دستی می شود. بسته به سلیقه و استایل مخاطبتان، می توانید از کیف ایده آل او به عنوان کادوی تولد استفاده کنید. کیف های دست سازی چرم، هدیه باارزشی برای کادو به عزیزانتان هستند و اگر به دنبال کادوی تولد با طول عمر بالا هستید، این هدیه می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد.

اما اگر مخاطب شما جز افراد دغدغه مند محیط زیست است، به شما پیشنهاد می کنیم که اصلا سمت هدیه چرم از هر نوعی نروید. برای کادو به این عزیزان می توانید از کیف های طرح چرم یا با جنس هایی استفاده کنید که قابلیت بازیافت دارند. قطعا این انتخاب به آنها احساس خوبی می دهد.

  • کتاب بهترین هدیه

یکی از بهترین و باارزش ترین هدیه ها، کتاب ها هستند. هدایایی که می توانند به عنوان عیدی عید نوروز و هدیه تولد به مخاطبانمان کادو بدهیم و با فرهنگ سازی، کتابخوانی را در جامعه ترویج بدهیم.

اگر مخاطب شما اهل کتاب خواندن است یا دست کم به کتاب خواندن علاقه دارد، بهترین کتاب ها برای دختران بلند پرواز را برای آنها خریداری و به آنها هدیه بدهید.

  • بازی های فکری و گروهی

اگر به دنبال هدیه جذاب برای کادو به دختر فامیل هستید، بازی فکری برای دختران، هدیه مناسبی است. این هدیه یک هدیه صمیمانه برای کادو به دختر دایی است و قطعا می تواند موجب سرگرمی و خوشحالی مخاطب شما گردد.

بازی های لاکچری برای هدیه دادن شامل تخته نرد و شطرنج چوبی هستند. این هدیه علاوه بر سرگرمی یک وسیله زیبا برای استفاده در دکوراسیون است.

  • لوازم آرایشی بهداشتی

اکثر دختران، کم یا زیاد، لوازم آرایشی و بهداشتی جز نیازهای ذاتی شان است. پک لوازم آرایشی یا وسایل رسیدگی به پوست و مو، یک هدیه دخترانه کاربردی است. تونر، روغن آرگان، تینت لب، کرم لیف و حتی پک لیف و لمینت خانگی، از هدیه های بهداشتی خاص هستند.

البته که می توانید از ست مانیکور برقی یا لوازم برقی مسافرتی مانند اتو مو و سشوار نیز برای کادو دادن به دختران استفاده کنید. این وسایل همیشه و در همه حال، چه در سفر، چه در محیط خوابگاه و چه برای استفاده روزانه، به درد بخورد و کاربردی است.

خرید آنلاین هدیه تولد از اکسیتو

فروشگاه اکسیتو، ارائه دهنده انواع کادوهای تولد دخترانه، کادوهای گرانقیمت و همچنین ارزان قیمت است. خرید غیرحضوری سوغاتی عید و هدیه تولد، یک تجربه شگفت انگیز است که مرزها و جغرافیا را بی معنا می کند و دسترسی شما در هر شهر و روستایی که باشید را به بهترین کادوهای دخترانه میسر می نماید.

کارشناسان فروش اکسیتو، در هر ساعت از شبانه روز و حتی در ایام تعطیل، آماده پاسخگویی و مشاوره خرید به شما عزیزان هستند و همه هدیه ها در اکسیتو با بسته بندی زیبا و کامل ارائه می گردد.

راه های ارتباطی با ما:

  • ارتباط از طریق اینستاگرام به آدرس @oxyto_gift
  • ارتباط از طریق سایت اکسیتو به آدرس www.ioxyto.com
  • ارتباط از طریق شماره تلفن 02191093109

چطور بهترین کادو برای دختر دایی را بخریم؟

اگر به دنبال خرید هدیه ای جذاب و خاص برای دختر دایی خود هستید، می‌توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان اکسیتو صحبت کنید و با مشاوره گرفتن از آن ها کاربردی ترین هدیه را خریداری کنید.

چرا باید برای دختر دایی خود هدیه بگیریم؟

بسیاری از افراد به این فکر می‌کنند که چرا باید برای دختر دایی هدیه بگیریم؟ در جواب این پاسخ باید گفت هدیه دادن به دختر دایی برای آن هایی که رابطه صمیمی دارند می‌تواند عشق و محبت را انتقال بدهد.

بهترین هدیه برای دختر دایی چیست؟

بهترین کادو برای دختر دایی شامل اکسسوری، ساعت و لوازم دکوری و تزئیینی است، چرا که این لوازم مورد علاقه اغلب افراد هستند و نیاز به سلیقه خاصی ندارند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *