بهترین هدیه شب یلدا برای بچه­ ها

زمان مطالعه: 5 دقیقه

شب یلدا به عنوان یکی از بهترین و خاطره انگیز­ترین شب­‌های ایرانی شناخته می­شه که در سال یک­بار اتفاق می­افته و رسومات مخصوص به خود رو داره که بسیار زیبا و قابل ستایش هستن. بهتر هست که در این شب خاص، هدیه شب یلدا برای بچه­ ها به طور ویژه­‌ای در نظر گرفته بشه تا خوشحالی یک شب طولانی با هدیه های زیبا و دوست ­داشتنی برای اون‌­ها تکمیل بشه.

اولین روز از فصل زیبا و سپید زمستان، به عنوان طولانی ­ترین شب سال یعنی شب یلدا جشن گرفته می­شه. در این شب خانواده­ ها دور هم جمع می­شن، فال حافظ می­گیرن، با خوراکی ­های خاصی مثل انار و هندونه و آجیل از خودشون پذیرایی می­کنن و به بچه ­ها هدیه می­دن. شب یلدا می­تونه یکی از بهترین بهونه­ های بزرگترها برای خوشحال­ کردن کودکان باشه. هدیه شب یلدا برای کودکان می­تونه وقتی بزرگتر شدن اون­ها رو یاد زیبایی­ های جمع خانوادگی بندازه، به طوری که بعدها برای فرزندان خودشون از شور و هیجان هدیه گرفتن صحبت کنن و هم رسم رو تا ابد نسل به نسل ادامه بدن. برای همین هم قصد داریم در ادامه این مطلب به نقد و بررسی بهترین هدیه شب یلدا برای بچه ­ها و کودکان بپردازیم.

هدیه شب یلدا برای بچه ­های چی بگیریم؟

هدیه شب چله برای بچه ها

انتخاب هدیه برای بچه ­ها اون­قدرها هم که به نظر می­رسه راحت نیست؛ در واقع مشغله­ های فکری و کاری بزرگترها مانع تفکر زیاد اون­ها برای انتخاب یک هدیه مناسب می­شه. اما تیم اکسیتو اینجاست تا راهنمایی­‌های لازم رو به مشتریان خودش ارائه کنه.

توی وهله اول، به این فکر کنین که چه چیزی می­تونه اون کودک رو خوشحال کنه؟ در واقع باید معیارهای هدیه گرفتن رو در نظر بگیرین تا بتونین کاملا مطابق سلیقه اون کودک بهترین هدیه شب یلدا برای بچه ها رو تهیه کنین. بعضی از معیارهایی که باید توی هدیه گرفتن رعایت کنین، شامل موارد زیر می­شه:

هدیه شب یلدا برای دختر یا پسر؟

هدیه یلدا برای کودکان

هدیه شب یلدا برای بچه­ ها بهتره که براساس دختر یا پسر بودنشون انتخاب بشه. به عنوان مثال خرید یک توپ فوتپال برای یک دختر بچه، نمی­تونه چندان لذت بخش و خوشحال کننده باشه. یا در مقابل خریدن عروسک باربی برای پسربچه­ای که روحیه جنگنده و مبارزه­ای داره، کار جالبی به نظر نمی­رسه. اگر می­خواین کودک رو خوشحال کنین و می­خواین که بدون در نظر گرفتن جنسیت اون، هدیه مورد نظرتون رو تهیه کنین، می­تونین از هدیه­ هایی استفاده کنین که برای هر دو جنس دختر و پسر مناسب هستن. مثلا خوراکی، نوشت افزار، ماگ، بازی و سرگرمی و بسیاری از موارد دیگه که هم برای دختر و هم برای پسر مناسب هستن.

  • در نظر گرفتن سلیقه و علاقه­ های کودک

همون­­طور که توی پاراگراف قبل توضیح دادیم، توجه به جنسیت دختر و پسر مهم هست اما در واقع موضوعی که خیلی بیشتر مورد توجه قرار می­گیره، علاقه اون کودک هست. شما باید بر اساس شناختتون از کودک این معیار رو رعایت کنین. مثلا شاید دختربچه­ای که شما می­خواین براش کادو بگیرین، به توپ فوتبال علاقه داشته باشه و یا از ورزش­های رزمی و حرفه­ای استقبال کنه و در مقابل خریدن اسباب بازی­های کودکانه نتونه چندان اون رو خوشحال و هیجان زده کنه. در واقع چیزی که اهمیت داره، دل بچه هست و شما باید به طرز فکر و علایق بچه برای انتخاب هدیه شب یلدا برای کودکان توجه ویژه­ای داشته باشین.

  • توجه به فعالیت­ هایی که انجام می­ده

اگر کودکی که شما می­خواین برای اون هدیه تهیه کنین، مدرسه یا کلاس­های متفرقه رو شرکت می­کنه، خریدن نوشت افزار برای اون بچه می­تونه خوشحال کننده باشه. یا اگر کلاس شطرنج می­ره، چرا توی این مسیر اون رو بیشتر تشویق نکنین؟.. در واقع منظور ما این هست که کودکان هم درست مثل بزرگ­­ترها در حال انجام فعالیت­هایی توی زندگیشون هستن و شما می­تونین اون­ها رو با بهترین هدیه شب یلدا برای بچه­ ها به نحو احسن خوشحال کنین.

  • در نظر گرفتن سن کودک

نکته مهم بعدی، سن کودک هست. به طور مثال یک فلاسک یا ماگ برای یک بچه هشت ساله مناسب هست ولی برای بچه دو ساله نه!.. انتخاب هدیه شب یلدا برای کودکان باید درست و فکر شده انجام بشه تا توی این شب زیبا و طولانی، لبخند شیرینی رو برای اون­ها به ارمغان بیاره. کودکان بسته به سنی که دارن می­تونن از یک سری لوازم استفاده کنن و ازشون لذت ببرن.

توصیه­ای که می­شه این هست که هیچ وقت بدون فکر برای کودکان و بچه ­ها هدیه تهیه نکنین؛ بچه ­ها یادشون می­مونه! مثلا خودِ من هنوز هم که هنوزه وقتی یاد گل سری که داییم برای شب یلدا، بهم هدیه داده می­افتم، لبخند می­زنم. الان از اون موقع خیلی زمان گذشته و من دیگه اون گل سر رو ندارم ولی خاطره اون هدیه شیرین تا ابد توی اعماق ذهن من ثبت شده.

برای مشاهده هدایای خاص برای کودکان کلیک کنید.

هدیه شب یلدا برای بچه­ ها چی بگیریم؟

می­دونیم که انتخاب بهترین هدیه شب یلدا برای بچه­ ها، کمی دشوار هست؛ اما جای نگرانی نیست، ما می­تونیم چند مورد از بهترین هدیه­ های قابل خرید رو به شما معرفی کنیم:

  • خوراکی؛ هدیه شب یلدا خوشمزه برای کودکان
هدیه خوراکی شب یلدا

بی شک خوردن خوراکی برای کودکان، به عنوان لذت بخش­ترین کار ممکن تلقی می­شه که شما می­تونین به این مورد به صورت یک نمونه از انواع بهترین هدیه شب یلدا برای کودکان، نگاه کنین. منظور از خوراکی، یک نوع خوردنی ساده نیست؛ در واقع پک خوراکی­های جالب و خوشمزه که حالت کادویی دارن برای این مورد می­تونه بسیار مناسب باشه. اگر به دنبال خرید بهترین هدیه شب یلدا برای بچه ها هستید، که یکی برای کودکان مناسب باشد؛ می‌توانید به برخی پک های سایت اکسیتو مانند: هدیه یلدا ژیکال و یا هدیه یلدا ویانا مراجعه کنید.

  • فلاسک؛ هدیه کاربردی شب یلدا

کودکان در حال حاضر به کلاس­های زیادی می­رن و در مدرسه و تقریبا همه جا به نوشیدنی نیاز دارن. خریدن فلاسک­های فانتزی با شکل­­ها و رنگ­های متنوع می­تونه یک یار همیشگی برای اون­ها به وجود بیاره که توی مدرسه، اردو، سفرهای خانوادگی و دورهمی­های آخر هفته توی باغ، کودکان رو یاد شما می­ندازه.

  • عروسک؛ دوست داشتنی ترین هدیه

کودکان همیشه طرفدار پروپاقرص عروسک­ها هستن. در واقع عروسک می­تونه بهترین هدیه شب یلدا برای بچه­ ها باشه و اون­ها رو از داشتن یک عروسک جدید و تازه خوشحال کنه. البته در مورد عروسک پیشنهاد می­شه که این کار رو بیشتر برای دختربچه­ ها انجام بدین، چون پسربچه­ ها معمولا علاقه زیادی به داشتن عروسک ندارن. قابل ذکر هست که بعضی عروسک­ها مثل عروسک خرسی، چه برای دختر و چه برای پسر مناسب هست و می­تونه اون­ها رو خوشحال و شگفت زده کنه.

  • کتاب؛ هدیه فرهنگی برای تمام سنین
هدیه کتاب شب یلدا

هدیه دادن علم، یک عمل بسیار مورد پسند و جذاب هست که می­تونه  از همون کودکی، بچه ­ها رو به یادگیری و مطالعه علاقمند کنه. خرید کتاب­هایی که رده سنی مناسب کودکان دارن، بهترین گزینه برای هدیه شب یلدا برای بچه ­ها به شمار میاد.

  • ماگ؛ بهترین کادو برای کودکان
هدیه ماگ شب یلدا

ماگ­های فانتزی و زیبا برای بچه ها خوشحال کننده هستن. البته خریدن ماگ در قالب هدیه، برای همه سنین پیشنهاد می­شه و فرقی نداره که شخص مورد نظر کودک باشه یا یک نوجوان و یا بزرگسال. تنها مورد قابل توجه این هست که طرح ماگ مورد نظر رو براساس سن و سلیقه شخص انتخاب کنین.

همون­طور که پیش از این هم ذکر کردیم، خریدن نوشت افزار برای کودکان یک راه حل عالی برای هدیه دادن هست. با توجه به اینکه شب یلدا توی فصل مدرسه و تحصیل هست، کودکان از داشتن نوشت افزار و لوازم تحریر جدید برای مدرسه خوشحال خواهند شد.

  • اکسسوری؛ جذاب ترین هدیه برای بچه ها

خیلی از کودکان هستن که از همون سن پایین به اکسسوری علاقه دارن. در واقع وجود فضای مجازی در زندگی سبب شده که بچه­ ها علاقه زیادی نسبت به اکسسوری داشته باشن و از همون سنین کم یعنی زمانی که دانش آموز دوره ابتدایی هستن، بخوان از اکسسوری استفاده کنن. البته این مورد در خصوص دختربچه ­های که علاقه وافری به اکسسوری دارن، بیشتر صادق هست.

  • بازی و سرگرمی؛ جزء جدانشدنی
بازی فکری شب یلدا

خریدن بازی و سرگرمی به عنوان هدیه شب یلدا برای کودکان هم پیشنهاد خیلی خوبی هست که می­تونه برای کودک مورد نظر جالب باشه. کودکان از بازی کردن لذت می­برن و هر وسیله­ای که بتونه لذت بازی رو برای اون­ها به دنیال داشته باشه، یک مورد مناسب برای هدیه شب یلدا به حساب میاد.

لازم به ذکر هست که خرید هدیه شب یلدا برای بچه­ ها باید بر اساس بودجه خودتون صورت بگیره؛ در واقع مقدار بودجه مورد نظر هست که می­تونه هدیه کودک رو منتخب شما قرار بده. برای همین تیم اکسیتو اینجا هستن تا شما را با تنوع زیادی از هدیه شب یلدا برای بچه­ ها مواجه کنن. تمام مواردی که به عنوان بهترین هدیه برای بچه ­ها ذکر شدن، توسط اکسیتو قابل خریداری هستن.

خرید هدیه شب یلدا از اکسیتو

هدیه یلدایی کودکانه

خرید پکیج هدیه اکسیتو، بر اساس سلیقه شما با بهترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه بهترین راه حل به منظور هدیه شب یلدا برای کودکان هست. شما می­تونین با مراجعه به وبسایت اکسیتو از انواع کادوها و هدیه­ های مناسب برای شب یلدا دیدن کنین و در نهایت بهترین انتخاب رو در کم­ترین زمان ممکن داشته باشین. همچنین که تیم اکسیتو شما رو در این راه پشتیبانی می­کنه و راهنمایی­‌های لازم برای انتخاب مناسب رو به شما عزیزان ارائه می­ده.

اعتبار اکسیتو از بطن اعتماد مشتریان و لبخند رضایت اون­ها، زاده می­شه.

بهترن هدیه شب یلدا برای بچه ها چیست؟

اگر به دنبال خرید هدیه ای برای یلدای بچه ها هستید، پک های هدیه ای که دارای خوراکی، تنقلات و یا بازی است مناسب ترین گزینه برای خرید است.

برای خرید هدیه شب یلدا برای بچه ها به چه نکاتی باید توجه کرد؟

یکی از نکاتی که باید در خرید هدیه برای بچه ها به آن توجه کنید، جنسیت کودک است و این که باید هدیه خود را به گونه ای خریداری کنید که مورد علاقه بچه ها باشد و بتوانند از آن استفاده کنند.

بهترین هدیه یلدا را برای بچه ها از کجا تهیه کنیم؟

برای خرید هدیه شب یلدا برای بچه ها می‌توانید به فروشگاه های اینترنتی و یا حضوری مراجعه کنید و هدیه مدنظر خود را خریداری کنید. اکسیتو نیز یکی از سایت هایی است که می‌توانید برای خرید هدیه به صورت حضوری و یا اینترنتی به آن مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *