25 ایده جالب هدایای سازمانی شب یلدا

زمان مطالعه: 6 دقیقه

شب یَلدا یا شب چلّه که مصادف با اولین شب زمستان است یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی به حساب می‌آید. معمولا خانواده‌ها و اعضای شرکت‌ها و  سازمان‌ها در این شب دور هم جمع می‌شوند. بسیاری از سازمان‌ها به منظور تقدیر از کارکنان و مشتریان خود در مناسبت‌های خاصی همچون شب یلدا، عید نوروز، روز مادر یا پدر به آن‌ها هدیه می‌دهند. در واقع می‌توان گفت هدیه دادن به کارکنان در مناسبت‌های خاص باعث ایجاد حس ارزشمندی در آن‌ها می‌شود. از سوی دیگر اعطا هدایای سازمانی شب یلدا به مشتریان سازمان، نوعی بازاریابی و تبلیغات است زیرا مشتریان هنگام استفاده از هدایا، نام یا لوگو سازمان مورد نظر را می‌بیندد و یاد او در ذهن آن‌ها زنده می‌شود.

معمولا از جمله چالش‌هایی که اغلب سازمان‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کننند این است که هدایای سازمانی شب یلدا را از کجا تهیه کنند و این که چه هدیه‌ای را برای کارکنان یا مشتریان خود در نظر بگیرند. ما در این متن قصد داریم تا این دو چالش را حل کنیم.

برای تهیه هدایا که می‌توان به فروشگاه کادو اکسیتو مراجعه کرد. اکسیتو از جمله فروشگاه‌های معتبری است که سازمان‌ها برای تهیه هدایا می‌توانند به آن مراجعه کنند و هدایا جذاب و خلاقانه‌ای را برای مناسب‌های خاص تهیه نمایند. پس چالش اول برطرف شد و حال به سراغ چالش دوم می‌رویم . برای برطرف کردن دومین چالش که چه نوع هدایایی را در نظر بگیریم هم قصد داریم تا در ادامه این مطلب چند ایده جذاب و متفاوت برای هدایای سازمانی شب یلدا معرفی کنیم.

هدایای شب یلدا
مشاهده همه
برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

پک هدیه یلدا سوین (735)

برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

پک هدیه یلدا سیترا (733)

برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

پک هدیه یلدا ریشنا (731)

بیشتر بخوانید: خرید هدیه شب یلدا

ایده های جذاب و متفاوت برای هدایای سازمانی شب یلدا

همانطور که در قسمت بالا بیان کردیم پیدا کردن ایده‌های جذاب و متفاوت برای هدایای سازمانی شب یلدا یکی از چالش‌هایی است که سازمان‌ها دارند. اما جای هیچ نگرانی نیست زیرا ما در ادامه این بخش قصد داریم تا چند ایده جذاب و خلاقانه را نا ببریم.

  • دیوان حافظ؛ هدیه ای جذاب
دیوان حافظ برای شب یلدا

تفال زدن به دیوان حافظ یکی از کارهای مرسوم شب یلدا است که معمولا افراد پاسخ خواسته یا سوال خود را از بین اشعار حافظ پیدا می‌کنند. همچنین بسیاری از افراد به اشعار این شاعر بزرگ علاقه‌مند هستند. در نتیجه برای کسانی که اهل خواندن اشعار حافظ و تفال زدن به آن‌ها هستند. دیوان حافظ می‌تواند هدیه‌ای جذاب و دوست داشتنی باشد.

  • ماگ یا فنجان برای کارمندان کوشا
گیفت سازمانی شب یلدا

ماگ یا فنجان وسیله‌ای است که همه افراد برای نوشیدن چای یا قهوه به آن نیاز دارند و در طول روز از آن برای نوشیدن، نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند. پس هدیه دادن یک ماگ یا فنجان که بر روی آن نمادهای شب یلدا مانند انار، هندوانه یا عکس خود افراد درج شده می‌تواند ایده‌ای جذاب و دوست داشتنی باشد.

بیشتر بخوانید: هدیه شب یلدا برای کارمندان

  •  لوازم دکوراتیو؛ مخصوص کارمندان متاهل
هدیه شرکتی شب یلدا

گلدان‌های سفال یا چینی، قاب‌ عکس، ساعت‌های دیواری یا رومیزی، سبدهای تزئینی، چراغ‌های روشنایی تزئینی، دیوار کوب و… از جمله لوازم دکوراتیوی هستند که سازمان‌های به عنوان هدیه می‌تواند به کارکنان یا مشتریان خود اهدا کنند. معمولا سازندگان لوازم دکوراتیو در ایام شب یلدا از طرح چیزهایی که مربوط به این ایام است در طراحی این لوازم استفاده می‌کنند.

  •  اکسسوری شیک؛ با تم شب یلدا

دادن اکسسوری‌هایی همچون دستبند، پابند، انگشتر، جاکلیدی و… که به شکل انار یا هندوانه است می‌تواند یک هدیه جذاب و خلاقانه برای شب یلدا باشد. همچنین بسیاری از افراد در مهمانی‌های شب چله از یک اکسسوری کوچک برای جلوه دادن به لباس خود استفاده می‌کنند. در نتیجه با دادن یک اکسسوری که المان‌های این شب را دارد می‌توانید، گیرنده هدیه را خوشحال کنید.

  •  کارت هدیه یا بن خرید؛ جذاب ترین هدیه یلدایی

از دیگر هدایایی که می‌توان به عنوان هدایای سازمانی شب یلدا در نظر گرفت، کارت هدیه یا بن خرید است. معمولا به منظور جذابیت هر چه بیشتر کارت می‌توان نوشته‌ها و نقش‌هایی که مرتبط با شب یلدا است را بر روی کارت یا بن خرید چاپ کرد تا گیرنده حس خوبی از آن دریافت نماید.

  • ست لوازم اداری و رومیزی، هدیه کاربردی
پک هدیه سازمانی یلدا

ست  لوازم اداری و رومیزی یک مجموعه هماهنگ است که کلیه لوازم آن از لحاظ جنس و شکل ظاهری یک شکل هستند. معمولا ابن مجموعه شامل نگهدارنده تقویم رومیزی، زیردستی، نگهدارنده پاکت نامه، جامدادی رومیزی، نگهدارنده برگه یادداشت، جعبه دستمال کاغذی و… است. در نتیجه ست لوازم اداری از دیگر هدایایی که به عنوان هدایای سازمانی شب یلدا می‌توانید به کارمندان یا مشتریان خود هدیه دهید.

بیشتر بخوانید: هدایای تبلیغاتی شب یلدا

  •  ست خودکار و روان نویس برای کارمندان اداری

خودکار از جمله لوازم کاربردی است که تمام افراد در طول روز از آن استفاده می‌کنند. پس خودکار نیز می‌تواند یک هدیه جذاب و دوست داشتی باشد. البته برای جذاب‌تر شدن آن می‌توانید یک جمله زیبا یا نام فرد گیرنده را بر روی آن حک کنید‌. معمولا این ست شامل دو یا سه عدد خودکار یا روان نویس، به همراه جعبه نگهداری آن‌ها است.

  •  صنایع دستی؛ هدیه اصیل و جذاب
بهترین کادو سازمانی برای شب یلدا

صنایع دستی یا کاردستی نوعی ابزار تزئینی و کاربردی است که فقط به کمک دست یا ابزار‌های ساده ساخته می‌شود. این لوازم معمولا نشان دهنده فرهنگ یا مذهب یک منطقه خاص هستند که توسط یک فرد هنرمتد طراحی و ساخته شده‌اند. از جمله هدایایی جذابی است که یازمان‌ها می‌توانند آن‌ها را به عنوان هدیه به کارمندان خود اعطا نمایند.

  • تابلوهای گلدوزی شده برای یادگاری

تابلوهای گلدوزی شده که هنر دست هنرمندان گلدوزی است از دیگر هدایای پیشنهادی است که سازمان‌ها می‌توانند آن را به کارکنان خود هدیه دهند. به عنوان ایده می‌توان یک تابلو گلدوزی که یک شعر زیبا از حافظ در آن  گلدوزی شده را هدیه داد.

  •  تابلو فرش؛ هدیه نفیس یلدایی

تابلو فرش‌های دستی یا ماشینی نیز می‌توانند یک هدیه جذاب و دوست داشتنی باشند. به عنوان مثال می‌توان یک نقش زیبا و جذاب را به شکل یک تابلو فرش درآورد و قاب آن را به گروه هدف هدیه داد.

  • کتاب؛ هدیه فرهنگی یلدای سازمانی
پک هدیه شب یلدا شرکتی

بدون شک همه ما بار‌ها این جمله را شنیدیم که می‌گویند کتاب بهترین دوست انسان است. با توجه به این جمله معروف دادن کتاب به عنوان هدیه می‌تواند یک کادو مفید و دوست داشتنی برای گیرنده باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین هدیه شب یلدا برای بچه­ ها

  • ست خودکار و دفتر یادداشت برای کارمندان

بسیاری از افراد عادت دارند که شرح حال خود را هر روز یادداشت کند. در نتیجه ست خودکار و دفتر یادداشت نیز می‌تواند به عنوان یک هدیه کاربردی جذاب شناخته شود.

  •  گل و گیاه؛ سبزه جذاب یلدایی
هدیه ویژه کارمندان در شب یلدا

گل و گیاه یکی بهترین و جذاب‌ترین هدایای سازمانی شب یلدا است زیرا دیدن گیاهان باعث ایجاد نشاط در افراد می‌شود. همچنین گیرنده می‌تواند در محیط کار یا منزل از آن استفاده کند. مس اگر به دنبال یک هدیه جذاب برای کارمندان خود هستید، گل و گیاه می‌تواند یک پیشنهاد جذاب برای شما باشد.

  • دفتر پلنر؛ برای کارمندان منظم

در حال حاضر اکثر افراد برنامه روزانه خود را یادداشت می‌کنند تا در طول روز بتوانند بهتر کارها و وظایف خود را مدیریت کنند. دفترهای پلنر که مخصوص برنامه‌ریزی‌های روزانه، هفتگی و ماهانه هستند نیز می‌خواند یک هدیه جذاب و خلاقانه باشد که سازمان در شب یلدا به کارمندان با مشتریان خود هدیه می‌دهند.

  • مکعب یادآوری؛ برای کارمندان با برنامه

مکعب یادآوری که افراد می‌توانند در آن کارهای مهم و ضروری خود را یادداشت کنند، وسیله‌ی جذاب و خلاقانه‌ای است که می‌تواند به عنوان هدیه شب یلدا در نظر گرفته شود.

  • مهر اسم فرد؛ مخصوص مدیران شرکت

مهر شخصی نیز می‌تواند یک هدیه جذاب و دوست داشتنی برای افراد باشد زیرا برخی از افراد در کنار امضای شخصی خود از مهر اسم استفاده می‌ککند. پس داشتن این وسیله برای کارمندان سازنان می‌تواند جالب و هیجان انگیز باشد.

  • گل خشک یا رز جاودان؛ به یادماندنی ترین هدیه

گل طبیعی یا تلزه از جمله هدایایی است که افراد از دریافت آن خوشحال می‌شوند. اما معمولا عمر گل‌های چیده شده کوتاه است و پس از مدتی از بین می‌رود. گل‌های خشک تزئیتی و کل‌های رز جاودان که دچار پوسیدگی نمی‌شنوند. هدیه دیگری است که به شما پیشنهاد می‌دهیم.

  •  پک خوراکی؛ برای شکموهای شرکت
هدیه سازمانی کارمندان در شب یلدا

معمولا در دورهمی‌های شب یلدا افراد خوراکی‌هایی مانند میوه تازه، میوه خشک، آجیل، لبو و هندوانه می‌خورند. به همین از دیگر هدایای سازمانی شب یلدا که مب‌تواند برای گیرنده جذاب باشد پک خوراکی است. معمولا می‌توانید میوه‌های خشک یا آجیل که دارای یک بسته بندی شیک و جذاب هستند را به کارکنان یا مشتریان خود هدیه دهید.

  • کوکی‌ های جذاب؛ ازخوراکی های جذاب

کوکی‌های جذاب و زیبایی که به شکل نمادهای مرسوم شب یلدا مثل انار، هندوانه و… هستند هم می‌تواند یک هدیه جذاب و دوست داشتنی باشد که ما به شما پیشنهاد می‌دهیم.

نکات مهم برای تهیه هدایای سازمانی شب یلدا

معمولا هدیه باید به گونه‌ای باشد که دریافت کننده از گرفتن آن خوشحال شود و همچنین برای او کاربرد داشته باشد. به همین دلیل هنگام تهیه هدایا باید به یک سری نکات توجه کنید که در ادامه آن‌ها را نام بردیم.

  • در نظر گرفتن جنسیت گیرنده هدیه

اولین نکته مهمی که برای تهیه هدایای سازمانی وجود دارد این است که باید به جنسیت گیرنده توجه کرد. چون سلیقه خانم‌ها با آقایان در برخی مسائل تفاوت دارد. به عنوان مثال اغلب خانم‌ها رنگ‌های ملیح مانند صورتی یا بنفش را می‌پسندند و آقایان بیشتر طرفدار رنگ‌های تیره مانند مشکی هستند. همچنین برخی از لوازم مانند گوشواره بیشتر مخصوص خانم‌ها است و برای آقایان کاربردی ندارد.

  • در نظر گرفتن گروه سنی گیرنده هدیه

از دیگر نکات مهمی که هنگام تهیه هدیه باید به آن توجه ویژه کرد، گروه سنی مخاطب است. چون سلایق، علاقه‌مندی‌ها و نیازهای افراد در گروه‌های سنی مختلف تغییر می‌کند. به عنوان مثال هدیه‌ای که مناسب گروه سنی میانسال است برای گروه سنی جوانان جذابیتی ندارد.

  • در نظر گرفتن نیازهای گیرنده هدیه

همانطور که در ابتدای این بخش هم بیان کردیم هدیه باید برای گیرنده کاربردی باشد. پس اگر امکان آن وجود دارد بهتر است که پیش از تهیه هدیه کمی فکر کرد که گروه هدف چه نیازهایی دارد.

  • شغل گیرنده هدیه

شغل گیرنده هدیه از دیگر نوات مهمی است که باید به آن توجه کرد زیرا با در نظر گرفتن این مورد می‌توان نیازهای فرد را نیز به دست آورد.

خرید پک سازمانی شب یلدا از اکسیتو

پک هدیه یلدایی اکسیتو

اُکسیتو یک فروشگاه اینترنتی برای خرید کادو و هدیه است. این فروشگاه اینترنتی می‌کوشد تا بتواند خاص‌ترین و جذاب‌ترین هدایا را در مناسبت‌های خاص مانند عید نوروز، شب یلدا، روز زن‌ و… ارائه دهد. در فروشگاه اکسیتو انواع پک سازمانی برای شب یلدا وجود دارد که با توجه به سلیقه خود می‌توانید آن‌ها سفارش دهید. معمولا برای ثبت سفارش دو راه وجود دارد که راه اول مراجعه به سایت رسمی اکسیتو و راه دوم  شماره‌گیری شماره‌ تماس‌های زیر است.

۰۲۱-۹۱۰۹۳۱۰۹

۰۹۳۶۹۹۵۵۶۰۰

 کلام آخر

شب یلدا یکی مراسم‌های ملی ایرانیان است که با دادن هدیه به افراد در این جشن می‌توان خاطره خوشی را در ذهن آن‌ها ثبت کرد. به همین منظور اکثر سازمان در چنین مناسبتی برای کارکنان و مشتریان خود هدیه تهیه می‌نمایند‌. از آنجایی که سازمان‌ها هنگام تهیه هدیه کمی سردرگم می‌شوند که چه وسیله‌ای را انتخاب کنند. در این مطلب بیش از ایده جذاب و خلاقانه را نام بردیم، نکات مهم تهیه هدایای سازمانی شب یلدا را بررسی کردیم و اکسیتو را به عنوان جایی که می‌توان با خیال آسوده برای خرید پک سازمانی شب یلدا به آن مراجعه کرد را معرفی نمودیم.

چه هدیه ای برای شب یلدا سازمان ها مناسب است؟

بهترین پک هدیه برای شب یلدا سازمان ها پک های هستند که درون آن ها آجیل، کتاب حافظ، ظروف آجیل و دکوری مسی و خودکار های قرار دارد.

آیا هدیه سازمانی موجب فعال تر شدن کارمندان می‌شود؟

بله. هدیه پک های سازمانی به کارمندان باعث می‌شود محبت و لطف کارفرما را درک کنند و با این روش صمیمیت و همدلی میان آن ها افزایش پیدا می‌کند و فعالیت و بازدهی بیش تر می‌شود.

بهترین موقعیت برای هدیه های سازمانی چه زمانی است؟

یکی از بهترین مواقع برای اهدا کردن هدیه های سازمانی به کارمندان، مناسبت هایی مانند: نوروز، یلدا و روز کارمند و یا حتی سالروز تاسیس سازمان است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *