20 ایده هدایای تبلیغاتی شب یلدا

زمان مطالعه: 6 دقیقه

ارائه هدایای تبلیغاتی شب یلدا و یا هر گونه هدیه سازمانی در مناسبت‌های خاص توسط سازمان‌ها و شرکت‌ها، می‌تواند از مزایای متنوعی برخوردار باشد. با توجه به اینکه امروزه مسائل مختلفی چون برندسازی در حیطه توجه افراد قرار گرفته، تبلیغات در شکل‌های متنوع مطرح شده تا در این مسیر نقش آفرین باشد. از این رو با توجه به اهمیتی که گیفت تبلیغاتی شب یلدا می‌تواند برای روند تبلیغاتی و برندسازی داشته باشد، در ادامه قصد داریم به ارائه توضیحات بیشتر نسبت به مزایا و نقش این انواع گیفت تبلیغاتی بپردازیم.

هدایای شب یلدا
مشاهده همه
برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

پک هدیه یلدا سوین (735)

برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

پک هدیه یلدا سیترا (733)

برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

پک هدیه یلدا ریشنا (731)

اهمیت هدایای تبلیغاتی شب یلدا

ایده هدایای تبلیغاتی شب یلدا

همانطور که در جریان هستید، شب یلدا از جمله مراسمی است که ریشه در تاریخ کهن ایران دارد. از این رو به عنوان یک مراسم اصیل از فرهنگ ایرانی، شایستگی تجلیل و تبریک را داراست تا به این واسطه سبب تقویت همبستگی بین افراد شود. از طرفی هم تفکرات و باورهایی که در پس مراسم شب یلدا مطرح می‌شوند، خود عاملی برای زیباتر شدن این روز خاص هستند. در واقع گذشتگان بر این باور بوده‌اند که شب یلدا به عنوان آخرین شب پاییز و طولانی‌ترین شب سال، زمانی است که نور و روشنایی بر تاریکی غلبه می‌کند و نمادی از شکست اهریمن است.

با توجه به باور زیبایی که در پس مراسم شب یلدا نهادینه شده، جشن گرفتن و تبریک گفتن به عنوان یکی از ثابت‌ترین روندها مورد ذکر قرار می‌گیرد. از این رو سازمان‌ها و اداره‌ها به منظور تبریک به کارکنان و یا تبلیغ برند خود، اقدام به ارائه هدایا و گیفت‌های تبلیغاتی می‌کنند. اینکار در قالب شکلی از احترام به سنت‌های کهن ایرانی مورد بحث قرار می‌گیرد و به همین دلیل مزایای متنوعی را برای سازمان‌ها، ادارات و کسب‌وکارهای مختلف به همراه دارد.

از طرفی هم باید افزود که ارائه هدایای تبلیغاتی شب یلدا، می‌تواند با منظورهای مختلف صورت گرفته و به رشد یک برند کمک کند. از این رو امروزه اغلب کسب‌وکارهایی که در تعامل مستقیم با افراد و مشتریان خود هستند، اقدام به خرید هدیه های به خصوص برای مناسب‌های خاص می‌کنند. در این بین گیفت تبلیغاتی شب یلدا هم نمونه‌ای از این هدایا به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: بهترین هدیه شب یلدا برای بچه­ ها

انواع هدایای تبلیغاتی شب یلدا

بهترین گیفت تبلیغاتی یلدا

هدیه شب یلدا، می‌تواند با دیگر انواع هدایای سازمانی متفاوت باشد تا تاثیر به مراتب بیشتری روی گیرنده بگذارد. از این رو انتخاب گیفت تبلیغاتی شب یلدا با توجه به المان‌های خاص صورت گرفته و عموما کادوهای مربوط به این مناسب هستند. به این منظور، آجیل به عنوان خوراکی‌ای که در این شب مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله فاکتورهایی است که در یک پک هدیه لحاظ می‌شود.

پک‌هایی که برای ارائه هدایا انتخاب می‌شوند، عموما از دو یا چند هدیه تشکیل شده‌اند. البته نوع هدیه می‌تواند در تعداد آن موثر واقع شود. از این رو سازمان‌هایی که قصد ارائه هدایای شب یلدا به کارکنان، مشتریان و یا همکاران خود را دارند، می‌توانند در میان انواع پک‌های هدیه، گزینه مد نظر خود را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که آیتم‌هایی که در پک هدیه به کار گرفته می‌شوند، بسته به نوعی که دارند می‌توانند در قیمت هدایا موثر واقع شوند. از آنجایی که در طراحی پک هدایای تبلیغاتی شب یلدا تنوع بالایی لحاظ می‌شود، انتخاب افراد در گزینش انواع مناسب، تاثیر گسترده‌ای خواهد داشت. به علاوه باید افزود که جدا از آجیل، با توجه به اینکه شب یلدا خوراکی‌های خاص خود را دارد، امکان تعریف آیتم‌های متفاوت در پک گیفت برای افراد فراهم شده.

هدایای تبلیغاتی شب یلدا

علاوه بر آیتم‌های خوردنی، مواردی هم وجود دارند که می‌توان با توجه به نوع کسب‌وکار در پک گیفت شب یلدا لحاظ کرد. هر چند این مورد در رابطه با بسیاری از کسب‌وکارها عملکردی ندارد. به هر حال انتخاب گزینه‌های مناسب جهت ارائه هدیه، فرآیندی است که بسته به بودجه افراد لحاظ می‌شود.

از این رو باید گفت تفاوتی که بین گیفت تبلیغاتی شب یلدا با انواع دیگر هدایای سازمانی مورد بحث قرار می‌گیرد، مربوط به همین گزینه‌های خاصی است که شکل مناسبتی به این انواع هدایا می‌دهند. در نتیجه انتخاب هوشمندانه در تاثیرگذاری بیشتر هدایا، از اهمیت بالایی برخوردار است. در چنین شرایطی است که واگذاری این روند به یک مجموعه حرفه‌ای در زمینه ارائه هدایای تبلیغاتی و سازمانی، می‌تواند نقش پررنگی در انتخاب‌های بهتر شما داشته باشد.

بیشتر بخوانید: هدایای سازمانی شب یلدا

فاکتورهای مربوط به گیفت تبلیغاتی شب یلدا

گیفت تبلیغاتی شب یلدا

با در نظر گرفتن آنچه که در رابطه با انواع کادو شب یلدا مطرح شد، طبیعتا فاکتورها و پارامترهایی هم در این مسیر قابل لحاظ هستند که توجه به هر کدام می‌تواند در گزینش هوشمندانه هدایای تبلیغاتی موثر واقع شود. از جمله این فاکتورها می‌توان به چاپ تبلیغاتی اشاره کرد. از آنجایی که سازمان‌های مختلف دارای هویت متفاوتی هستند و به واسطه پارامترهایی چون لوگوی خود مورد شناسایی قرار می‌گیرند، طبیعتا مطرح نمودن برند در هدایا، در قالب جنبه‌ تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

شخصی سازی از دیگر فاکتورهایی است که در مورد این هدایا مطرح می‌شود. در حقیقت سازمان‌ها و برندهای مختلف می‌توانند بسته به نوع فعالیتی که دارند و یا ایده‌های به خصوص خود، تغییراتی در پک گیفت شب یلدا ایجاد کنند. اینکار در راستای معرفی بهتر یک برند از اهمیت بالایی برخوردار است. البته ناگفته نماند که اعمال تغییرات در راستای شخصی سازی به نوع کسب‌وکار بستگی دارد و الزامی در آن نیست. همچنین این روند با تعریف هزینه بیشتر همراه خواهد بود.

شب یلدا و هدیه تبلیغاتی

در رابطه با این هدایا، رنگ‌ها هم می‌توانند فاکتور موثری در روند انتخاب مناسب باشند. به گونه‌ای که در تم رنگی هدایای شب یلدا، رنگ قرمز نقش بیشتری را به خود نسبت می‌دهد. از این رو هدایایی که رنگ قرمز دارند، انتخاب به مراتب بهتر و مناسب‌ترین خواهند بود‌.

توجه به کاربردی بودن هدایا هم فاکتور قابل توجهی در روند گزینش پک هدیه تبلیغاتی برای شب یلدا است. در حقیقت باید به این مورد توجه داشته باشید که گزینه‌های موجود در پک هدیه، برای هر دو جنسیت زنانه و مردانه قابل کاربرد باشند. این مسئله در راستای تاثیرگذاری هر چه بیشتر هدیه شما نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند.

در خصوص مواردی که روی هدایا چاپ می‌شود، لازم است اطلاعات ضروری را جایگزین جزئیات کنید‌. به گونه‌ای که باید گفت هر چه توضیحات شما کوتاه‌تر و مفیدتر باشد، در عملکرد تبلیغاتی تاثیر بیشتری خواهد داشت. به علاوه توجه داشته باشید که این اطلاعات تبلیغاتی در جای درستی درج شوند تا گیرنده بتواند از هدیه استفاده گسترده‌ای داشته باشد.

توجه به این نکات در گزینش بهتر و هوشمندانه‌تر شما تاثیرات به مراتب بیشتری خواهد داشت. از این رو می‌توانید توجه هر چه بیشتر مخاطبان خود را جلب کنید.

اهداف ارائه هدایای تبلیغاتی شب یلدا

هدیه تبلیغاتی شب چله

سازمان‌های مختلف و کسب‌کارهای متفاوت، می‌توانند در قالب اهداف متنوعی که دارند، جهت ارائه گیفت برای شب یلدا اقدام کنند. در حقیقت باید گفت که مخاطب هدف سبب تعریف دلیل ارائه هدایای تبلیغاتی می‌شود. حال اگر بخواهیم مخاطبان سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف را بررسی کنیم، می‌توانیم به اهداف گیفت شب یلدا پی ببریم.

مخاطبان هدف شامل مشتریان، همکاران، کارکنان و کارمندان یک سازمان یا برند تجاری هستند. از این رو هدایا می‌توانند در جنبه‌های مختلف تبلیغاتی، دعوت به همکاری، تقدیر و تشکر مورد استفاده قرار بگیرند. به همین دلیل لازم است گستره دید خود را در گزینش پک هدیه برای شب یلدا وسعت دهید تا به این وسیله به عملکرد هر چه بهتر برند و کسب‌وکار خود کمک کنید.

در توضیح کامل‌تر باید گفت، کسب‌وکارها به منظور نمایش همراهی خود با همکاران و سازمان‌هایی که در روند فعالیت‌ آن‌ها ایفای نقش می‌کنند، هدایای شب یلدا را فراهم می‌آورند. از طرفی هم با ارائه این هدایا به مشتریان خاص خود، به تبلیغ و تشویق آن‌ها می‌پردازند. در مورد کارکنان و کارمندان هم ارائه هدایا وسیله‌ای برای تشکر و تقدیر از زحمات آن‌هاست. به همین دلیل چاپ طرح و لوگو می‌تواند نقش ویژه‌ای در روند معرفی و عملکرد متناسب با هدف ارائه هدایای تبلیغاتی شب یلدا داشته باشد.

مزایای ارائه گیفت تبلیغاتی شب یلدا

مزایای گیفت تبلیغاتی در یلدا

حال که با انواع، فاکتورها و اهداف هدایای تبلیغاتی برای شب یلدا آشنا شدید، زمان آن رسیده تا به مزایای این روند بپردازیم. این مزایا به قدری گسترده هستند که توانسته‌اند سبب تعریف تاثیرات ویژه ارائه هدیه سازمانی و تبلیغاتی در شب یلدا شوند. از این رو اصلی‌ترین عواملی که سبب ارائه این هدایا می‌شوند، شامل مواردی هستند که در ادامه مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده‌اند:

  • معرفی و برندسازی

هدایا از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که می‌توانند در معرفی کسب‌وکار شما ایفای نقش کنند‌. در واقع با توجه به اینکه هدیه یک فاکتور تعاملی به شمار می‌رود، کاملا طبیعی است که از آن به منظور ابزاری برای شناخت یک برند بهره گرفته شود. اینکار می‌تواند در مطرح کردن کسب‌وکار به افراد کمک کند. به همین دلیل امروزه برندهای مختلف و سازمان‌ها، به منظور معرفی خود، در مناسبت‌های خاص اقدام به ارائه هدایای تبلیغاتی می‌کنند که شب یلدا هم در این مراسم و مناسب‌ها قرار می‌گیرد.

  • بازاریابی

از دیگر مزایایی که ارائه گیفت تبلیغاتی شب یلدا می‌تواند با خود به همراه داشته باشد، مربوط به بحث بازاریابی است. همانطور که می‌دانید بازاریابی در موفقیت و عملکرد بهتر یک کسب‌وکار از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل فاکتورهایی که بتوانند در این مسیر موثر واقع شوند، اهمیت بسیاری در حوزه‌های مختلف تجاری پیدا می‌کنند.

  • جلب رضایت و توجه مشتریان

همانطور که پیش‌تر گفته شد، هدایای تبلیغاتی مخاطبان به خصوص خود را دارند. تاثیرگذاری روی مخاطبان هم یکی از فرآیندهای قابل توجه جهت عملکرد بهتر کسب‌وکار شما خواهد بود. با توجه به این موضوع جلب رضایت و توجه مشتریان می‌تواند قدم مفیدی در راستای بهبود تجارت شما باشد. به این منظور می‌توانید با ارائه هدایای کاربردی در مناسبت‌هایی چون شب یلدا، همراهی و توجه خود را به مشتریان و مخاطبان هدف خود نشان دهید.

  • افزایش اعتبار برند

بحث مهم و قابل توجه دیگر در زمینه ارائه هدایای تبلیغاتی شب یلدا، مربوط به مسئله افزایش اعتبار است. ثبت یک فعالیت و حوزه تجاری خاص در اذهان عمومی، عاملی است که در اعتبار آن موثر واقع شده و مزایای متنوعی را برای آن به همراه دارد.

خرید گیفت تبلیغاتی شب یلدا از اکسیتو

خرید گیفت تبلیغاتی شب یلدا از اکسیتو

جدا از مواردی که تا اینجا در رابطه با مزایای ارائه گیفت تبلیغاتی شب یلدا مطرح شد، گزینه‌های دیگری هم قابل ذکر است که هر کدام به نحوه متفاوتی در بهبود عملکرد برند و کسب‌وکار شما موثر واقع می‌شوند. از طرفی هم باید افزود که علاوه بر شب یلدا، هدایای تبلیغاتی در مناسبت‌های دیگر هم کاربرد پیدا می‌کنند و می‌توانند تاثیرات به خصوصی در معرفی کسب‌وکار شما داشته باشند.

از این رو امروزه شاهد توجه ویژه برندها و کسب‌وکارهای مختلف به بحث ارائه هدایای تبلیغاتی هستیم. در چنین شرایطی انتخاب یک مجموعه حرفه‌ای در این زمینه، به عملکرد هر چه بهتر شما کمک خواهد کرد. از این رو تیم اکسیتو با ارائه بهترین گزینه‌ها در پک‌های تبلیغاتی خود، می‌تواند تاثیر به مراتب بیشتری در روند عملکرد شما داشته باشد.

برای خرید بهترین هدیه تبلیغاتی شب یلدا و مشاوره خرید، شما می توانید علاوه بر سایت از مشاوران فروش ما با شماره 91093109-021 تماس بگیرید.

آیا هدایای تبلیغاتی شب یلدا تاثیر دارد؟

از آن جایی که هدیه دادن میزان عشق و علاقه افراد را بیش تر کرده و به یاد ماندنی است، هدایای تبلیغاتی در شب یلدا نیز تاثیر بسیاری دارند و علاوه بر بیش تر کردن صمیمیت میان افراد باعث در ذهن ماندن و تداعی شدن این شب به یاد ماندنی نیز می‌شود. علاوه بر این ها این هدایا باعث تبلیغات و بازدهی بیش تر می‌شود.

آیا می‌توان هدایای تبلیغاتی را شخصی سازی کرد؟

بله. شما می‌توانید برای داشتن بازدهی بیش تر، هدایای تبلیغاتی خود را از طریق درج لوگو و استفاده از رنگ سازمانی شخصی سازی کنید. در این صورت برای همیشه در ذهن افراد باقی خواهید ماند.

چرا از اکسیتو خرید کنیم؟

از جمله مزیت های خرید از اکسیتو این است که پک مورد نظر شما در مدت زمان کوتاهی به دستتان می‌رسد. علاوه بر این شما می‌توانید مطابق با سلیقه خود یک پک کاربردی ببندید، یعنی محصولات درون آن را خودتان انتخاب کنید. خرید از اکسیتو همچنین به دلیل داشتن مشاور های فروش لذت خرید بهتری را برای شما فراهم می کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *