بهترین کادو عیدی برای داماد چیه؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

خرید هدیه و بردن عیدی برای تازه عروس و داماد جزء رسم های بسیار زیبای فرهنگ کشور ما می باشد و  آداب و مدل برگزاری آن در شهر ها و مناطق مختلف با یکدیگر دارای تفاوت هایی است .

دختر و پسری که نامزد می کنند و به عنوان عروس و داماد برای خانواده ها شناخته می شوند، در مناسبت های مختلف و مخصوصا عید برای آن ها کادو می برند و معمولا هدایا و کادوهای دختر و در واقع عروس دارای تجملات بیشتری نسبت به پسر و یا همان داماد است. کادو عیدی برای داماد کلاسیک تر و ساده تر می باشد اما می توان این سادگی را شکست و از لوازم دیجیتال در این کادو ها استفاده کرد.

 این مناسبت ها شامل عید نوروز، شب یلدا، عید فطر و …. می باشد و در برخی شهر ها این مراسم با تجملات بسیار زیادی و برخی دیگر با تجملات کمتری برگزار می شود.

خرید و بردن عیدی برای داماد از جمله رسومات بسیار زیبا است  و تزیینات این کادو هم نقش مهمی در زیبایی و جذابیت این رسوم دارند و با انواع روش های دیدنی و متنوع می توانید این کار را به بهترین شکل انجام دهید. با مقاله بهترین هدیه نوروزی برای داماد با ما همراه باشید.

تزیین عیدی داماد با ایده های جدید و زیبا

عیدی داماد

معمولا مراسم های مربوط به عروس و داماد دارای تشریفات و تجملات خاص خودش است  و هر خانواده ای با توجه به فرهنگ شهر خودش ایده های متنوع و جذابی دارد و می تواند این کادو ها را هیجان انگیزتر و زیباتر کند.

البته ناگفته نماند که در بیشتر موارد تزئینات هدایا و عیدی عروس خانم ها دارای تشریفات و تزئین بیشتری نسبت به هادایای داماد دارد. به طور کلی خرید هدیه برای مردان بسیار ساده تر از خرید هدیه برای خانم ها است.

اگر چه عیدی و هدایای داماد، کمی ساده تر از عروس هست ولی نشان دهنده ذوق، سلیقه و احترام آن ها نسبت به آقا داماد می باشد و باید آن را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید.

چه هدیه ای برای عیدی به داماد بدهیم

برای خریدن عیدی داماد، ابتدا باید به بودجه ی در نظر گرفته توجه داشته باشید و بعد به دنبال خرید هدیه ی مورد نظر خود بروید.

یک کادوی ساده که با سلیقه تهیه شود، شاید خیلی بهتر از یک هدایای گران قیمت باشد و می توانید با در نظر گرفتن سلیقه ی داماد، وسیله ی مورد نیاز وی را تهیه کنید و به او به عنوان عیدی تقدیم کنید.

چند پیشنهاد اکسیتویی برای عیدی داماد

همانطور که در بالا بیان کردیم برای خرید این هدیه، باید به بودجه ی در نظر گرفته شده و سلیقه و نیازهای داماد توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین هدیه را برای داماد تهیه کنید و او را بسیار خوشحال کنید.

گل

کادو عید نوروز برای داماد

گل پای ثابت همه عیدی ها می باشد و سعی کنید یک دسته گل و یا سبد گل زیبا تهیه کنید و به همراه دیگر هدایای خریداری شده به داماد تقدیم کنید.

به این نکته دقت داشته باشید که در فصل زیبای بهار گل های سرسبز، زیبا و با طراوت فراوانی وجود دارد و زیبایی هدایای شما را چند برابر می کند.

کیک

عیدی برای داماد

کیک و شیرینی هم خوش یمن می باشد و هم  باعث شیرین کام شدن می شود. یکی از زیباترین کارها برای عیدی عید نوروز داماد این است که دست به کار شوید و یک کیک خانگی بسیار خوشمزه درست کنید و هدیه دهید.

سکه

هدیه عید نوروز برای داماد

هدایایی مانند سکه، فکر بسیار خوبی می باشد و آقای داماد می تواند آن را بفروشد و پولش را برای موارد ضروری خرج کند. حالا اگر چنانچه برای خریدن سکه بودجه ی کافی ندارید، می توانید از سکه های گرمی برای کادو عید نوروز داماد استفاده کنید.

ساعت

عیدی برای داماد

در خیلی موارد خانواده ی عروس برای داماد به عنوان هدیه عید نوروز ساعت کادو می دهند و بعضی از خانواده ها هم ساعت ست در نظر میگیرند و در روز عقد به عروس و داماد هدیه می دهند.

کت و شلوار

کادو عید نوروز داماد

معمولا کت و شلوار هم می تواند به عنوان عیدی برای داماد تهیه کرد و به او هدیه داد و البته که  کت و شلوار به همراه یک پیراهن مردانه مجلسی ، کمر بند، دکمه سر آستین و گاهی کراوات و گیره کراوات هم می توانیم برای بهتر جلوه دادن این هدیه در نظر داشته باشید.

لباس بیرون و خانه

به غیر از کت و شلوار، لباس های مردانه ی دیگری نیز برای داماد می توانید تهیه کنید و این لباس ها شامل، تی شرت، شلوار خانگی، لباس ورزشی، ربدوشامبر یا لباس خواب، لباس مهمانی و مجلسی، و همچنین لباس زیر شامل شورت و زیر پوش و در نهایت جوراب و … می باشد و با توجه به سلیقه و تیپ پوشش داماد می توانید تعداد و یا تیکه ای از آن ها را تهیه کنید و در بسته بندی های بسیار شکیل و زیبا به داماد به عنوان عیدی کادو بدهید.

عطر و ادکلن

بهترین عیدی برای داماد

استفاده از عطر و کلا بوی خوش، در فرهنگ ایرانی و هم فرهنگ اسلامی دارای ریشه می باشد و بسیار به پاکیزگی و بوی خوش توصیه شده است و به همین دلیل می توانید یک عطر خاص، دوست داشتنی و خوشبو تهیه کنید و آن را در بسته بندی بسیار شیک و زیبا به داماد به عنوان عیدی کاد بدهید.

کفش و دمپایی

ایده عیدی برای داماد 1403

کفش مجلسی مردانه و یا همان کفش دامادی که قرار است با کت و شلوار بپوشد، گزینه ی بسیار خوبی برای عیدی به داماد می باشد و یا اینکه می توانید یک کفش اسپرت و یا کفش مورد علاقه ی وی را خریداری کنید و به عنوان عیدی به داماد بدهید.

وسایل بهداشتی برای داماد

عیدی ست بهداشتی برای داماد

وسایل آرایش و بهداشتی هم با توجه به تیپ و شخصیت داماد بسیار متفاوت و سلیقه ای می باشد و اگر به این گزینه آشنایی کامل دارید، می توانید یک پک زیبا که شامل مواردی مثل: واکس مو، ژل مو، تافت مو، کیف اصلاح، برس معمولی، برس پیچ، کمربند، ست ناخن گیر و …می باشد را تهیه کنید و در بسته بندی بسیار زیبا و شکیل به عنوان عیدی به داماد هدیه دهید.

وسایل شخصی برای عیدی عید نوروز داماد

هدیه نوروزی برای داماد

انتخاب یک کادوی بسیار زیبا و ارزنده برای عیدی داماد، به فرهنگ خانواده هایی که با هم این وصلت فرخنده را انجام دادند بستگی دارد و برای خرید این کادو باید به فرهنگ خانوادگی داماد، تیپ شخصیتی، علایق شخصی، شغل داماد و … توجه داشته باشید و بهترین گزینه ها را در بالا برای راهنمایی شما عزیزان ذکر کرده ایم.

حالا می توانید با توجه به موارد و پیشنهادات ذکر شده در بالا و خلاقیت خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید و برای عیدی داماد تهیه کنید و تقدیم او کنید.

اگر چنانچه که این عیدی اولین هدیه برای داماد می باشد، هرچقدر که متفاوت تر و زیباتر باشد ماندگار تر می شود و خاطره ی بسیار خوبی را بر جای می گذارد.

چرا برای داماد کادو عیدی می برند؟

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است، که در جواب می‌‌توان گفت در برخی شهر ها افراد این رسم و رسومات را دارند که در مقابل کادو عیدی که برای عروس آورده می‌شود، کادو عیدی برای داماد می‎‌دهند. کادویی که نسبت به عیدی عروس تجملات کم تری دارد و نشان دهنده توجه خانواده ها است.

چگونه بهترین کادو را خریداری کنیم؟

برای خرید بهترین کادو عیدی برای داماد، در وهله اول باید نسبت به علاقه و سلیقه مخاطب خود آگاه باشید، در این صورت می‎‌توانید با کمی تحقیق در سایت ها و فروشگاه ها مناسب ترین هدیه را خریداری کنید.

آیا پول نقد کادوی مناسبی برای عیدی داماد است؟

خیر. پول نقد ممکن است شخصیت داماد و خانواده اش را زیر سوال ببرد. بنابراین خرید یک کادو ارزان قیمت اما خاص و زیبا بهتر از این است که بخواهید پول نقد را هدیه بدهید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *