راهنمای سوپرایز با کادو سالگرد دوستی

کادو سالگرد دوستی زمان مطالعه: 4 دقیقه

خرید هدیه و هدیه دادن جزء کارهایی است که باعث ایجاد حال خوب برای افراد می شود و سالیان سال است که انسان ها برای مناسبت های مختلف به یکدیگر کادو و هدیه می دهند.

این هدایا، برای مناسبت های مختلف مانند: کادو تولد، کادو سالگرد دوستی، سالگرد ازدواج، روز عشق و … می باشد و هدیه ی سالگرد دوستی، برای تاریخ آشنایی و شروع یک رابطه ی عاشقانه و ماندگار می باشد و این تاریخ معمولا برای افراد بسیار مهم و ماندگار می باشد و برای دو طرف این رابطه دارای اهمیت ویژه و خاصی است.

گاهی اوقات به شریک عاطفی خود، یک شاخه گل رز قرمز را بدون هیچ حرفی هدیه می دهید و طرف مقابل متوجه می شود که شما چقدر عاشق او هستید و یا حتی گاهی اوقات برایش یک نامه می نویسید و احساسات خود را عمیقا به او بیان می کنید.

این کادو و جشن عاشقانه، باعث تحکیم این رابطه می شود و با دادن هدیه به یکدیگر باعث اهمیت و پایداری رابطه می شوند و هر یک از شرکاء عاطفی، بیشتر از قبل به جزییات رابطه اهمیت می دهند.

اهمیت روز سالگرد دوستی

سوپرایز سالگرد دوستی

سالگرد دوستی، یکی از روزهای بسیار مهم می باشد و یک روز عاشقانه را برای شما بازسازی می کند و خاطره ی آن روز را برای شما تکرار می کند و گرامی داشتن آن یکی از راه هایی است که شما با آن از عشق خود مراقبت می کنید.

البته در این دوران، هر روز با عمل و با سخن، تعهد و عشق خود را به شریک عاطفی خود نشان می دهید، ولی سالگرد این روز، اهمیت ویژه ای دارد و بهتر است که جشن کوچک و یا بزرگی گرفته شود و دو طرف به صورت اختصاصی در کنار هم قرار گیرند و پیام ها و مفهوم هایی که فقط خودشان قادر به درکشان هستند را به هم بازگو کنند.

بیشتر بخوانید: ایده هدیه برای دوست دختر

اهمیت هدیه ی سالگرد دوستی برای زنان

کادو سالگرد دوستی برای خانم

دقت داشته باشید که در رابطه ی عاشقانه، معمولا زنان به لحاظ فطرت و ماهیت وجودی خود، نکته سنج تر و جزئی نگر تر هستند و برای این روابط و تاریخ آن، اهمیت بیشتری قائل هستند و برای آن ها بسیار مهم می باشد.

البته که مردان هم برای خوشحالی و اهمیت دادن به شریک عاطفی خود، می توانند گل های بسیار زیبایی به شریک عاطفی خود بدهند و یا با دادن هدایای متفاوت و بیاد داشتن این تاریخ مهم، این روز را خاطره انگیز و ماندگار کنند و خاطره ی بسیار خوبی در ذهن به یادگار بگذارند.

برای هدیه دادن در این مناسبت، بهتر است که هدیه ای که مربوط به هردوی آن ها باشد به یکدیگر بدهند تا یادآور خاطره ی بسیار خوب باشد و هر بار که از این هدیه استفاده می کنند و یا به آن نگاه می کنند، خاطره ی زیبای جشن دوستی به یادشان بیاید.

بیشتر بخوانید: ایده هدیه برای دوست پسر

انواع هدایای سالگرد دوستی

  • دفتر خاطرات عکس دار: هر یک از شرکاء عاطفی می توانند، این روز مهم را با هدیه دادن یک دفتر خاطرات عکس دار زیبا به عشقشان خاطره انگیز کنند و بهترین خاطرات مشترک خود را و همچنین اتفاقات جالب و هیجان انگیز ماندگار را که در قرارهایشان برایشان اتفاق افتاده است، از اولین روز تا به الآن را در این دفترخاطرات ثبت کنند.

برای انجام این کار، ابتدا باید عکس‌های جالب و خاطره انگیز دو نفره ی خود را خود را در یک سمت این دفتر خاطرات بچسبانید و در سمت دیگر خاطره ی جالب مربوط به آن روز و عکس را شرح دهید و یا اینکه با توجه به شرایط دوستی خود، می توانید هر خلاقیت دیگری را به کار گیرید و این هدیه را خاص تر کنید و عشق خود را غافلگیر کنید.

دفتر خاطرات عاشقانه
  • روبیک عاشقانه: روبیک یک مکعب است و می توانید عکس های جالب و خاطره انگیز خود را بر روی آن بچسبانید و آن را در حالت های مختلف به هم بریزید و عکس های متفاوتی داشته باشید که هدیه ای زیبا و جالب می باشد و برای شریک عاطفی خود بسیار جالب و ماندگار می باشد.
مکعب روبیک با عکس دلخواه
  • پازل با عکس خودتان: این پازهای بسیار جالت هم هدیه های بسیار مناسبی هستند و علاوه بر ایجاد سرگرمی، ایده ی جدید، شگفت انگیز و خاطره ساز می باشد.
پازل با عکس دلخواه
  • باکس سورپرایز با عکس خودتان: هر یک از شرکاء عاطفی می توانند این باکس ها را آماده کنند و عکس ها، نامه های خاص، هدایای خاص، نشانه های خاص و … را درون آن قرار دهند و عشق خود را سورپرایز کنند و یاد و خاطره آن روز را ماندگار کنند.
باکس سوپرایز با عکس
  • باکس گل زیبا: گل برای خانم دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و دارای تاثیرات بسیار مثبتی در ذهن آن ها می باشد. هر یک از شرکاء عاطفی می توانند با دادن یک سبد و یا یک باکس گل زیبا در این روز، آن را خاطره انگیز و ماندگار کنند.
باکس گل هدیه سالگرد دوستی
  • قالیچه ی کوچک با عکس خودتان: این قالیچه ها جزء هدایای ماندگار می باشد و می تواند هدیه های مناسبی باشند و برای همیشه جلوی چشم هر یک از شرکاء قرار می گیرد و یادآور آن روز می شود.
چاپ عکس روی فرش
  • ساعت ست: این هدیه جزء هدایای بسیار شیک می باشد و باعث می شود که با هر نگاه به ساعت خود یاد و خاطره ی آن روز برایتان زنده شود و انرژی مثبتی برای آن ها به ارمغان می آورد.
هدیه سالگرد دوستی ست ساعت
  • ادکلن: رایحه ها همیشه در ذهن ماندگار هستند و به همین دلیل یکی از انتخاب های شما می تواند یک ادکلن بسیار خوشبو باشد و برای همیشه در ذهن ماندگار می باشد.
کادو سالگرد دوستی ادکلن
  • آباژور با عکس دو نفره و یا آباژور با عکس خودتون: یکی دیگر از ایده های جالب و ماندگار، می تواند آباژور و یا یک چراغ خواب باشد و انتخاب این عکس بهتر است که قشنگ ترین عکس تکی و یا دو نفره تان باشد و این عکس ماندگار می شود و همیشه و در همه حال، یادآور خاطره می شود.
آباژور با عکس کاادو عاشقانه

سورپرایز سالگرد دوستی با نوشتن نامه

یکی از کارهایی که می توانید برای این روز مهم انجام دهید این است که کاغذ سفیدی بردارید و تمام احساسات درونی‌ خود را که تا به حال به طرف مقابل خود نگفته اید، بنویسید و آخر نامه را با کلام زیبایی به پایان برسانید و طرف عاطفی با هر بار خواندن این نامه، روز خاطره انگیزی را داشته باشد.

دقت داشته باشید که هر آنچه که در بالا ذکر شده و یا ایده ی جدید و جالب می تواند این روز مهم را ماندگتر و خاطره انگیز کند و برای همیشه در ذهن جا دهد.

چگونه کادو سالگردی دوستی ایده آلی بخریم؟

برای خرید یک کادو مناسب باید به معیار هایی مانند: سلیقه، سبک زندیگ و رنگ مورد علاقه مخاطب خود توجه کنید تا بتوانید هدیه ای مناسب را خریداری کنید.

بهترین هدیه برای سالگرد دوستی چیست؟

بهترین هدیه، کادویی است که برای فرد مورد نظر شما کاربردی باشد و بتواند از آن استفاده کند، نه این که هیچ گاه در طول زندگی به آن نیاز نداشته باشد.

مناسب ترین قیمت برای خرید کادو سالگرد دوستی چقدر است؟

از آن جایی که این هدیه را برای فرد مورد علاقه خود می‌خرید، بهتر است که اگر از هدیه ای خوشتان آمد و باب سلیقه مخاطبتان هم بود و متناسب با بودجه شما نیز بود، آن را خریداری کنید و در مبلغ خساست به خرج ندهید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *