هدیه روز جهانی زن (سازمانی + عاشقانه)

زمان مطالعه: 5 دقیقه

روز جهانی زن، روز بزرگداشت مقام زن در جهان است. در این روز از زنان سراسر جهان که در دستاوردهای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نقش بسزایی دارند، تقدیر می گردد. این روز برای زنان سراسر جهان یک اتفاق مهم است چرا که  هدیه روز جهانی زن برای همه زنان، توجه به حقوق آنان خواهد بود. زنان آزاد اندیش بدون توجه به جغرافیا، در این روز می توانند توجهات مردم را به موضوعات مهم درباره حقوق زنان جلب نموده و از موضوعاتی مانند برابری جنسیتی، حق رای در کشورهای جهان سوم، حقوق باروری و سایر مسائل مهم از جمله خشونت و سوء استفاده با صدای رساتر در تمامی رسانه های ملی و جهانی صحبت کنند.

روز جهانی زن مصادف با 8 مارس است. در این روز اغلب موسسات دولتی و خصوصی برای تقدیر از بانوان، هدیه روز زن تهیه می بینند و به نوعی از زنان تلاشگر و عضو، تقدیر می نمایند. برخی اعتقاد دارند که این روز برای زنان از مهم ترین اتفاقات جهانی است و بهتر است از این روز بیش از روزهای دیگر سخن گفت.

تاریخچه روز جهانی زن

هدیه روز جهانی زن

اگر بخواهیم به پیدایش روز جهانی زن بپردازیم، نقطه شروع این اتفاق در نیوزلند یعنی درست همزمان با جنبش های کارگری در اروپا و همچنین آمریکای شمالی اتفاق افتاد. به مرور دفاع از حقوق زنان به یکی از بزرگترین چالش ها برای زنان و مردان آزادی خواه تبدیل گردید و در نهایت در 8 مارس 1977، با اعلام سازمان مل این روز به یک روز مهم در تقویم جهانی تبدیل گردید.

هر ساله در روز 8 مارس، به صورت ویژه ای از زنان تاثیرگذار تقدیر می گردد. اما چیزی که این روز را به یک جشن جهانی تبدیل کرده است، موضوعاتی است که زنان سراسر جهان با آنها دست و پنجه نرم می کنند و البته که هنوز در کشورهای جهان سومی به یک چالش برای آنان تبدیل گردیده است.

روز جهانی زن 1403

کادو روز جهانی زن

روز جهانی زن در سال 1403 مصادف با 17 اسفند است. تقریبا چند روز مانده به پایان سال که برخی از سازمان ها جهت خرید هدیه از طرف سازمان به کارمندان نیز اقدام می نمایند. در این روز علاوه بر سازمان ها، همسران و فرزندان نیز به تهیه کادو روز جهان می پردازند و البته که برای زنان، به ویژه آنهایی که به دنبال تغییرات در زندگی شخصی و اجتماعی خود هستند، این روز، یک روز بزرگ خواهد بود.

هدیه سازمانی روز جهانی زن

هدیه برای روز جهانی زن

سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی، برای هدیه روز زن به کارمندان، هدایای و برنامه های ویژه ای در نظر می گیرند. در این روز از زنان به شکل ویژه تری تقدیر می گردد و همین باعث می شود تا زنان با انگیزه بهتری در کنار سایر مردان، به کار و فعالیت خود ادامه بدهند.

اغلب سازمان ها برای خرید هدیه سازمانی روز زن، از تک هدایا استفاده نمی کنند. این سازمان ها با خرید پک هدیه، هدیه خاص تهیه و به کارمندان تقدیم می نمایند. برخی از پک ها شامل المان های متفاوت و اما کاربردی هستند که هر کدام از آنها به نوعی بهترین هدیه برای روز جهانی زن هستند.

پک هدیه پرژین لوکس و بی مثال

هدیه برای روز زن

پرژین یک هدیه لاکچری برای روز جهانی زن است. در این پک از یک ست زیبا از ست های دیپلمات رونمایی شده است که شامل خودکار و روان نویس دیپلمات است. دیپلمات یکی از بهترین برندهای موجود در زمینه تولد لوازم تحریر است و البته که می تواند بهترین کادو برای کارمندان خانم باشد.

پک هدیه هایا، هدیه زیبا و چشم نواز

بهترین هدیه برای روز زن

پک هدیه هایا شامل هدایایی است که هر کدام به تنهایی نیز یک هدیه کامل هستند. برخی از سازمان ها ترجیح می دهند که به جای کارت هدیه روز زن، از پک هدیه روز زن استفاده نمایند و هایا می تواند بهترین گزینه خرید برای آنها باشد.

این پک جز پک های سازمانی کاربردی است که با نزدیک شدن به عید نیز، یک هدیه نوروزی زیبا و خاطره انگیز نیز برای زنان کارمندان خواهد بود. در پک هایا، یک عدد فلاسک با 3 لیوان، سررسید 1402 و همچنین دمنوش های پرطرفدار وجود دارد. بسته بندی شیک و زیبا یکی از ویژگی های بارز این پک هدیه است.

پک هدیه ریوان، هدیه ارزان و زیبا

بهترین هدیه برای روز زن چیست

ریوان از آن جمله پک هایی است که با کمترین قیمت، بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان خود می گذارد. این هدیه یک پک ارزان قیمت برای روز جهانی زن است که شامل یک گلدان زیبا، ماگ و همچنین کتاب است. اگر به دنبال یک هدیه سازمانی ارزان قیمت هستید تا بتوانید در کنار هدیه نوروزی به کارمندان خود هدیه بدهید، این هدیه می تواند بهترین انتخاب برای خرید سازمانی شما باشد.

هدیه روز زن دولت گاهی شامل کادوهای لوکس و گران قیمت اعم از صنایع دستی هستند. علاوه بر سازمان های خصوصی دولت نیز با هدیه روز زن به کارمندان دولت، از تلاش آنها تقدیر می کند. این کادو می تواند یکی از خاطره انگیزترین و باارزش ترین هدایا برای زنان باشد. هدیه ای که به آنها حس مفید بودن و باارزش بودن می دهد و به گام های استوار آنها در ساختن و آباد کردن ایران قدرت می بخشد.

بهترین هدیه روز جهانی زن برای همسر

بهترین هدیه روز زن

از دیگر افرادی که در این روز به زنان هدیه می دهند، همسران هستند. همسرانی که یا سال های زیادی را در کنار هم دیده و تجربه کرده اند و یا در دوران اولیه زندگی مشترک یعنی نامزدی هستند. برخی از مردان ترجیح می دهند تا با هدیه روز زن، یک تقدیر ویژه از زنان خود به عمل آورند و این می تواند بهترین هدیه برای همه زنان باشد.

پک هدیه عاشقانه لیلان

خرید کادو روز زن

لیلان پک هدیه با قیمت مناسب است. این پک شامل هدایای فانتزی و پرطرفدار خانم ها است. یک هدیه عاشقانه با تم قرمز که می توان به عنوان کادو روز زن به نامزد نیز هدیه داد.

پک لیلان شامل هدایای خلاقانه برای روز زن است. این هدیه ها شامل تینت خارجی لب، گردنبند با قابلیت شخصی سازی با عکس های دو نفره و عاشقانه، اسماج و باکس هدیه روز زن زیبا است.

پک هدیه دکتر ارنست

خرید کادوی زنانه

اگر همسر شما پزشک است، می توانید از پک هدیه دکتر ارنست برای کادو روز جهانی زن به دکتر استفاده نمایید. این پک شامل یک ادکلن اسمارتف ماگ با طرح هیرو با قابلیت تغییر طرح و قهوه گلد و شمع معطر است.

هدیه در پک دکتر ارنست قابل تغییر هستند و می توان بجای ادکلن اسمارت از ادکلن های گرانقیمت زنانه و همچنین لوکس و یا ماگ با طرح های شخصی و عاشقانه استفاده نمود.

پک هدیه لاویا

هدیه ارزان قیمت روز زن

لاویا یک پک هدیه فانتزی برای روز زن است. از این پک می توانید برای کادو روز جهانی زن به دوست دختر استفاده نمایید. هدیه ای عاشقانه و خاص که با تصاویر خاطره انگیز شما، خاصتر و زیباتر نیز می گردد. در پک کادو لاویا، یک قاب خاص قرار دارد.

اگر دوست دارید امسال کمی متفاوت تر عمل نمایید و به جای کارت هدیه روز زن و همچنین هدیه های کلیشه ای مانند طلا، یک هدیه خاص خریداری نمایید، لاویا زیباترین و خاص ترین کادو برای زنان است.

پک هدیه عاشقانه سازین

هدیه برای همکار خانم

برای کادو روز زن طلا همیشه جواب نمی دهد. برخی از زنان از کادوهای کلیشه ای استقبال نمی کنند و دوست دارند تا با هدیه های خاص روز جهانی زن را به آنها تبریک بگویید. البته بدون شک هنوز هم زنان بسیاری هستند که از گرفتن طلا برای هدیه تولد و یا کادوهای مناسبتی خوشحال می گردند. اما اغلب زنان امروزی تصورشان از کادوهای عاشقانه، هدیه های خاص و ماندگاری مانند رز جاودان است.

پک هدیه سازین شامل اسماج، عطر جیبی، کاکائو و از همه مهم تر رز جاودان است. رز جاودان یک هدیه ماندگار است که برعکس گل های طبیعی، برای ماندگاری بالا نیاز به توجه و رسیدگی زیادی ندارد. البته رز جاودان موجود در پک هدیه سازین، تنها یک گل ماندگار نیست. در حقیقت پایه چوبی این گل، صندوقچه جواهرات و بدلیجات است و می توان از آن به عنوان یک وسیله زیبا بر روی میز آرایش نیز استفاده نمود.

کادو روز زن چی بخریم؟

کادو روز زن برای همسر

این سوال یک سوال همیشگی برای مردان است. سوالی که یک جواب قطعی ندارد. چرا که به طبع، بهترین هدیه برای همسر شما، نمی تواند بهترین کادو برای سایر زنان باشد. همه افراد نسبت به سن، سبک زندگی و نیازهای خود، علایق و سلایق متفاوت دارند و این تفاوت ها است که به زندگی زیبایی بیشتری می بخشد.

اکسیتو برای سلیقه و نیازهای متفاوت، باکس های هدیه روز زن تهیه دیده است. این کار به شما کمک می کند تا تنها با یک سرچ ساده و در کمتر از نیم ساعت، هدیه دلخواهتان را پیدا نمایید. پک ها قابلیت تغییر دارند و این کار به شما کمک می کند تا بتوانید براحتی پک شخصی خود را سفارش و تهیه ببینید.

کلام آخر

اکسیتو فروشگاه کادو و هدیه آنلاین است. فروشگاهی که با هدیه عاشقانه کردن زندگی های مشترک و بهبود روابط شخصی و اجتماعی دایر گردیده است. هدیه های روز جهانی زن در این فروشگاه در سه دسته بندی جداگانه قابل خریداری هستند. شما می توانید بسته به نیاز خود به دسته بندی مورد نیازتان رجوع کنید. این دسته بندی ها شامل هدیه برای خانم ها که شامل کادو برای تمامی خانم ها با سنین مختلف است، هدیه برای دختران که شامل هدایای مناسب برای کادو به دوست دختر، هدیه به نامزد و همچنین دختران است و در نهایت هدیه سازمانی که برگرفته از کادوهای پرطرفدار برای کادو سازمانی روز جهانی زن است، می باشند.

تنوع در بسته بندی و هدیه ها، مشکل انتخاب کادو برای شما را برطرف می کند و البته که می توانید با کمترین دغدغه، بهترین کادو را در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت، خریداری نمایید.

بهترین هدیه روز جهانی زن بری بانوان کارمند چیست؟

اگر قصد خرید هدیه برای بانوان کارمند را دارید، می‌توانید به سراغ هدایایی همچون تراول ماگ، فلاسک، گل و یا حتی لوازم دکوری بروید.

چرا هدیه روز جهانی زن می‌خریم؟

شاید برای برخی از شما این پرسش مطرح شود که در پاسخ می‌توان گفت با خرید هدیه و تقدیم آن در روز جهانی زن به همسر خود، می‌توانید عشق و محبت خود را به او نشان دهید و از این روش به او بفهمانید که برای شما اهمیت دارد.

دادن هدیه روز جهانی زن در سازمان ها هم وجود دارد؟

بله. بسیاری از سازمان ها در روز جهانی زن برای کارمندان خود پک های هدیه خریداری می‌کنند و این روز را جشن گرفته و هدایا را تقدیم می‌کنند. این کار علاوه بر این که عزت نفس افراد را بالا می‌برد، موجب افزایش صمیمیت آن ها نیز می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *