10 ایده کادو عیدی برای خواهر کوچیک و بزرگ

زمان مطالعه: 4 دقیقه

تهیه ی یک کادو ی بسیار مناسب به عنوان کادو عیدی برای خواهر، کار خیلی سختی نمی باشد، زیرا با وجود دلبستگی زیادی که در بین خواهران وجود دارد خیلی خوب به سلایق و علایق همدیگرآشنا هستند و می دانند که چه چیزهایی را دوست دارند و یا به چه چیزهایی نیاز بیشتری دارند.
قبل از انتخاب و خرید هدیه ابتدا باید، بررسی کنید که خواهرتان به چه چیزهایی علاقه دارد و از بین انتخاب ها و پیشنهادهای خود، مناسب ترین را انتخاب کنید.

بهترین کار برای دستیابی به بهترین هدیه، تهیه ی یک لیست از چیزها و وسایل مورد علاقه ی وی می باشد و چند مورد را در اولویت قرار دهید. در این اولویت ها می توانید بلیط یک سفر خاص، بلیط کنسرت از خواننده ی محبوب و مورد علاقه ی وی را مد نظر داشته باشید.

برنامه ریزی کردن برای خرید هدیه نوروزی برای فردی که دوستش داریم و مخصوصاً کادو برای خواهرمان و سورپرایز کردن وی کمی سخت و گیج کننده می باشد، زیرا هم می خواهیم که او را خوشحال کنیم و هم نگران هستیم که آیا کادویی که برای او تهیه کردیم را دوست دارد و مورد علاقه اش باشد و آیا انتخاب ما درست بوده است.

هدیه برای خواهر بزرگتر

هدیه و کادوی عیدی و یا تولد، برای خواهر بزرگ تر معمولا کار سختی به نظر می رسد و باید از سلیقه و علاقه ی او کاملا مطلع باشید و بدانید که چه کادویی می تواند وی را خوشحال کند.

این هدیه را می توانید بر اساس بودجه ی خود و علاقه ی خواهرتان انتخاب کنید و چند نمونه مانند: گوشی تلفن همراه، کیف، چند عدد لاک خوش رنگ، وسایل آرایشی، پک های متنوع و … را به شما پیشنهاد می دهیم.

دقت داشته باشید که اگر چنانچه خواهر بزرگ تر شما، ازدواج کرده باشد می توانید عکس های ازدواج او را به صورت یک آلبوم یا در یک ساعت قرار دهید و به عنوان یک یادگاری خوب به او هدیه بدهید و مطمئنا وی از این هدیه ی هیجان انگیز بسیار خوشحال می شود.

هدیه برای خواهر کوچک تر

آیا به این نکته توجه کرده اید که خواهر ها جزء عزیزترین افراد زندگی ما محسوب می شوند و حتی پسرهایی که دارای خواهر هستند، بسیار به آن ها وابسته هستند و در بیشتر کارهای خود با آن ها مشورت می کنند.

خواهر های کوچک تر معمولا شیرین زبون ترین و غمخوارترین اعضای خانواده می باشد و برای خانواده بسیار مهم هستند.

یکی از پیشنهادهای ما برای دختران جوان که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است مگنت های عکس دار می باشد و می توانند عکس های زیبای خود را در هر جایی از اتاقشان که می خواهند در معرض دید قرار دهند.

پیشنهادات مختلف و جذاب برای عیدی خواهر

اگر چنانچه برای خرید هدیه ی تولد خواهرتان دچار سردرگمی شده اید، ما در این مقاله به شما چند نمونه را پیشنهاد می دهیم:

جعبه موسیقی

معمولا همه ی دخترها دوست دارند که یکی از این جعبه های زیبای موسیقی داشته باشند و موزیک آن را هم می توانید در بین موزیک های مورد علاقه ی وی انتخاب کنید.

شلوار جین

شلوار جین جزء لباس های مورد احتیاج برای همه ی خانم ها می باشد و برایشان خوشحال کننده می باشد. اگر چنانچه سایز خواهر خود را می دانید این پیشنهاد بسیار مناسب می باشد.

شال یا روسری

اگر خواهر شما اهل شال و روسری های متنوع می باشد، می‌تونید برایش روسری و شال هایی را که ندارد، بخرید و به عنوان کادو هدیه دهید.

زیورآلات

معمولا اکثر خانم ها از این گزینه خوششان می آید و همیشه از بهترین گزینه‌ها برای خرید هدیه با هر مناسبتی می باشد.

ست مانیکور و لاک

این گزینه هم جزء لوازمی است که خانم ها به آن علاقه مند هستند و می توانید آن را در لیست اولویت قرار دهید.

لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی و بهداشتی، جزء لوازمی است که معمولا خانم ها و دخترا به صورت روزانه از آن استفاده می کنند و می توانید یک کرم ضد آفتاب، کرم پودر، سایه، ریمل و … خریداری کنید و هدیه دهید.

ساعت مچی

یکی از اکسسوری هایی که بیشتر خانم ها به آن علامند هستند ساعت مچی است و اگر اهل ساعت دست کردن باشد از یک مدل جدید آن استقبال می کند.

عطر

عطرهم جزء ایده های بسیار جذاب می باشد و اگر دارای شیشه عطر خالی می باشد و به آن علاقه ی زیادی دارد می توانید یکی از همان را تهیه کنید و وی را بسیار خوشحال کنید.

اتو مو

یکی از پیشنهادهای دیگر می تواند اتو مو باشد و قبل از خرید آن باید به جنس موی خواهر خود آشنایی داشته باشید تا بتوانید نمونه ی مناسب آن را تهیه کنید.

کفش

معمولا خانم ها از یک کفش جدید استقبال می کنند و فقط حواستون به شماره ی کفش او باشد و گزینه ی درست را انتخاب کنید.

عینک آفتابی

برای تابستان و روزهایی که آفتاب چشم را می سوزاند، این گزینه بسیار انتخاب خوبی می باشد و فقط باید به مدل و صورت خواهر خود توجه داشته باشید.

انواع پوشاک

انتخاب لباس برای تهیه ی کادو کاملا سلیقه ای می باشد و اگر به علایق لباس پوشیدن خواهر خود آشنا هستید می توانید آن را تهیه کنید و هدیه دهید.

دفتر خاطرات

معمولا دختر خانم های نوجوان و جوان به خاطره نویسی و نوشتن کارهای روزمره علامند هستند و یک دفتر خاطرات خاص و زیبا گزینه ی بسیار مناسبی برای هدیه می باشد. یکی از پیشنهادات اکسیتو برای خرید کادو عیدی برای خواهر، پک هدیه دخترانه باربی است، پکی که محصولات کاربردی و جذاب که رنگ محبوبی دارد.

قهوه ساز

قهوه طرفداران خاص خودش را دارد و قهوه ساز، یک هدیه ی بسیار مناسب برای این افراد می باشد و آن ها را بسیار خوشحال می کند.

پک بهداشتی

اگر چنانچه خواهر شما اهل رسیدن و اهمیت دادن به پوست و موی خود می باشد، پک محصولات بهداشتی و زیبایی پوست که معمولا شامل مرطوب کننده، مومیایی لب، شامپو بدن، شامپو و نرم کننده مو، کرم پا و … می باشد گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

دکوری خواهرانه

شما می توانید، نمادی از عشق و محبت خواهرانه تان مانند مجسمه ی کوچک چوبی و یا برنزی با طرحی از دو خواهر که یکدیگر را در آغوش کشیده اند تهیه کنید و به وی هدیه دهید.

صندل

یکی دیگر از گزینه های انتخابی، صندل های تابستانی و مجلسی زنانه می باشد ودر طرح ها و رنگ های گوناگون وجود دارد و می توانید تهیه کنید و به خواهر خو هدیه دهید.

چند نمونه از هدایای خاص

در ذیل ما به شما چند نمونه از هدایای خاص را پیشنهاد می کنیم و با توجه و بررسی روحیات خاص خواهر خود می توانید از این پیشنهادات و نمونه ها کمک بگیرید و آن را تهیه کنید و به خواهر خود تقدیم کنید:

  • ساعت رومیزی
  • هدست
  • لیوان و یا ماگ های خاص و زیبا
  • جعبه ی زیور آلات
  • باکس های گل لاکچری
  • آباژور با گل تراریوم
  • تراول
  • انواع تابلوها
  • رز جاودان
  • انواع دمنوش
  • کارت هدیه اعتباری
  • انواع عروسک
  • شمع تراریوم

دقت داشته باشید که همانطور که در بالا ذکر کردیم، ارزش خواهر برای خواهر دیگر و یا برادر بسیار مهم می باشد و با توجه به نیاز ها و یا سلیقه ی او می توانید بهترین هدیه را تهیه کنید و به عنوان عیدی به او بدهید و  سورپرایزش کنید.

چگونه بهترین کادوی عیدی را برای خواهر خود تهیه کنیم؟

اگر برای خوشحال کردن خواهرتان به دنبال خرید هدیه هستید، با مراجعه به سایت اکسیتو می‌توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. زیرا اکسیتو دارای تنوع بالایی است و مشاوران فروش دارد که می‌توانند شما را در انتخاب راهنمایی کنند.

آیا خرید هدیه برای خواهر سخت است؟

از آن جایی که اغلب افراد در کنار خواهر خود بزرگ شده اند و تقریبا با علایق و سلایق او آشنا هستند، خرید هدیه برای آن ها سخت نیست و تنها با مقداری دقت به راحتی قابل انجام است.

کادو عیدی برای خواهر نشانه چیست؟

خرید کادو عیدی برای خواهر علاوه بر این که می‌تواند نوعی تبریک عید برای او باشد، می‌‎تواند نشان دهنده میزان عشق و علاقه شما به او هم باشد. هدیه ای که صمیمیت میان شما را بیش از پیش می‌کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *