کادو تولد برای دوست صمیمی دختر چی بخریم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 همه ی ما انسان ها با هر فرهنگی و ملیتی که داشته باشیم، در طول زندگی با افراد مختلفی آشنا می شویم و بعضی از آن ها دوست می مانند و بسیاری از آن ها مانند خواهر و برادر تنی ما می شوند. این افراد برای ما، دارای اهمیت زیادی می شوند و نقش پر رنگی در زندگی ما ایفا می کنند و  زمانی که به تولد یکی از آن ها نزدیک می شویم، دغدغه ی خرید کادو برای آن ها به وجود می آید و همیشه در ذهن خود می پرسیم که چه چیزی برای آن ها خریداری کنیم که بهترین باشد. در این مقاله به خرید کادو تولد برای دوست صمیمی دختر میپردازیم.

علاقه مندی های دوست صمیمی

کمی فکر کنید که او چه چیزهایی را دوست دارد و یا به چه چیزها و یا کارهایی علاقمند است تا بتوانید به عنوان کادو تولد برای دوست صمیمی تان بهترین انتخاب را داشته باشید. به عنوان مثال به اتاقش دقت کنید و ببینید که چه چیزهایی را به دیوار اتاقش زده است و یا به چه موسیقی و یا آهنگ هایی علاقه دارد.

می توانید برای او بلیط کنسرت مورد علاقه اش را تهیه کنید و یا اینکه او را به رستورانی که دوست دارد دعوت کنید و با انجام این کار او را خوشحال کنید.

وسایل مورد احتیاج دوست صمیمی

در زمان خرید هدیه، فکر کنید که دوستتان به چه وسیله ای نیاز دارد و یا خرید چه وسیله ای می تواند به بهتر شدن زندگی او کمک کند و برای او کارایی داشته باشد. به عنوان مثال با توجه به علاقه مندی هایش و یا کارهایی که انجام می دهد، میتوانید وسایل مورد نیاز او را تهیه کنید.

هنر دست خود را کادو بدهید

اگر دارای هنری می باشید و دوستتان هم به آن دستاورد هنری علامند می باشد، شما می توانید خودتان برای درست کردن هدیه دست به کار شوید و یک وسیله ی زیبایی را به عنوان هدیه برای دوست خود درست کنید و به او تقددیم کنید.

توجه به سلیقه ی دوست صمیمی

دقت داشتته باشید که در زمان خرید هدیه برای دوست خود، به سلیقه و علایق خود توجه نداشته باشید، بلکه سلیقه ی دوست خود را در نظر بگیرید، مثلا ممکن است که شما به رنگ هایی که علاقه مند هستید، دوستتان توجهی نداشته باشد و رنگ های دیگری را دوست داشته باشد و یا اینکه اگر نمی دانید که رنگ مورد علاقه ی او چیست، بهتر است که رنگی خنثی انتخاب کنید.

داشتن خلاقیت در اهدای کادو

اگر می خواهید دوست خود را هیجان زده و خوشحال کنید، بهتر است که برای هدیه ی خود خلاقیت داشته باشید، مثلا  از کاغذ کادوهای خاص استفاده کنید، مدل کادو کردن جذاب باشد، از گل و یا روبان های زیبا استفاده کنید، پیغامی را روی کارت بنویسید و در کادو قرار دهید و … می تواند بسیار خاطره انگیز و ماندگار باشد.

مناسبت ها مختلف برای هدیه

مناسبت هدیه بسیار مهم می باشد و به عنوان مثال، اگر برای روز تولد دوست خود قصد هدیه دادن دارید، می تاونید سنگ ماه تولد او را خریداری کنید و یا اگر این دوستی به قدری مهم است و می خواهید که سالگرد آشنایی را جشن بگیرید می توانید ، عکستان و یا عکس دوستتان را چاپ کنید و در قابی زیبا قرار دهید و به او هدیه کنید.

پیشنهاد کادوهای اکسیتو

یک سری هدایا هستند که معمولا اکثر افراد آن را دوست دارند و می توانید آن را تهیه و به آن ها تقدیم کنید. در ذیل چند نمونه از آن را بیان می کنیم:

کتاب

کتاب خوب برای افراد اهل کتاب خوانی بسیار جذاب می باشد و دارای تنوع بسیار زیادی است و با توجه به علایق فردی شخص مورد نظر می توانید آن را تهیه کنید و هدیه دهید. یکی از پیشنهاد های سایت اکسیتو برای خرید کادو تولد برای دوست صمیمی دختر شما، پک هدیه کتاب مصور پینوکیو و یا پک کتاب رویا است. پک هایی که علاوه بر داشتن کتاب های جذاب محصولات کاربردی دیگری دارند.

گل و گیاه

در سال های اخیر گیاه و گلدان به عنوان هدیه دادن رواج پیدا کرده است و دارای ارزش بسیار زیادی می باشد و برای دوست داران گل و گیاه هم بسیار جذاب می باشد. پک هدیه ماگ و دمنوش جنگل موسمی نیز از مناسب ترین گزینه های سایت اکسیتو است، که پیشنهاد می‌شود نگاهی به آن بیندازید.

عطر

عطر هم گزینه ی بسیار مناسبی می باشد و باید با توجه به سلیقه و علایق دوست خود این هدیه را تهیه کنید ولی توجه داشته باشید که جزء هدایای گران قیمت می باشد.

ساعت

ساعت مچی یک انتخاب بسیار شیک و حسابی می باشد و همه ی انسان ها از داشتن یک ساعت مچی شیک استقبال می کنند و دوست دارند.

زیور آلات

اگر دوست شما اهل استفاده از این وسایل می باشد، گزینه ی بسیار مناسبی است و می توانید یک نمونه ی بسیارشیک از آن را تهیه کنید و به دوست خود هدیه دهید.

ویژگی های یک کادوی خاص

  • دارای بسته بندی و کاغذ پیچ بسیار شیک و منحصر به فرد می باشد
  • تکراری نباشد
  • یادآور خاطرات شیرین دوستی می باشد
  • دارای خلاقیت و هیجان می باشد

چند نمونه از بهترین پیشنهادات برای خرید پک های کادویی

در خرید کادو برای دوست صمیمی دختر خود می توانید از کادوهایی که دارای چند وسیله و یا چند نوع از یک وسیله هستند را تهیه کنید و به دوست خود هدیه دهید در ذیل چند نمونه را بیان می کنیم:

  • پک چند عدد از عروسک های روسی
  • پک هدیه ی شکلات
  • پک هدیه ی عروسک های مختلف
  • پک عروسک همراه با خورده ریزهای دیگر دخترانه
  • پک عودهای مختلف
  • پک اسپرهای خوشبو کننده ی مختلف
  • پک جعبه ی موزیکال
  • پک چند نمونه کتاب

چند نمونه هدیه به عنوان پیشنهاد

به این نکته توجه داشته باشید که خرید کادو برای دخترها بسیار راحت تر از پسرها می باشد و علت آن هم گزینه های پیشنهادی بیشتر در مورد علاقه مندی آن ها می باشد. در ذیل چند نمونه از این پیشنهادات را ذکر می کنید:

  • لباس به عموان یک هدیه ی مناسب برای تمام دختران می باشد
  • دوربین عکاسی برای ثبت خاطرات
  • تابلوی سه بعدی برای دخترهای عاشق عکس
  • قمقه ی آب برای دختران اهل ورزش و پیاده روی
  • لیوان شیشه ای و یا ماگ های بسیار زیبا برای دختران اهل چای و یا قهوه
  • صابون های دست ساز برای دخترانی که به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند
  • دفتر خاطرات برای دختران نوجوان
  • ماسک مو برای دخترانی که به سلامت موهای خود اهمیت می دهند
  • گردنبند و یا اکسسوری های مختلف برای دخترانی که وسایل متنوع را دوست دارند
  • کیک تولد برای عاشقان کیک و شیرینی
  • جا شمعی برای دخترانی که عاشق شمع های تزئینی هستند
  • گل سرهای متنوع برای دخترانی که دارای موهای بلند هستند

با توجه به تمام موارد ذکر شده در بالا و این مقاله، برای خرید کادو و هدیه باید به علاقه مندی های دوست خود توجه بسیار زیادی داشته باشید تا بتوانید یک هدیه ی بسیار با ارزش، هیجان انگیز و خاطره ساز تهیه و به او تقدیم کنید و برای همیشه در ذهن او ماندگار باشد.

همراه کادو تولد برای دوست صمیمی دختر چه چیزی لازم است بدهیم؟

شما می‌توانید در کنار هدیه تولدی که خریداری می‌کنید، مقداری شکلات، قهوه، کیک و عروسک های کوچک و خاص قرار دهید تا خوشحالی دوست خود را دو برابر کنید.

چگونه می‌توانیم تولد دوست خود را تبریک بگوییم؟

یکی از روش های تبریک تولد که موجب شور و شوق بسیار افراد می‌شود، هدیه دادن است. بنابراین شما نیز می‌توانید با خرید هدیه ای تولد او را تبریک بگویید و لبخند روی لب او بیاورید.

نکات مهم برای خرید هدیه تولد دوستی صمیمی دختر چیست؟

مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید، این است که؛ کادویی تهیه کنید که مطابق سلیقه مخاطب شما باشد و بتواند از آن استفاده کند، یا به عبارتی برای او کاربردی باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *