همه آن چیزی که باید درباره ولکام پکیج بدانید

زمان مطالعه: 7 دقیقه

اگر شما دارای کسب و کار شخصی هستید یا در ارگان های خصوصی و دولتی مشغول به کار هستید، احتمالا حداقل برای یک بار هم که شده است، اسم ولکام پکیج یا ولکام پک را شنیده باشید. شاید برای شما هم این سوال به وجود آمده باشد که ولکام پکیج چیست و کاربرد ولکام پک برای سازمان ها چه می تواند باشد.

ما در این مقاله تلاش می کنیم تا شما را با هدیه سامانی ولکام پک و کاربردی های آن بیشتر و بهتر آشنا کنیم و به شما کمک کنیم تا برای پیشبرد اهداف سازمانی خود، بالا بردن روحیه کار گروهی در میان کارمندان و ایجاد خاطره ای خوش از برندتان در ذهن کارمندان و افراد مرتبط با آنها، مسیری روشن و راحت را نشان بدهیم.

ولکام پکیج بهترین تبلیغ سازمانی

پکیج هدیه شرکتی

قطعا اغلب ما تجربه استرس زای روز اول کار را داشته ایم. می دانیم که اولین روز کاری، آشنایی با کارمندانی که از قبل همدیگر را می شناسند، روتین کار و… چقدر می تواند برای یک کارمند تازه وارد استرس زا باشد.

درحقیقت هر قدر هم از لحاظ رزومه پربار باشیم، نمی توانیم منکر این موضوع باشیم که روز اول استخدام اضطراب زا و خارج از کنترل است. و اما چیزی که شرکت های بزرگ را به یک برند تبدیل کرده است، دیدگاه مدیران و صاحبان شرکت است. مدیرانی که در این سازمان ها هستند، در کنار اهداف سازمانی به نیازها و خواست های کارمندان خود فکر می کنند، فکر می کنند و در نتیجه با کمترین هزینه بیشترین بهره وری را برای شرکت خود بدست می آورند.

پکیج هدیه سازمانی

ولکام پک یا پک خوشامدگویی یک هدیه سازمانی خاطره انگیز است که برای کارمندان تازه وارد تهیه دیده می شود. در اصل این بسته خوشامدگویی شامل وسایلی است که هر کارمندی در محل کار به آن نیاز دارد. شاید بیشتر شما این وسایل را تهیه می کنید و به شکل های گوناگون در اختیار کارمندانتان قرار می دهید، اما هدیه خوشامگویی سازمانی یک پیام قاطع دارد، اینکه ما متفاوت فکر می کنیم.

بسته خوشامدگویی ویژه همکاران از جمله مواردی است که می تواند برای سازمان ها به بهترین تبلیغ سازمانی تبدیل گردد. یک هدیه که قانون برد برد را به خوبی توضیح می دهد. در واقع با خرید این بسته شرکت با کمترین هزینه، برند خود را به خوبی به کارمند تازه وارد و اطرافیانش معرفی می کند، کارمند جدید به بهترین شکل به سایر همکاران معرفی می گردد و در نهایت خاطره این هدیه تا همیشه در ذهن او خواهد ماند.

انواع بسته های خوشامدگویی

هدیه های شرکتی

بسته های خوشامدگویی تنها جهت هدیه به کارمندان نیستند، شما می توانید برای هدیه به شریک جدید، هدیه به اعضای تازه وارد در سازمان ها و همایش ها و معرفی خود به مخاطبان هدف، از این هدیه استفاده نمایید. پک خوشامدگویی شرکتی یک تبلیغ کاربردی برای شرکت و کسب و کار شما خواهد بود. این پک سازمانی می تواند شامل ولکام پک های ارزان قیمت و همچنین ولکام پک های گرانقیمت باشد. انتخاب این موضوع با شما و بسته به نیاز شما است.

بیشتر بخوانید: هدیه نوروزی

  • لوازم الکترونیکی؛ هدیه خوشامدگویی پرکاربرد
هدیه خوش آمد گویی

اگر به دنبال یک هدیه لوکس برای هدیه خوشامدگویی هستید، انتخاب لوازم الکترونیکی از جمله پاوربانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، تبلت، لپ تاپ و … می توانند بهترین گزینه برای خرید ولکام پکیج گرانقیمت باشند.

این وسایل می توانند با کمی خلاقیت، شخصی سازی شده و با لوگو و اسم سازمانی شما به کارمندانتان هدیه داده شوند. البته که وسیله ای مانند فلش مموری با رنج قیمتی متفاوت در بازار عرضه می شود که همین موضوع باعث شده است تا دست سازمان ها برای خرید هدیه سازمانی خوشامدگویی، باز باشد.

  • لوازم تحریر؛ ولکام پکیج کلاسیک و کاربردی
ولکام پکیج خاص

از دیگر هدیه هایی که می توانید در بسته های خوشامدگویی سازمانی استفاده نمایید، خرید لوازم تحریر است. این گزینه یکی از کاربردی ترین کادوهای سازمانی برای کارمندان است. درحقیقت بسیاری از افراد آنقدر دچار استرس و اضطراب های روز اول کار می شوند که فراموش می کنند یک خودکار ساده یا یک دفترچه همراه خود داشته باشند؛ درست است که به مرور سازمان وسایل مورد نیاز آنها را تهیه می کند اما چقدر شکیل تر می شود که شما این وسایل کاربردی را در بسته خوشامدگویی و با اسم حک شده بر روی خودکار و سایر وسایل به او تقدیم نمایید.

بیشتر بخوانید: هدیه شب یلدا برای کارمندان

خودکارهای استفاده شده، سررسیدهای به نیمه رسیده و… می توانند هر کدام یک تبلیغ سو برای سازمان شما باشند. قرار نیست برای برند شدن هزینه هنگفتی کنید، کافی است با کمی برنامه ریزی، با کمترین هزینه بهترین مسیر را انتخاب نمایید.

  • لوازم اداری؛ یک هدیه خوشامدگویی ویژه
ولکام پک کاربردی

برای نظم دادن به وسایل شخصی و کاری کارمندان، انواع لوازم اداری تهیه دیده شده است. ولکام پکیج می تواند شامل هر چیزی باشد که یک کارمند برای  نظم دادن به میز کار، کشوهای میز و … نیاز دارد. این ولکام پک می تواند یک هدیه خاص برای همکاران باشد.

  • لوازم شخصی مثل ماگ، ولکام پک هیجان انگیز برای کارمندان
هدیه ولکام پکیج

یکی دیگر از گزینه هایی که می توانید در پک هدیه ولکام پکیج استفاده نمایید، لوازمی مانند ماگ ها، لیوان های دمنوش، قهوه جوش و… هستند. حتی یک ظرف غذای گرم نگهدارنده یا یک ساک غذا نیز می تواند برای کارمند تازه وارد شما هدیه سازمانی هیجان انگیزی باشد.

خوشبختانه تنوع این محصولات به قدری بالاست که شما می توانید براحتی خاص ترین هدیه سازمانی را انتخاب کنید. به طول مثال با حک اسم کارمند تازه وارد بر روی لیوان، ظروف غذا و … می توانید این هدیه را خاص تر هم بنمایید.

بیشتر بخوانید: هدایای شب یلدا

درحقیقت چیزی که یک بسته خوشامدگویی را منحصر به فرد می کند، پرداخت به سه موضوع مهم است. درواقع هر بسته باید نشان گر این سه موضوع یعنی نشان دادن فرهنگ سازمانی، معرفی شرکت و سایر کارمندان در قالب یک بروشور که نشان دهنده سلسله مراتب، اهداف سازمانی و وظایف و ماموریت ها و همچنین معرفی برند با شخصی سازی کادو خوشامدگویی است، باشد. از جمله ولکام پک های موجود در سایت اکسیتو می‌توانیم به مواردی مانند: پک هدیه سوژین، رویار و یا حتی پک هدیه هایا اشاره کنیم.

  • لوازم تزیینی و دکوراتیو، ولکام پکیج بیادماندنی
ولکام پک جذاب

در واقع همه هدایایی که جهت بسته بندی ولکام پکیج تهیه دیده می شوند، جز هدایای کاربردی و مورد نیاز کارمندان هستند. اما برخی از هدایا جنبه یادگاری دارند و در برخی موارد می توان از آنها در محل کار و از برخی برای تزیین اتاق شخصی و منزل استفاده کرد.

اگر بخواهیم تعدادی از هدیه های خوشامدگویی فانتزی و ماندگار را معرفی کنیم، اولین چیز قاب عکس های رومیزی و دیواری هستند. برخی از این قاب ها با عکس های شخصی و خانوادگی کارمندان پر می شوند و برخی دیگر جز هدایای سازمانی صنایع دستی هستند.

از دیگر هدیه هایی که می توان به کارمندان در این دسته بندی هدیه داد، خرید ساعت دیواری و یا رومیزی است. ساعت های رومیزی چوبی برای کادو سازمانی یک ولکام پکیج زیبا و خاص هستند.

  • هدایای سرگرم کننده برای خرید ولکام پکیج
ولکام پکیج فانتزی

برخی از صاحبان کسب و کار ترجیح می  دهند که خوشامدگویی ویژه تری نسبت به رقبا داشته باشند. یک خوشامدگویی درست و حسابی که به کارمندان احساس راحتی بیشتری می دهد. هدیه هایی که در این بسته های هدیه سازمانی قرار می گیرند، شامل بازی های فکری مانند روبیک، بازی های گروهی برای سرگرم کردن اعضا در ساعات اوقات فراغت، هدیه های شوخی و حتی وسایل بازی گرانقیمت هستند.

درحقیقت مدیریت در دنیای امروزی بسیار متفاوت تر از سال های گذشته است. مدیران جوان اعتقادی به رابطه رییس و زیر دست ندارند و ترجیح می دهند تا با تشکیل یک گروه دوستانه، اتاق فکر و روابط صمیمانه تر، کارمندانی شادتر و خوشحال تر داشته باشند.

چرا ولکام پک؟

هدیه سازمانی نوروزی

در جواب اینکه ولکام پک چیست، شاید بهترین تعریف این باشد که ولکام پک یک خوشامدگویی درست و حسابی سازمانی از کارمندان و نیروهای جدید است. این هدیه می تواند در وفادار کردن کارمندان به سازمان، بازدهی بیشتر آنها و همچنین بالا بردن نرخ حفظ کارمندان تاثیرگزار باشد.

وقتی شرکتی بتواند نیروهای خود را راضی و خوشحال نگه دارد، این سازمان ریشه خود را تقویت کرده است. کارمندان وفادار، بهترین گزینه برای پیشرفت سازمان و پیشبرد اهداف سازمانی هستند. یک تبلیغ دهان به دهان که از کارمندان به خانواده و از خانواده به سایر افراد منتقل می شود و در نهایت در نحوه برخورد کارمندان با مشتریان و همچنین تسریع در هماهنگ شدن عضو تازه وارد با سایر گروه بسیار تاثیرگزار خواهد بود.

ایده های جذاب برای تهیه یک ولکام پک ویژه

هدیه سازمانی خاص

در این بخش شاید نیاز باشد تا شما را با چند هدیه جذاب برای بسته خوشامدگویی آشنا نماییم. این هدیه ها گاهی جز هدایای خلاقانه سازمانی و گاهی جز هدایای کاربردی سازمانی هستند. شما می توانید بسته به نیاز و همچنین سلیقه خود، بسته هایی حاوی هدایای سازمانی زیر را تهیه نمایید و یک اتفاق خوشایند برای خود و عضو تازه واردتان رقم بزنید.

  1. بسته های خوارکی سازمانی اعم از قهوه، شکلات، باکس دمنوش
  2. قهوه ساز، لیوان دمنوش یا فرنچ پرس
  3. ماگ، قمقه آب، ماگ سفری، ماگ های چوبی یا ماگ با قابلیت چاپ عکس های دلخواه شما
  4. هدست، اسپیکر، پاور بانک یا فلش مموری
  5. ظرف غذا کارمندی و کیسه های پارچه ای برای حمل غذا
  6. گلدان های گل طبیعی یا بذر بمب کاشتنی به همراه بیلچه، خاک مناسب و گلدان
  7. یک یادداشت کوتاه و زیبا جهت خوشامدگویی
  8. اسکیل پیل یا اسپینر
  9. گوشی تلفن همراه
  10. موس، خنک کننده سیستم، برچسب یا کاور لپ تاپ
  11. استند موبایل و استندهای رومیزی اداری
  12. ساعت های چوبی با قابلیت حک لوگو و اسم شخص
  13. گلدان های چوبی
  14. صنایع دستی
  15. سررسید برای ولکام پک نوروزی (هدیه نوروزی) یا استفاده از پلنرهای اداری
  16. کتاب های آموزشی، روانشناسی کار و انگیزشی

شرکت های بزرگ همیشه متفاوت فکر می کنند. آنها ولکام پک را هزینه اضافی نمی دانند و تلاش می کنند تا با هر مناسبت مانند عید، یلدا، روز کارمند و صدهای مناسبت دیگر، از کارمندان خود تقدیر و تشکر کرده و با خرید بسته های سازمانی حرکتی نوآورانه در راستای تداوم کار گروهی ایجاد نمایند.

استرس داشتن در روز اول کاری یک عکس العمل طبیعی است که همه ما چه با تغییر مدرسه، کلاس های آموزشی تابستانه، تغییر محل کار یا محل زندگی آن را تجربه کرده ایم. شاید هماهنگ شدن با گروه در محیط جدید برای برخی سخت و گاها ناخوشایند باشد و شاید بهتر باشد که ما با ابزارهای مختلفی که در دست داریم، در تسریع این هماهنگی بین کارمندان قدیمی و جدید تلاش کنیم.

درواقع سندروم ایمپاستر یک حالت طبیعی در میان ما انسان هاست. استرس و نگرانی از این که مهارت های فرد در روز اول دیده می شود، از عهده کارهای محوله برمی آید، به اندازه کافی مهارت دارد، باید کجا و با کی شروع به کار کند، سوالاتش را باید از کی بپرسد و هزاران صدا که همزمان بر فرد غالب می شوند اما سازمان های خوش ایده، با یک جلسه معرفی و معارفه، ولکام پک، آشنایی کارمند تازه وارد با بخش های مختلف محل کار از اتاق و لوازم شخصی فرد تا سرویس بهداشتی، آشپزخانه، اتاق فکر و … همه این استرس ها را به خوبی مدیریت و کارمند را با سرعت بیشتری با جمع همراه می کند.

مزایای خرید ولکام پک از فروشگاه کادو و هدیه اکسیتو

هدیه سازمانی ارزان

در سال های اخیر به ویژه با وجود ویروس کرونا، تمایل اغلب مردم به خرید غیرحضوری بیشتر و بیشتر شد. همین امر باعث شد تا افراد بهتر با مزایای خرید اینترنتی آشنا شوند و بهتر از قبل به فروشگاه های غیرحضوری کادو و هدیه اطمینان کنند.

در این راستا برخی از این فروشگاه ها با ایجاد اطمینان در میان مشتریان خود به یک رابط خوب تبدیل شدند. دیگر نیاز نبود تا سازمان ها برای خرید کادو سازمانی، مسئول خرید خود را هفته ها با وجود ترافیک، الودگی و هزینه ایاب و ذهاب راهی بازارهای شلوغ کنند.

پروسه خرید هدیه به صورت حضوری هم برای کارمند و هم سازمان بسیار خسته کننده بود. گاهی باید یک مسیر را بارها و بارها تکرار می کردند تا در نهایت یک هدیه ایده آل سازمانی پیدا، در کنار هم قرار داده، در محل کار بسته بندی کنند و…

اما حضور فروشگاه های کادو و هدیه، یک مسیر راحت و بدون دردسر را رقم زد. اکسیتو هر آنچه برای یک هدیه سازمانی نیاز بود را در قالب بسته بندی های شکیل، تزیین ویژه و با امکان قابلیت هایی مانند شخصی سازی شدن پک ها، در بخشی مجزا، یعنی هدایای سازمانی گرد آوری کرد.

این کار باعث می شود تا شما با کمترین زمان و هزینه ممکن، با سرعت بیشتر حتی در زمان کم، هدیه خود را انتخاب و در نهایت مابقی کارها را به تیم اکسیتو بسپارید. هدیه ها با توجه به نیاز شما، هزینه ای که برای این موضوع تهیه دیده اید و همچنین با یک بسته بندی شکیل و در خور، در زمان و مکان معین به دست شما می رسد.

پروسه خرید در فروشگاه اکسیتو، این امکان را به شما می دهد تا در ساعت از شبانه روز، در ساعاتی غیر از تایم کاری، هدیه را سفارش دهید و در نهایت نیاز به صرف زمان کاری برای خرید کادو خوشامدگویی نداشته باشید.

در واقع خرید آنلاین ولکام پک باعث می شود تا شما نیازی به مرخصی های ساعتی یا روزانه نداشته باشید، با سوالات زیاد مواجه نشده و با کمترین دردسر خرید خود را ثبت کرده و سفارش بدهید.

از ویژگی های دیگر این خرید این است که شما می توانید از میان آیتم های پک های خوشامدگویی، آیتم های مورد نیاز خود را انتخاب و ولکام پک ویژه سازمانی خود را سفارش بدهید. شخصی سازی پک خوشامدگویی، حک اسم یا لوگو بر روی لیوان، خودکار، باکس های هدیه و سایر اقلام نیز با کمترین زمان انجام و ارائه می گردد.

ویژگی های خرید ولکام پکیج از اکسیتوچیست؟

یکی از ویژگی های خرید ولکام پک از اکسیتو این است که، شما می‌توانید پکیج خود را با بسته بندی و تزئیین جذاب سفارش داده و در نهایت تحویل بگیرید.

ولکام پکیج چیست؟

ولکام پک همان طور که از نامش مشخص است، هدیه ای است که سازمان ها و شرکت ها برای خوش آمد گویی به کارمندان و نیرو های جدید خود می‌دهند.

بهترین محصولات برای ولکام پکیج چیست؟

از جمله محصولات کاربردی موجود در ولکام پکیج می‌توانیم به پک های خوراکی، پاوربانک و ایرپاد و یا وسایل تزئیینی و دکوری اشاره کنیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *