هدیه سازمانی روز دختر برای کارمندان

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله با معرفی بهترین هدیه سازمانی روز دختر، راهنمای هدیه سازمانی برای خرید هدیه برای دختران را برای شما قرار می دهیم تا تجربه خرید و انتخابی دلچسب تر را داشته باشید. اما در ابتدا اطلاعاتی را درمورد روز دختر به دست آوریم.

روز دختر همه ساله در جهان در روز 11 اکتبر جشن گرفته می شود. این روز به عنوان روز جهانی دختر نامگذاری شده است و هدف از این نامگذاری بالا بردن اطلاعات مردم درباره نیازهای فردی و اجتماعی زنان به خصوص برابری جنسیتی و حقوق برابر است.

روز دختر 1401 مصادف است با 19 مهر ماه. در این روز تلاش می شود تا علاوه بر آگاهی رسانی افراد درباره بهداشت و سلامت دختران، حق دسترسی به آموزش و حقوق برابر در خانواده و اماکن عمومی از جمله محل کار، از محافظت دختران در برابر تبغیض جنسیتی و سواستفاده جنسی نیز صحبت به عمل آید و افراد را نسبت به آنها آگاه نمایند.

هدایای سازمانی
مشاهده همه
برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

پک هدیه سازمانی خارک (832)

برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

پک هدیه سازمانی هیاهو (831)

برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

پک هدیه سازمانی عاطر (830)

برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

پک هدیه سازمانی تناوب (828)

برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

پک هدیه سازمانی گفت و شنو (827)

البته که علاوه بر این موضوعات سازمان ها و خانواده ها در این روز در صدد خرید هدیه به دختران هستند تا با تبریک روز جهانی دختران، روزی بیاد ماندنی را برای انان رقم بزنند. روز جهانی دختر با تجلیل و گرامیداشت از دختران و زنان موفق نیز همراه است. با ما همراه باشید تا بهترین هدیه روز دختر را به شما معرفی کنیم

روز دختر چه روزیه؟

هدیه شرکتی در روز دختر برای کارمندان

البته که در ایران روز دختر مصادف است با تولد حضرت فاطمه معصومه (س) که روز او ماه ذی القعده جشن گرفته می شود. اما این مهم را باید یادآوری کرد که بسیاری برای تجلیل و اکرام دختران علاوه بر این روز، روز جهانی دختر را نیز جشن گرفته و به زنان و دخترانی که در کنارشان و دوشادوش آنها تلاش می نمایند، هدایایی را تقدیم می نمایند. در ادامه مواردی که برای این هدیه مناسب هستند را بررسی می کنیم.

  • ست خودکار
هدیه سازمانی روز دختر و زن

اولین چیزی که می توان به عنوان هدیه روز دختر در نظر گرفت، یک ست خودکار لاکچری و زیباست. برخی از ست ها قابلیت این را دارند تا شما بر روی بدنه آن نام کارمند یا مخاطب خود را حک نمایید و به همین منظور یک هدیه خاص و شخصی را به آنها تقدیم نمایید.

برای خرید یک ست خودکار ایده آل و زیبا می توانید از برند یوروپن، ایپلمات یا شیفر خرید نمایید. این برندها علاوه بر تنوع در طراحی، با تنوع بی نظیر در قیمت نیز دست شما را برای یک خرید دلچسب باز می گذارند.

  • ست خودکار و پلنر / دفترهای فانتزی
هدیه روز دختر سازمانی

از دیگر هدیه هایی که می توانید برای این روز مبارک در نظر بگیرید. ست خودکار و سررسید است. البته می توانید برای اینکه هدیه را دخترانه تر نمایید، از دفترهای فانتزی زیبا بجای سررسید استفاده نمایید.

دفترهای فانتزی می توانند شامل دفتر شکرگذاری، پلنر دخترانه، دفتر خاطرات و حتی دفتر یادداشت باشند. البته که این دفترها بیش از یک سررسید رسمی و سازمانی می تواند برای این افراد جذاب و خاص باشد.

  • ماگ، تراول ماگ و…
روز دختر شرکتی

این روزها زندگی بدون ماگ ها مفهومی ندارد. هر فردی چندین نوع ماگ برای محل کار، منزل و سفر دارد که تنوع آنها باعث گردیده که هیچ وقت این هدیه تکراری و کسل کننده نباشد. برای خرید هدیه سازمانی روز دختر می توانید یا به صورت تکی یا به صورت ست از ماگ و فلاسک های فانتزی استفاده نمایید. پک هدیه سازمانی خرم از جمله پک هایی است که برای خرید هدیه سازمانی روز دختر بسیار مناسب است و قابلیت تغییر محصولات آن با توجه به سلیقه و خواست شما وجود دارد.

ماگ ها انواع مختلفی دارند که در این میان تراول ماگ و ماگ کوکسا از پرطرفدارترین آنها هستند. اما اگر می خواهید یک ماگ ویژه محل کار خریداری نمایید می توانید از ماگ های هیتر دار برای خرید هدیه استفاده کنید.

ماگ های هیتردار نوشیدنی را تا ساعت ها گرم نگه می دارند و تجربه ای دلنشین از نوشیدن چای یا قهوه را در محل کار به کارمندانتان رقم می زنند.

  • گجت های پرکاربرد
هدیه شرکتی برای کارمند زن

گجت ها در زندگی روزمره همه ما به یکی از مهم ترین لوازم تبدیل شده اند. دنیای فناوری به شکلی شده است که بسیاری از آدم ها را ناخوداگاه به خود درگیر می کند و زندگی بدون آنها را غیرقابل تحمل می نماید.

گجت های کوچکی مانند هندزفری، هدست، پاوربانک، اسپیکر بلوتوث، چاپگرهای جیبی، ساعت های دیجیتال و فلش مموری ها از جمله وسایل مهم در زندگی روزمره همه افراد در همه سنین هستند. این هدیه های به ظاهر کوچک یکی از مهم ترین وسایل است که نیاز آنها در محل کار بیشتر از جاهای دیگر حس می شود. به همین منظور می توانید به عنوان هدیه تبریک روز دختر برای هدیه سازمانی از این وسایل به تنهایی یا در کنار وسایلی مانند ماگ سفری، خودنویس و… نیز استفاده نمایید.

  • کتاب
کادو روز دختر کارمند

کتاب نیز یکی از هدیه هایی است که بیش از آنکه ارزش مالی برای افراد داشته باشد، ارزش معنوی دارد. این هدیه می تواند جز هدایای سازمانی ماندگار برای روز دختر باشد. شما می توانید با خرید کتاب در زمینه شغل و کسب و کار خود و یا کتاب های پرطرفدار دخترانه و زنانه، بهترین هدیه را به افراد اهل مطالعه هدیه دهید.

برخی از سازمان ها برای آشنایی بیشتر افراد با نرم افزارها و سخت افزارها از کتاب هایی با این مضمون برای هدیه دادن استفاده می نمایند اما فراموش نکنید کتاب تنها هدیه ای است که به درد هر سن و در هر سمتی می خورد.

در کنار سایر کتاب ها، کتاب قران نفیس، کتاب شعر بزرگانی مانند حافظ، سعدی و شمس تبریزی یا دایره الغات های نفیس می توانند یک پکیج کامل برای هدیه سازمانی روز دختر باشند.

  • صنایع دستی
کادو روز دختر سازمانی

از دیگر هدیه های ارزشمندی که می توان به عنوان روز دختر برای هدایای سازمانی خریداری نمود، استفاده از صنایع دستی سنتی و مدرن است. این صنایع دستی می توان شامل ظروف سفال، ظروف مس، گلدان ها و بشقاب های میناکاری شده، گلدان های نقره کاری شده و … باشد اما فراموش نکنید که ظروف سفالی فانتزی، اکسسوری های دستی دخترانه و یا کیف دستی یا پول نیز از جمله وسایلی هستند که شما می توانید به کارمندان خود برای هدیه روز دختر هدیه بدهید.

  • پک لوازم بهداشتی و آرایشی
کادو روز دختر از طرف شرکت

یکی دیگر از هدایایی که می توانید به عنوان هدیه روز دختر به کارمندان خود بدهید، پک های آرایشی و بهداشتی است. این پکیج های پرطرفدار دخترانه می توانند شامل عطر، ادکلن، ست مانیکور دستی، خوشبوکننده بدن و سایر وسایل بهداشتی باشند.

این هدیه می تواند میزان توجه شما را به علایق و سلایق کارمندانتان نشان داده و یک هدیه سازمانی دوستانه برای خانم ها باشد.

  • لوازم دکوراتیو
هدیه شرکت در روز دختر

لوازم دکوراتیو می توانند شامل هر چیزی باشند اما یکی از مهم ترین آنها می تواند ست لوازم اداری باکیفیت برای کارمندان و یا قاب های لوکس و زیبا باشند. البته که می توانید برای ابراز صمیمیت بیشتر و ایجاد حس همدلی عکسی دسته جمعی از کارمندان خود داشته و این عکس را قاب گرفته و یا روی ماگ ها با اسم شخص چاپ نمایید. این هدیه می تواند یک هدیه خاص و ویژه برای افراد باشد.

  • کارت هدیه یا بن خرید
کارت هدیه برای روز دختر

از دیگر هدیه هایی که می توان به عنوان هدیه سازمانی روز دختر خریداری و یا استفاده کرد، کارت هدیه است. کارت هدیه می تواند شامل یک مقدار معین برای کارمندان خانم باشد که با یک متن یا جمله خاص این روز را به آنها تبریک بگویید.

درحقیقت کارت هدیه یکی از آسان ترین و دم دستی ترین پیشنهاد برای هدیه روز دختر است و شما می توانید این امتیاز را برای آنها قائل شوید تا آنچه که دوست دارند را خریداری نمایند.

کادوی سازمانی روز دختر باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

ویژگی کادوی سازمانی روز دختر

البته که قبل از خرید هدیه بهتر است به نکاتی درباره خرید هدیه روز دختر نیز توجه داشته باشیم. این نکات می توانند شما را به هدف خود که رضایت کارمندان است نزدیک تر نمایند و روزی بیادماندنی تر را برای تک تک آنها و همچنین شما بسازند.

  • به معدل سنی کارمندانتان توجه نمایید

برخی از هدیه ها می توانند برای هر سنی هدیه ای مناسب باشند اما توجه به سن و سال کارمندان می تواند هدیه ای به یادماندنی تر را برای آنها دربر داشته باشد. به طور مثال شاید خرید یک قابل میناکاری شده اگرچه هدیه ای باارزش است اما برای یک کارمند نوجوان چندان هدیه خوشحال کننده یا هیجان انگیزی نباشد یا بالعکس خرید یک ماگ فانتزی یا لوزام تحریرهای فانتزی برای کارمندان با سن بالا نیز نمی تواند هدیه ای دلچسب باشد.

  • به نیاز افراد نیز توجه نمایید

پی بردن به نیازهای شخصی کارمندان می تواند پروسه ای زمان بر باشد اما اگر بتوانید در طول مسیر کار به این مهم دست بیابید این هدیه می تواند احساس همدلی و رضایت کارمندانتان را به مراتب بیشتر نماید.

اگر متوجه  نیاز کارمندان خود هستید، می توانید این هدیه را به هدیه ای شخصی سازی شده تبدیل نمایید. گاهی یک کارت هدیه ساده می تواند از لاکچری ترین هدیه های سازمانی برای فرد نیز کارآمدتر باشد.

  • به سبک زندگی افراد توجه نمایید

سبک زندگی فردی در اغلب ما متفاوت است. شناخت سبک زندگی شخصی یا شخصیت فردی کارمندان دو مقوله مهم هستند که می توانند در خرید کادو سازمانی روز دختر موثر باشند.

  • به سمت یا شغل فرد توجه نمایید

از دیگر نکاتی که می تواند در خرید کادو سازمانی برای روز  دختر تاثیرگزار باشد، توجه به شغل و زمینه شغلی فرد است. نیاز یک کارمند بخش اداری به مراتب با نیاز یک کارمند در بخش خدمات یا فروش متفاوت است. نیاز سنجی نسب به شغل و محل فعالیت یک تصمیم درست قبل از خرید کادوهای سازمانی تبریک روز دختر هستند.

در پایان قابل ذکر است که اکسیتو یک فروشگاه اینترنتی خرید کادو و هدیه است که با معرفی بهترین هدیه ها و پکیج های هدیه دخترانه، لیستی از بهترین و به روزترین هدیه ها را با قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان می گذارد.

شما می توانید با مشاوره از همکاران بخش خرید پک های مورد نیاز خود را سفارش دهید یا بنا به نیازتان از المان های پک های دخترانه یک هدیه را انتخاب و سفارش دهید. هدیه های شما به بهترین شکل ممکن تزیین و بسته بندی می شود و در نهایت در کمترین زمان ممکن و در هر کجا که باشید به دستتان خواهد رسید.

در چه موقعیت هایی می‌توانیم هدیه سازمانی بدهیم؟

هدیه سازمانی اغلب در مناسبت هایی مانند: یلدا، نوروز و دیگر اعیاد و روز زن و دختر به کارمندان داده می‌شود.

هدف از دادن هدیه سازمانی روز دختر چیست؟

یکی از اهداف هدیه دادن در این روز، نشان دادن میزان محبت و صمیمیت به کارمندان است که باعث می‌شود رابطه میان کارمند و کارفرما بهتر شود و در نهایت بازدهی فعالیت بالا تر برود.

در خرید هدیه سازمانی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

برای حرید هدایای سازمانی باید به این نکته توجه داشته باشید که کادو را به گونه ای خریداری کنید که برای همه افراد مناسب باشد و محدودیت جنسیت نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *