بهترین هدیه برای روز وکیل

زمان مطالعه: 7 دقیقه

سال 1331 برای اولین بار، لایحه استقلال وکلا، توسط دکتر مصدق مطرح و در همان سال بنا به درخواست و تلاش های ایشان، تصویب گردید. از همان سال، این روز به عنوان روز وکیل شناخته شد و هر ساله در روز 7 اسفند از وکلا برای تلاش هایی که برای پیروزی حق بر باطل می کنند تقدیر و می شود.

بیشتر بخوانید: هدایای سازمانی

در این روز سازمان وکلا، خانواده درجه یک، دوستان و آشنایان، با هدیه روز وکیل از عزیزان و همراهان خود تقدیر می کنند. دانشگاه ها نیز در این روز برای کادو به دانشجوی حقوق به دنبال هدیه مناسب هستند تا از دانشجویان رشته حقوق و وکالت، به نحوی تشکر نمایندو

اما حتما برای اغلب شما عزیزان پیش آمده است که انتخاب و خرید هدیه روز وکیل، آن هم هر سال، تا حدودی شما را سردرگم نماید. به همین منظور ما در این مقاله به موضوعات مهمی از اعم از موارد زیر می پردازیم.

  • تاریخچه روز وکیل
  • هدیه برای وکیل مرد
  • کادو برای وکیل خانم
  • کادو برای دانشجوی حقوق
  • معرفی پک های هدیه تبریک روز پزشک

روز وکیل 1403 چه روزی است؟

روز وکیل 1403

7 اسفند به عنوان روز بزرگداشت وکیل مدافع، معرفی و نامگزاری شده است. این روز همزمان با درخواست دکتر مصدق با موضوع استقلال وکلا، در سال 1331، به روز حقوق دان تصویب و معرفی گردید.

این مناسبت باعث گردید تا هر سال در این تاریخ از وکلا به خاطر صداقت در عمل و گفتار، پشتیبانی از ضعفا و تلاش برای رسیدن حق به حق دار، تقدیر و تشکر گردد. تاریخ دقیق روز ملی وکیل در تقویم 1403، برابر است با روز شنبه، 7 اسفند سال 1401.

در واقع اصل حقوق دفاعی و ضرورت آن، در قانون اساسی جمهوری اسلامی پذیرفته شده است. طبق این قانون همه اشخاص حق دارند تا با انتخاب خود، وکیل تعیین نمایند و وکلا وظیفه دارند تا از حقوق آنها به درستی و به دور از هر گونه جهت گیری، دفاع نمایند.

فاکتورهای مهم در انتخاب کادو برای وکلا

هدیه روز وکیل
  • توجه به زمینه تخصص وکیل
  • سن
  • جنسیت
  • میزان اعتبار
  • مدت زمان و نوع ارتباط ما با وکیل
  • مقدار هزینه ای که برای خرید هدیه در نظر گرفته ایم
  • توجه به نوع تفریح و سرگرمی وکیل

همه این فاکتورها می توانند در انتخاب هدیه مناسب به وکیل تاثیرگذار باشند. در واقع شما باید بدانید که قرار است برای چه کسی هدیه بخرید و با جواب به سوالات بالا قطعا بهترین انتخاب را خواهید داشت. البته که در این میان، نوع ارتباط شما با وکیل در انتخاب کادو نیز بسیار اهمیت دارد. اگر به دنبال هدیه موکل به وکیل هستید، شاید بهتر باشد کمی دقت بیشتری به خرج بدهید. در این میان شاید اکسسوری وکالت بهترین گزینه برای شما باشد. اما اگر از بستگان درجه یک آنها هستید، دایره انتخاب شما تا حدودی بیشتر از گروه اول است. البته که شما قطعا بهتر می توانید تشخیص بدهید که به چیزی نیاز دارد و چه چیزی او را خوشحال خواهد کرد.

هدیه مناسب برای وکیل

هدیه مناسب برای وکیل شامل هدایای خاص هستند. برخی از مشاغل مانند و کالت، پوشش خاص و سلیقه خاص می طلبد. برای همین انتخاب هر هدیه ای نمی تواند شایسته جهت کادو به وکلا باشد. برخی از هدیه های مناسب برای وکیل در زیر آمده اند تا شما بتوانید انتخابی راحت تر داشته باشید.

ست خودنویس قابلیت حک اسم

کادو برای وکیل

یکی از ویژه ترین هدیه هایی که می توانید به یک وکیل درجه یک بدهید، یک ست زیبای خودنویس است. برای هدیه به حقوق دان ها بهتر است که از ست های ارزان قیمت استفاده نکنید. انتخاب ست روان نویس و خودنویس لوکس می تواند یک سوپرایز واقعی برای وکلا به ویژه برای هدیه به دانشجویان وکالت باشد.

لوکس ترین خودنویس های جهان شامل خودنویس کراس، پارکر و خودنویس واتر من هستند. اما خودنویس دیپلمات و خودنویس یوروپن نیز می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای کادو به حقوق دان ها باشد.

ماگ طرح وکیل

ماگ وکیل

وکلا اصولا میزهای مرتب، با وسایل لوکس و ویژه دارند. اگر به دنبال یک هدیه ارزان قیمت برای هدیه به وکیل هستید، ماگ طرح وکیل انتخاب خوبی است. ماگ با قابلیت چاپ عکس و لوگو این انتخاب را به شما می دهد تا بتوانید از یک ماگ ساده، یک ماگ خاص تحویل بگیرید.

ماگ های برجسته با طرح وکیل نیز از  دیگر گزینه های خرید شما خواهند بود. البته که اگر به دنبال یک ماگ خاص و ویژه برای وکلا هستید، بهتر است که این سه نوع ماگ را خریداری کنید:

  • ماگ هیتردار
  • ماگ آینه ای
  • ماگ کوکسا با قابلیت چاپ لوگو و طرح

باکس گل ویژه روز وکیل

از دیگر هدیه هایی که می توانید به وکلا خانم و آقا بدهید، باکس گل است. خرید گل برای تبریک روز وکیل یک هدیه کلاسیک اما تاثیرگذار است. وکلا دفتر کارهای زیبا و لوکس دارند و هدیه های لوکس می توانند بخشی از این زیبایی باشند.

به دلیل کار سخت و ارتباط با افراد مختلف، وکلا نیاز به داشتن چنین هدیه ای در محل کار دارند. این هدیه به اتاق آنها طراوت و تازگی می دهد و در حس و حال روزانه آنها تاثیرگذار خواهد بود.

اکسسوری های وکالت

هدیه چکش عدالت

اکسسوری وکیل شامل وسایل خاصی می شود و قطعا با اکسسوری یک فرد ساده بسیار متفاوت است. این اکسسوری ها شامل موارد زیر هستند:

  • ترازوی عدالت
  • چکش عدالت
  • تابلو ترازو و چکش عدالت
  • گردنبند ترازو عدالت
  • ساعت دیواری طرح ترازو
  • جا قلمی چوبی و منبت
  • مجسمه عدالت
  • پرچم رومیزی کانون وکلا
  • پرچم ایستاده
  • تابلو سوگندنامه وکالت ویژه هدیه به حقوق دانان جوان
  • تندیس وکلای بزرگ ایران و جهان
  • تابلو با عکس های سیاه و سفید و نوستالوژی از دادگاه ها و جلسات وکلا

لوازم جانبی کامپیوتر، گوشی تلفن همراه لوکس

کادو وکیل

از دیگر گزینه هایی که می توانید برای خرید هدیه روز وکیل از آنها استفاده نمایید، لوازم جانبی کامپیوتر مانند ماوس های لوکس و گرانقیمت، پد ماوس چرم، خنک کننده سیستم و … هستند. این وسایل می توانند هدیه لوکس برای وکلا باشند که تا سالیان سال، یادآور هدیه شما برای آنها خواهد بود.

در کنار این هدیه می توان از استندهای چوبی موبایل نیز استفاده کرد. یک نظم دهنده جذاب و کاربردی برای میز کار که در کارهای روزانه بسیار کارآمد هستند.

میز تحریر یا میز کار با امکان حکاکی، لوکس ترین هدیه به وکیل

پک هدیه برای وکیل

اگر به دنبال یک هدیه لاکچری برای هدیه به وکیل هستید، میز تحریر هدیه لوکس برای وکلا خواهد بود. البته قیمت این هدیه بسیار بالاست و این هدیه در صورتی می تواند برای یک وکیل ارزشمند باشد که شما از بستگان درجه یک بوده و یا ارتباط نزدیکی با آنها داشته باشید.

پوشه کنفرانس چرم، هدیه خلاقانه برای وکیل

روز وکلا

از ملزومات مهم در کار وکلا، پوشه های چرم کنفرانس هستند. این هدیه می تواند برای وکلا به ویژه هدیه به وکلای جوان، هیجان انگیز باشد. یک پوشه کنفرانس زیبا برای وکیل که تمامی مدارک مهم جلسه دادگاه را براحتی در آن جا بدهد و تا سال ها عمر کند.

ست چرم هدیه تاثیرگذار در استایل وکلا

ست هدیه روز وکیل

اگر از بستگان درجه یک وکلا هستید، خرید ست چرم برای هدیه برای وکیل انتخاب خوبی است. این ست می تواند شامل یک کیف چرم زیبا، کمربند چرم مردانه و حتی کیف دستی باشد. ست چرم مناسب هدیه به وکیل مرد است. اما برای هدیه به وکیل خانم می توانید از کیف چرم زنانه و کیف پول چرم استفاده کنید.

کلاه گیس با موهای فر هدیه خنده دار

هدیه برای وکلا

اگر با وکیل رابطه نزدیک و دوستانه ای دارید، این هدیه می تواند بهترین و خاطره انگیزترین هدیه برای وکلای جوان باشد. یک کادو خنده دار برای کادو به دانشجویان حقوق که حسابی آنها را سر کیف می آورد.

کتب حقوقی هدیه کاربردی برای وکلا

کادو کتاب به وکیل

بهترین هدیه برای یک وکیل، کتاب های حقوق با جلد چرم و زیبا هستند. این کتاب ها شامل آیین دادرسی کیفری، کتاب آیین دادرسی مدنی، کتاب اصول فقه، کتاب حقوق مدنی، کتاب جزا و همچنین کتاب تجارت هستند.

یک هدیه باارزش برای استفاده روزانه و البته تزیین کتاب خانه محل کار وکیل که گذر زمان از ارزش آن کم نمی کند و همیشه ماندگار خواهد بود.

گل رز جاودان

هدیه خاص روز وکیل

رز جاودان در کمترین زمان جایگزین باکس گل و گلدان های گل طبیعی شد. این  هدیه خاص، به دلیل اینکه نیاز به رسیدگی ندارد و طول عمر بالایی دارد، یکی از بهتری گزینه ها برای کادو به افراد پرمشغله مانند وکلا است.

لوازم تحریر برای هدیه به وکیل

هدیه برای وکیل در روز وکیل

از دیگر گزینه هایی که برای خرید کادو به وکیل وجود دارد، خرید لوازم تحریر از جمله دفترچه یادداشت با طرح وکالت، پلنرهای زیبا، دفترهای لوکس با جلد چرم و همچنین خودکارهای زیبا هستند. برخی از این وسایل قابلیت شخصی سازی دارند و بهتر است برای خرید هدیه به وکیل خانم و آقا از لوازم تحریرهای لوکس استفاده نمایید.

پک هدیه روز وکیل

پک هدیه روز وکیل

در اکسیتو برخی از پک های پرطرفدار هدیه به وکلا در بخش هدیه سازمانی قرار داده شده اند. این پک ها حاصل دهه ها تجربه در زمینه فروش هدیه وکالت هستند.

پک کادو ابن سینا

پک کادو ابن سینا

این پک قابلیت شخصی سازی را دارد و شامل یک ست زیبای خودکار لوکس از برند یوروپن است. در کنار ست خودکار، یک تراریوم شیشه ای زیبا و همچنین بچ سینه نیز قرار دارد. خودکارها قابلیت حک اسم بر روی بدنه را دارند و یک هدیه ارزشمند برای کادو به وکلا خواهند بود.

پک هدیه هایا

پک هدیه هایا

این پک شامل فلاسک لیوان دار زیبا، سررسید 1402 و خوراکی های سازمانی است. بسته بندی هدیه وکیل نیز به زیبایی انجام شده است و پک قابلیت شخصی سازی جهت کادو به وکالا را دارد. پک هدیه هایا، یک پک هدیه ارزان قیمت برای کادو به وکیل است.

پک هدیه آوید

پک هدیه آوید

این پک شامل یک ست خوکار و خودنویس یوروپن و همچنین جاخودکاری و خودنویس چوبی ست. ست رومیزی خودکار و خودنویس که جهت نظم دادن و زیبا کردن میز کار وکلا بسیار مناسب است و هدیه نسبتا ارزان قیمت برای کادو به دوست وکیل خواهد بود. بسته بندی زیبای این پک، هدیه شما را خاص تر می کند.

پک آدنیس

پک آدنیس

این پک مخصوص خرید هدیه به وکیل مرد است. چرا که شامل ادکلن مردانه اینوکتوس و خودکار یوروپن است. ادکلن موجود در پک قابل سفارش در دو نوع های کپی و اصل و بنا به خواست و نیاز مشتری است. هدیه ای زیبا و ارزشمند بری وکلا خوش استایل و خوش پوش.

پک آردا

پک آردا

آردا یک هدیه لوکس برای هدیه به وکلای آقا است. یک کیف سامسونت با هر آن چیزی که یک وکیل نیاز دارد. در این پک همه هدیه ها از جمله اکسسوری برای وکیل، ست کیف چرم مردانه برای وکلا و همچنین قاب خاتم وجود دارد. پکیجی کامل از بهترین هدیه ها برای وکلای آقا.

پک ایاز

پک ایاز

پک هدیه ایاز، برازنده هدیه به وکلا است. از آن جهت که از روز وکیل تا سال نوع، زمان چندانی نیست، این هدیه می تواند یک هدیه نفیس دو منظوره جهت تبریک روز وکیل و همچنین تبریک عید باشد. پک ایاز شامل 2 عدد شمعدان مس پرداخت، قرآن پالتویی و یک بسته بندی زیبا و خاص است.

در صورت دلخواه، کتاب نفیس حافظ، جایگزین کتاب قرآن می گردد. اگر به دنبال خرید هدیه برای وکیل خانم هستید، این هدیه یک هدیه نفیس برای وکلای خانم است.

پک هدیه آرام

پک هدیه آرام

پک هدیه آرام مناسب خرید هدیه به وکیل آقا است. این پک شامل ماگ حرارتی با قابلیت چاپ عکس دلخواه شما، سررسید سال جدید، اسپری مردانه لیزا جونز، خودکار با قابلیت حک اسم، قهوه و یک بسته بندی بسیار زیبا و خاص است. این هدیه می تواند بهترین هدیه مردانه برای وکلا باشد.

پک هدیه ناران

پک هدیه ناران

هدیه ناران نیز یک هدیه زیبا برای کاو به وکلا است. این هدیه شامل یک کیف پول چرم اصل، خودکار ملودی با قابلیت حک اسم، گل رز جاودان و همچنین سررسید سال جدید است. این پک یک هدیه خاص برای وکلای آقا است. با المان های متفاوت و کاربردی که همه آنها شامل هدیه های ماندگار و باارزش نیز هستند.

پک هدیه بیشو

پک هدیه بیشو

اگر به دنبال یک هدیه لوکس برای وکلا هستید، پک بیشو یک پک جذاب برای کادو به وکیل است. این پک شامل قمقمه مسی جذاب، کاسه پایه دار مسی زیبا و سررسید مثنوی و … است. جعبه هدیه این پک به شکلی جذاب و از جنس چوب است. یک جعبه اختصاصی و هدیه هایی که همگی هیجان انگیز و جذاب هستند. خرید کادو لوکس برای وکیل، بهترین هدیه برای او است.

خرید آنلاین هدیه روز وکیل

خرید آنلاین هدیه روز وکیل

خرید کادو روز وکیل، به دلیل پرستیژ کاری وکلا، نوع پوشش و نیازهای محدود و رسمی، اغلب به پروسه ای زمان بر، استرس آور و سخت برای اعضای خانواده و دوستان و نزدیکان آن تبدیل می شود. اما شاید خرید هدیه روز وکیل به صورت غیرحضوری و از فروشگاه های کادو و هدیه، بتواند این پروسه را تا حد زیادی به پروسه ای دلپذیر تبدیل نماید.

فروشگاه هدیه اکسیتو با ارائه بخشی با همین عنوان، تحت عنوان هدیه برای وکلا، دسترسی مخاطبان را به هدایایی که جهت تبریک به وکلا مناسب است، آسان نموده است. در این میان شما می توانید با کمترین زمان ممکن، هدیه را انتخاب نموده، سفارش داده و در زمان و مکانی که می خواهید، تحویل بگیرید.

همه هدیه ها، با بسته بندی زیبا و شکیل ارائه شده اند. این هدیه ها با توجه به چند دهه تجربه در فروش پک هدیه برای روز وکیل، تهیه و انتخاب شده اند.

این امکان نیز وجود دارد تا شما پک ویژه خود را سفارش بدهید. این پک می تواند با هدیه های خاص که شما مشخص می کنید، بسته بندی شود. اسم مخاطب بر روی جز به جز هدیه ها حک و با بسته بندی شکیل ارسال شود.

روز وکیل چه روزی است؟

از آن جایی که وکالت یکی از شغل های سخت و پر مشغله است، هر ساله هفتم اسفند ماه را به عنوان روز وکیل نام گذاری کرده اند و هدایایی را به وکلا می‌دهند.

بهترین هدیه روز وکیل چیست؟

اگر به دنبال خرید هدیه ای برای وکلا هستید، می‌توانید به سراغ خرید خودکار های خاص بروید. چرا که یکی از محصولات کاربردی وکلا، خودکار است، بنابراین می‌تواند هدیه ای مناسب برای روز وکیل باشد.

ویژگی های یک هدیه مناسب برای وکیل چیست؟

هدیه ای که انتخاب می‌کنید باید کاربردی باشد، یعنی فرد بتواند از آن استفاده کند. هدیه انتخابی باید دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد تا بتواند مخاطب را به یاد شما بیندازد و مروری بر خاطراتتان باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *